aA
Vieni žmonės Kastį Torrau žino kaip elektroninės muzikos atlikėją, kitiems jis yra automobilių sporto meistras ir Deivido Jociaus šturmanas ralyje. Kalbame su Kastyčiu apie ralį ir muziką.
Kastis Torrau
© Keturi Ratai

- Ieškodamas apie jus informacijos „Google" paieškos sistemoje pastebėjau įdomią tendenciją. Kai surenki Kastis Torrau, jūs esate DJ, muzikantas. Surinkęs žodžius Kastytis Torrau, gauni informaciją kaip apie lenktynininką. Ar skiriasi jūsų asmenybė scenoje prie pulto ir ralio automobilyje?

- Vieta mane įpareigoja būti atitinkamu žmogumi. Asmenybė esu ta pati, tik aistra muzikai yra vienokia, autosportui - kitokia.

- O kaip skiriasi? Muzikuodamas - linksmesnis, automobilyje - rimtesnis?

- Atvirkščiai - linksmesnis būnu automobilių sporte. Muzikuodamas, klubuose aš dažniausiai būnu santūrus, drovus, galbūt atrodau užsidaręs - juk tai mano darbas. Automobilių sporte aš gana atviras, emocionalus, greitai užsidegantis žmogus. Ralis uždega ugnį manyje. Automobilių sportas - mano pagrindinis hobis.

- Daug laiko skiriate šiam savo hobiui?

- Visą laisvalaikį.

- Norėčiau išgirsti jūsų kaip muzikanto nuomonę. Girdėjau daug žmonių ralį lyginančių su roko muzika. Su kokia muzika mėte šį sportą lygintumėte jūs?

- Pastebėjau, kad žmonės ralį prilygina rokui. Iš tiesų visa muzika priderinama, tik reikia jausti atmosferą, įsivaizduoti, koks yra vaizdas ir sukurti jam tinkantį garsą.

- Manau, kad elektroninė šokių muzika raliui galbūt tinka net labiau nei rokas. Iš tiesų teko daryti keletą projektų - ralio vaizdams parinkti muziką, ir tai nesunkiai pavyko. Paprasčiausiai reikia jausti, kur yra lengvoji dalis, dinamiškumas, kur ramybė, drama, kur vaizdas reikalauja aštresnio garso. Viskas yra pritaikoma.

- Esate kūrybingas. Ar kuriate ir ralyje?

- Nieko nekuriu. Tai du skirtingi dalykai. Būdamas varžybose paisau vieno patarimo: nesinešk darbo į namus, nesinešk namų į darbą. Nesinešu darbo ir į automobilių sportą.

Žinau, kad tai - nelabai suderinamos sritys, jas sunku sujungti į vieną. Suprantu, kad kartais žmonės iš vienos srities nelabai supranta kitos srities užuominų. Bet įsivaizduoju, kad mano buvimas automobilių sporte yra gerai, nes jauni žmones, kurie klauso mano muzikos, mato tai, ką aš darau šou versle, pamatys mane ir automobilių sporte, susidomės juo, ir tai bus naudinga.

- Profesionaliame automobilių sporte atsiradote prieš gerą dešimtmetį. Kada juo susidomėjote? Kaip viskas prasidėjo?

- Tėtis važiavo ralyje, taigi automobilių sportą iš arti mačiau nuo vaikystės. Tai užsifiksavo sąmonėje. Technika visada mane traukė.

O viskas prasidėjo 2000 metais, kai kartu su draugais nusipirkę pirmos kartos VW Golf išvažiavome į mėgėjiškus ralius. Tai buvo labai paprasti slalomai, įvairūs figūriniai važiavimai, bet man kaip šturmanui pradžia buvo nebloga. Tik 2002 metais pradėjus šturmanauti Dovilui Čiutelei pajutau tikrojo, profesionalaus ralio skonį, tai nuo mėgėjiškų ralių skyrėsi kaip diena ir naktis.

Iš pradžių buvo net baisu, nes nepasitikėjau savo jėgomis. O ir įvyko viskas labai spontaniškai. Pirmą kartą pasitreniruoti susėdome ralio išvakarėse. Truputį pasivažinėjus Dovilas pasakė, kad viskas bus gerai. Taip ir buvo.

- Nuo pat pradžių sėdote į šturmano kėdę. Kodėl?

- Buvo didelis noras siekti prizinių vietų, tačiau žinojau, kad mano vairavimo įgūdžiai nėra tokie geri, kad galėčiau lygintis su labiau patyrusiais vairuotojais. Atsisėdau ten, kur žinojau, kad galėsiu save realizuoti, kuo geriau u pasirodyti.

- Nekyla minčių pačiam sėsti prie vairo?

- Pastaruoju metu pamąstau pasiimti kokį automobiliuką ir esant mažiausiam biudžetui važiuoti mėgėjų ralyje ar B lygos ralio varžybose.

Tačiau ralyje reikia klausyti šturmano, o ar aš išgirsčiau, ką jis man sako, abejoju. Nebent galėčiau važiuoti vienas. Turiu tam tikrų įgūdžių žiedui, bet nežinau, ar tai man ilgai patiktų ir ar tai verta investicijų.

Kastis Torrau
Kastis Torrau
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Ralis man atrodo dinamiškesnis sportas, esantis man arčiau prie širdies. Ten matau daugiau dinamikos ir veiksmo, kuris man patinka. Žiede per daug monotonijos. Man tai atrodo per daug paprasta, nes tai - važiavimas vienam, įsimenant trasą, laikantis trajektorijų, be jokių netikėtumų. Jei važiuosi paisydamas savo galimybių, atvažiuosi saugiai.

Ralyje - kitaip. Ten daug kas turi įtakos tavo važiavimo lygiui - pradedant nuo to, kaip susirašysi stenogramą, paruoši automobilį, ir baigiant tuo, kaip išgirsi, ką skaito šturmanas, kaip tą informaciją apdorosi, kaip ją realizuosi. Čia reikia daug sudedamųjų dalių, kurios ralį daro tokį žavingą.

Galiausiai aš visada noriu siekti aukščiausių pasiekimų. Toks jau mano būdas. Važiuodamas ralyje kartu su Deividu aš dar matau perspektyvų.

Dosjė

Vardas: Kastytis Torrau
Amžius: 34 metai
Išsilavinimas: Aukštasis
Profesija: Muzikantas
Hobis: Automobilių sportas
Kasdienis automobilis: VW Golf R32, MITSUBISHI Lancer EVO IX

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Atokvėpio nuo karščio ieškojusi koala įsmuko į automobilį (2)

Kovo 18-ąją, Australijoje į vynuogių augintojo Timo Whitrow automobilį įsiveržė nelaukta,...

Jaunystės kadrais pasidalinęs Vanagas: per pirmą treniruotę teko „nusileisti ant žemės“ (37)

Daugiau nei 20 metų lenktynininko patirtį turintis Benediktas Vanagas savo gimimo dienos...

Kas įvyksta, kai automobilyje nuspaudžiate mygtuką „launch control“? (39)

Šiais laikais daugelis automobilių su automatinėmis transmisijomis turi starto kontrolės („...

Parodė, kaip paprasta pavogti automobilį su berakte užvedimo sistema (202)

Užtenka gana mėgėjiškos įrangos ir jūsų automobilis gali tapti labai lengvu vagių grobiu....

„Formula E“ bolido modeliukų pasirodymas gatvėse

„ Formula E “ lenktynės kursto vis didesnį ir didesnį susidomėjimą. Šį kartą miesto...

Top naujienos

Surinktuose dienoraščiuose – tikrasis Leningrado blokados siaubas: žmonės patys savęs neatpažino (52)

Daugybės iki tol niekur neskelbtų dienoraščių radinys tapo išskirtiniu šaltiniu, pateikusiu...

Kaunietės rankos kuria stebuklus: mane pamačiusios klientų žmonos neleido kirptis (39)

31-erių Karolina Ūzaitė – išskirtinė asmenybė, ryški ne tik savo išvaizda, bet ir vidumi....

Orai: šalčio banga jau čia pat (3)

Sekmadienio naktį lietaus debesys dar užsiliks pietrytinėje šalies pusėje. Dieną jie iš mūsų...

Šiurpo net visko matę britų pareigūnai: lietuvis kambarioką uždaužė lyg žaisdamas (48)

Prieš aštuonerius metus už grotų Jungtinėje Karalystėje , Visbiče, pasiųstas lietuvis...

Ir mažas būrys gali smogti skaudžiai: drąsūs ir nutrūktgalviški reidai, pakeitę II pasaulinio karo eigą (160)

Antrojo pasaulinio karo metais virė didžiuliai mūšiai, kurie trukdavo ne vieną mėnesį ir...

Gražiausiame pasaulyje restorane valgęs lietuvis rekomenduoja nepagailėti 70 eurų keptai vištai (234)

Pusiau rožinis, pusiau auksinis – toks yra gražiausias ir stilingiausias pasaulyje restoranas...

Motiejūnas – per žingsnį nuo sugrįžimo į NBA: derasi su „Spurs“ (126)

Šią savaitę sezoną Kinijoje baigęs Donatas Motiejūnas netrukus grįš į NBA.

Jankauskaitės albumo pristatyme Kaune – nesuvaidinti jausmai, daina Vytautui Šapranauskui ir dėl atlikėjos konkuruojantys vyrai (80)

Šeštadienio vakarą „Žalgirio“ arenoje vyko aktorės, dainininkės ir laidų vedėjos Ingos...

Pastojo, nors vartojo kontracepcijos priemones: kodėl taip nutiko? (21)

Žmonių patirtis rodo, kad kontracepcija ne visuomet yra tikrai patikima. Tačiau naujas tyrimas...

Atostogų Egipte metu pasijuto įkaitais: kelionė pigi, bet pasirinkimo laisvė suvaržyta (57)

Kiekvienas renkantis kelionę, visada perskaito kas rašoma apie viešbutį ir regioną. Skaitydami...