aA
Tų, kurie mėgsta periodiškai peržiūrėti automobilių skelbimų portalus ir pasidomėti, „kas gero“ rinkoje, akis neabejotinai užkliuvo už vieno išskirtinio BMW modelio. Tiesa, neįprasta išvaizda 7 serijos modelio pardavėjo nuomone nebūtinai reiškia sėkmę parduodant automobilį, greičiau – atvirkščiai.
7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.

Kaunietis Linas Šarakauskas – 7 serijos sedano, pagaminto 1994 m., turinčio 3 l V8 formos 160 kW galios variklį, savininkas. Pastaruosius beveik trejus metus jis turimą modelį puoselėjo kaip tik mokėjo, tačiau, DELFI pasakojo, nusprendė, kad metas atsinaujinti.

„Tiesą sakant, šitas modelis (E32) – man nebe pirmas. Pirmąjį turėtą sudaužiau žiemą įslydęs kitam automobiliui į galą, nes neveikė ABS sistema. Tada išmokau, kad atsiradus gedimui jį reikia taisyti iš karto. Antrasis buvo „pavargusiu“ kėbulu, o trečią, turintį V8 variklį, skelbimuose atradau 2015 m. vasarą“, – pasakojo vaikinas.

Jis prisipažino, kad tąkart nesuko galvos, jog neturi pinigų norimam modeliui įsigyti. Pasiskolinęs reikiamą sumą išlėkė pirkti norimo „simako“.

„Ir ką, nusipirkau. Išėjo taip, kad likau be pinigų, su skolomis ir dviem automobiliais. Vargais negalais vieną pardavęs į įsigytą naujai įsidėjau dujų įrangą, man automobilis turėjo būti skirtas kasdienai“, – šypsojosi pašnekovas.

Pradėjo nuo ratlankių

Visgi kasdienėms reikmėms skirtas automobilis netrukus pradėjo gražėti, o galiausiai L. Šarakauskas nusprendė, kad jeigu jam patinka vadinamasis „stance“ stilius (žemintą važiuoklę, išskirtinius ratlankius, gamintojų rečiausioms versijoms numatytas apdailos dalis turintys automobiliai), reikėtų, kad ir automobilis šį stilių atspindėtų.

Kaip ir dauguma, L. Šarakauskas pasirinko tradicinį kelią: ėmė ieškoti tinkamų ratlankių ir reguliuojamo aukščio amortizatorių. Jei tąkart originalių ratlankių replikas rasti nebuvo sudėtinga, amortizatoriai tapo iššūkiu. Vieną kartą vaikinas buvo apgautas nesąžiningo pardavėjo, antrąjį kartą radęs norimo gamintojo amortizatorius jis nusprendė juos pritaikyti savo turimam modeliui.

Darbų daug, tačiau „nelimpa“

Tarp L. Šarakausko modifikacijų – nauja kėbulo spalva, mat turėta „sidabrinė“ neįtiko. Be to, bendrą automobilio vaizdą pataisė ir nauji ratlankiai.

Pastaruosius vaikinas gaminosi specialiai šiam automobiliui. Jis pats prisimena, kad klausydamasis pažįstamų pasakojimų manė, kad „custom split“ ratų gamybos procesas bus greitas ir lengvas, tačiau paaiškėjo, kad ne viskas taip paprasta.

„Galiausiai po visų darbų turiu vienetinius 18 colių skersmens „BBS TRX Custom Split“ ratlankius, kurių priekyje plotis yra 10,5 colio, o gale – 11,3 colio“, – vardino BMW savininkas.

Tačiau nepaisant visko, atliktais darbais L. Šarakauskas pernelyg nesidžiaugia. Kaip sakė pats, turi įdomų automobilį, jį vertina, tačiau drauge modelis nei primena rimtą projektą, nei visiškai kasdienę transporto priemonę.

Turi visas standartines detales

Vaikinas neslėpė, kad 7 serijos E32 BMW tikrai sulaukia daug dėmesio gatvėje, nesvarbu, ar prasilenkti tenka su vyresniais, ar jaunesniais. Vieni kelia nykščius į viršų ir giria automobilį, kiti dar pasidomi, kodėl šis toks žemas, kad ne visos gatvės tampa įveikiamomis.

„Aišku, yra ir trečia grupė žmonių, kurie atsiranda interneto platybėse. Jiems niekaip neįtiksi – tai mašina sugadinta, tai spalva nebe originali, tai dujos nesąmonė ir pan.“, – išdavė L. Šarakauskas.

7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.
7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.

Tokiems pašnekovas turi atsakymą – garaže jis išsaugojęs visas originalias 7 serijos klasikinio senuko dalis. Kaip aiškino pats, taip elgėsi todėl, kad nebuvo tikras, ar automobilį norės parduoti, ar pasilikti sau.

„Pas mus nėra tiek daug žmonių, kuriems patiktų toks stilius, ar, galop, tų, kurie būtų pasiruošę vien tik už ratlankius sumokėti 2 tūkst. eurų. Netgi galvojau, kad galbūt reikia automobilį kilstelėti į originalų aukštį ir uždėti paprastus ratus, mat galbūt nuotraukos iš festivalių žmones atbaido“, – svarstė vaikinas.

Jis kone tikras, kad tas, kas pirks V8 variklį turintį E32 modelį, norės jo įprastos, klasikinės išvaizdos, ir nesiverš išlaikyti žemos važiuoklės ar blizgančių išskirtinių ratlankių.

„Aišku, jeigu atsiras žmogus, kuriam reikės modifikuoto automobilio, tikrai džiaugsiuosi ir toliau jį matydamas renginiuose“, – prisipažino L. Šarakauskas.

Nemažai naujovių

BMW E32 modelis – 2-oji 7 serijos karta, gaminta 1986–1994 m. Pradžioje šie modeliai buvo parduodami su 6 cilindrų eilėje arba V12 formos varikliais, o 1992 m. gamoje atsirado ir V8 formos motoras.

7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.
7 serijos BMW. Gabrielės Naciūtės nuotr.

Šiame modelyje BMW koncernas pirmą kartą į rinką išleido elektra reguliuojamus amortizatorius, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, sukibimo kontrolės sistemą ir „Xenon“ žibintus. O galingiausia, 5 l darbinio tūrio motorą turėjusi modelio versija, pirmą kartą gavo ir elektroninį ribotuvą, spidometrą „prikirpdavusį“ ties 250 km/val. riba.

Galvoja apie 8 seriją

Už parduodamą 7 serijos automobilį vaikinas prašo 5 tūkst. eurų. Už šią sumą pirkėjas gaus viską, išskyrus ratlankius, vietoje tų, kurie matomi nuotraukose, L. Šarakauskas pridėtų originalius BBS kompanijos gamintus lengvojo lydinio ratlankius. Specialiai 7 serijos modeliui pagaminti ratlankiai atseitų dar 2,5 tūkst. eurų.

Apie modelį, į kurį žvalgosi, L. Šarakauskas kol kas per daug nekalba. Tik išduoda, kad norėtųsi dar vieno BMW, šįkart – E31, seno 8 serijos automobilio.

„Kai tik išvažiuos dabar turimas automobilis iš kiemo, imsiuosi rimtesnių paieškų. Ir galiu pažadėti, kad tai bus tikras projektas nuo pradžių iki galo, o ne pusiau kasdienai skirtas modelis“, – tikino BMW pardavėjas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvoje parduodamą „Volkswagen“ apžiūrėję ukrainiečiai pakraupo – tokiu nevažinėtų nė už ką (258)

Tai, kad Ukrainos ir aplinkinių Rytų šalių vairuotojai mielai superka Lietuvoje esančius...

Kas nutiko, kai „Ford“ pasiūlė automobilius valdyti ne sukiojant vairą (2)

Automobiliai per keletą dešimtmečių visiškai pasikeitė, o štai jų vairai iš principo tik...

Patikrino, ar vairuojantys senjorai kelia pavojų keliuose – rezultatai netikėti (161)

Diskusijos, ar vyresnio amžiaus vairuotojai išties yra visaverčiai eismo dalyviai ir geba tinkamai...

Pasivažinėjimas su 1958 m. „Imperial“, įkūnijančiu amerikiečių pokario optimizmą

„ Bloomberg Pursuits“ automobilių apžvalgininkė Hannah Elliott leidžiasi atminties keliu...

Kaunietė įsiuto: elektromobiliu 100 kilometrų važiavo 5 valandas, atsakingi asmenys – tik teisinasi (780)

Iš Kauno į Vilnių ir atgal. Iš esmės tai – dvi nesudėtingos valandos kelyje. Tačiau, panašu,...

Top naujienos

Vėžiu susirgusi Vaiva pinigų negauna: kovoja ne tik su liga, bet ir su draudimo bendrove (42)

Kaip ir daugeliui vėžio diagnozė Vaivai Mickuvienei buvo tarsi žaibas iš giedro dangaus. „Man...

Įvertino „Barclays“ pasitraukimą: taip gerai Lietuvoje jau seniai nebuvo – bus dar daug kitų (14)

Daliai žmonių pradėjus skambinti pavojaus varpais, kad „ Barclays “ – tik pirmoji kregždė,...

Smūgis naudotų automobilių pardavėjams: neparduoda net pigiausių mašinų (166)

Milžiniškus protestus rengę, gatves blokavę ukrainiečiai palankesnių muito sąlygų...

Kaip klaidinami pirkėjai: per savo neapdairumą už būstą sumokėsite daugiau

Pirmą kartą su būsto pirkimu ar pardavimu susiduriantys žmonės gali nesunkiai pasimesti...

2019-ųjų biudžetas: kiek „į rankas“ gaus pensininkas, mokytojas, prezidentė (486)

Seimas antradienį priėmė 2019 metų biudžetą . BNS žurnalistų komanda tradiciškai įvertino,...

Seime priimant biudžetą – nesuvaidintos emocijos (10)

Seime surinkus 84 balsus už antradienį priimtas valstybės 2019 m. biudžetas. Per kelias valandas...

Balsavimas už biudžetą parodė, kaip ir kas palaiko valstiečius (106)

Per balsavimą už kitų metų biudžetą formalūs ir neformalūs „valstiečių“ partneriai Seime...

Astrologės Lolitos Žukienės 2019 metų prognozė gimusiems po Liūto ženklu: naujų progų ir sumanymų metai

Šiais metais kursite materialią gerovę. O kai kuriems gyvenimas siūlys alternatyvas ir reikės...

Keliuose jau prasidėjo šventinė eismo karštinė: sunkiausia bus kitą savaitę (13)

Artėjant vienoms svarbiausių metų švenčių – Šv. Kalėdoms ir Naujiesiems metams, – miestų...

Vaizdo įraše – Rusijos raketos nesėkmė (102)

Rusijos Kapustin Jaro raketų poligone nenumatytoje vietoje nukrito raketa S-300 . Dėl šio įvykio...