Kad ir keista, šio automobilio savininkas – ne „Porsche“. Jis priklauso vienam Kalifornijos gyventojui, o buvo restauruotas Rodo Emory, vadovaujančio vintažinius „Porsche“ automobilius restauruojančioje įmonėje „Emory Motorsports“. Kaip aiškina R. Emory, „Porsche“ atsisveikino su automobiliu, kai jis tapo nebetinkamu dalyvauti lenktynėse. Į JAV automobilį atgabeno žymusis prabangių Europos automobilių importuotojas Maxas Hoffmanas. Vėliau automobilis pateko į vieno Kalifornijos gyventojo rankas. Naujasis savininkas vienu metu buvo kiek pakeitęs automobilio konstrukciją, kad jis mažau svertų. Nuo tada automobilis visą laiką buvo Kalifornijoje, kol galop jį įsigijo dabartinis savininkas, su entuziazmu ėmęsis aiškintis, ar tai išties pirmasis „Porsche“ lenktyninis automobilis. Šį faktą išsiaiškinti jam, žinoma, padėjo R. Emory.

Pasak R. Emory, jam ir visam būriui pagalbininkų teko labai rimtai padirbėti prie restauravimo užduočių, kad automobilis atrodytų tiksliai taip, kaip prieš legendines lenktynes. Buvo peržiūrėtas ne vienas trimatis kitų 356 SL modelių vaizdas, siekiant užtikrinti, kad automobilio viršus būtų reikiamos formos. Konstruktoriai pagaminto specialius nuo originalių nesiskiriančius varžtus nuimtiems ratų gaubtams pritvirtinti. Restauratorių komanda siekė išlaikyti ir visus automobilio netobulumus, nes visos detalės turėjo tiksliai atitikti originalų gaminį.

Tiek apie automobilio technines charakteristikas, tiek apie jo istoriją galima pasakoti tikrai daug ir įdomiai. Beje, piniginę ir istorinę transporto priemonės vertę įrodo tas faktas, kad tai vienas iš retų kartų, kai J. Leno pats nevairavo automobilio savo kuriamoje laidoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)