aA
Prieš trejus metus „Omnitel 1000 km lenktynėse“ debiutavo istoriniai automobiliai. Ne bendrame maratoninių lenktynių sraute, o atskirose, tik tokiems daug šilto ir šalto mačiusiems automobiliams skirtose varžybose, kurias po savo sparnu svetingai priglaudė „Omnitel 1000 km lenktynės“.
© Organizatorių archyvas

Naujovė patiko į Palangą susirinkusiems žiūrovams. Dauguma jų be abejo buvo girdėję apie panašias varžybas, savaitgaliais vykstančias garsiausiose Europos trasose. Jos ten labiau žinomos „youngtimer“ pavadinimu ir sutraukia pulkus garsenybių, besipuikuojančių įstabiais pasiekimais pačiose įvairiausiose gyvenimo srityse.

„Tikiuosi, kad šiemet „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje esančios trečiosios istorinių automobilių lenktynės bus dar atkaklesnės ir įdomesnės, nei ankstesnės, - teigia vienas lenktynių organizatorių, „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Nors didžiausių netikėtumų lenktynėse gali kelti jose dalyvaujančių automobilių garbus amžius, tačiau tas rūpestis ir atida, su kuriuo prieš atsakingą startą savo išpuoselėtus numylėtinius apgaubia jų savininkai, leidžia tikėtis atkaklių ir permainingų batalijų.“

Viskas čia bus tikra, kaip ir pagrindinėse „Omnitel 1000 km lenktynėse“. Ir treniruotės, ir kvalifikacinės varžybos, prasidėsiančios liepos 20 d. 14.55 val., ir pagaliau pagrindinis istorinių automobilių pasirodymas, kuriam startas bus duotas tos pačios dienos vakarą, 20.15 val., ir nugalėtojų bei prizininkų apdovanojimas, iškart po lenktynių rengiamas didžiojoje scenoje.

Pagal varžybų nuostatus, istorinių automobilių lenktynėse gali dalyvauti visi automobiliai, tačiau ne „jaunesni“, nei 25 metų, t. y. konkretaus modelio gamyba negalėjo prasidėti vėliau nei 1987 m. gruodžio 31 d.

Jau pakeliui į Palangą ir pirmasis istorinių automobilių varžytuvių nugalėtojas, svečias iš Didžiosios Britanijos Andrew Holandas, tada iškovojęs pergalę su „Ford Cosworth“ ir įrašęs pirmąją eilutę į šių lenktynių laimėtojų galeriją.

Kaip jau įprasta, atvyksta ne vienas, o su visa savo šeima – sūnumis Dave ir Micku. Istorinių automobilių lenktynėse varžysis ir vienas pirmųjų paraišką pateikęs „WinArt autoserviso“ ekipos narys Artūras Podbareckis, pirmosiose tokiose lenktynėse finišavęs antras.

Kaip ir dera nugalėtojui, pernai istorinių automobilių lenktynėse iškovotą titulą gins nenuilstantis, po visas trasas suspėjantis Dovilas Čiutelė, išvairuosiantis šalies automobilių sporto gerbėjams lengvai atpažįstamą „Lada 2105 VFTS“. Dovilo „Auto ABC-SGR“ komandos draugas Tomas Šutinis vairuos BMWe30 320, tačiau kuris jų anksčiau kirs finišo liniją – nedrįsta prognozuoti net labiausiai patyrę automobilių sporto žinovai.

Šiemet bent laipteliu aukščiau pakilti viltis puoselėja ir „MB Sport Club“ narys Paulius Giniūnas, pernai finišo liniją kirtęs trečias ir šiemet vairuosiantis tą patį „Mercedes Benz 190“.

Tačiau bene didžiausią intrigą kelia labai greito „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyvio Tomo Plaščynsko paraiška dalyvauti ir istorinių automobilių lenktynėse, kuriose jis vairuos BMW 325.
Retą „SAAB 900 OG“ į trąsą išvairuos „TurboX“ komandos narys Andrius Kucinas.

Paraiškos į šias lenktynes dar priimamos, todėl tikimasi, jog istorinių lenktynėse pareikš norą varžytis ir daugiau atvykusių svečių iš užsienio.

Užsieniečiai, artimiausi mūsų kaimynai latviai ryškiai dominuos „Dzintara Volga“ lenktynėse, kurių šiemet bus net dvejos ir kurios rengiamos taip pat penktadienį, liepos 20 d. Pirmosioms jų startas bus duotas 18.30, o antrosioms – 20.45 val.

„Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) – labai populiari Latvijoje lenktynių serija, kuriai gyvybę įkvėpė senų automobilių entuziastas latvis Maris Ozolinis, subūręs šių lenktynių mėgėjus į to paties pavadinimo klubą.

„Dzintara Volga“ parką pagrinde sudaro praeityje labai garsaus Rygos taksi parko senosios rusiškos „Volgos“. Su kai kuriomis iš jų latviai yra pelnę aukščiausius buvusios TSRS sporto titulus.
Paskutiniais metais ne tik Latvijoje itin didelio populiarumo susilaukė „Dzintara Volga“ serijos lenktynės, kuriose besivaržantys sportininkai šešių etapų varžybose kovoja dėl šios taurės. Pirmojo etapo lenktynės vyko Rygoje, antrojo – Nižnij Novgorode (Rusija), trečiojo – prieš dvi savaites vėl Rygoje, o ketvirtojo etapo batalijos vyks būtent Palangoje. Po to „Dzintara Volga“ dar užsuks į Piarnu (Estija), o finišuos Rygoje.

„Planuojame, jog Palangoje prie starto linijos išsirikiuos ne mažiau 15-18 latvių automobilių, kuriuos vairuojantys kaunasi dėl pagrindinio šių varžybų trofėjaus – „Dzintara Volga“ taurės, - „Omnitel 1000 km lenktynių“ spaudos centrą, viešųjų ryšių agentūrą „Visus Bonus“ informavo M. Ozolinis. – Į Palangą atvyksta šių varžybų lyderis Andrejis Paupersas (start. Nr.8), jį aršiai persekiojantis Antonas Dolgopolovas (start. Nr. 78), trečioje vietoje esantis Italo Alsinis (start. Nr. 11) ir daugelis kitų, dar nesudėjusių ginklų šios taurės įskaitoje.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Benzingalviams“ standartinis „Lamborghini Huracan“ pasirodė per lėtas – pavertė žvėrimi (19)

„Lamborghini“ yra greiti automobiliai, tačiau kai kuriems jų, rodos, įspūdingos galios...

Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelę montuoja kairėje vairo pusėje? (36)

Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad...

Aukcione galima įsigyti dvivietį Marilyn Monroe kabrioletą (1)

Juodas kino žvaigždės Marilyn Monroe kabrioletas gali būti parduotas už pusę milijono dolerių...

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (12)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (46)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1396)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (36)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (473)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (24)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (27)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

DELFI autoriai pagerbti Titanų statulėlėmis (22)

Antradienio vakarą į iškilmingą vakarą MO muziejuje rinkosi DELFI autoriai ir bičiuliai. Čia...

Antrame kėlinyje įvarčiais prapliupę serbai sutriuškino Lietuvos rinktinę (204)

Lietuvos futbolo rinktinė sužaidė geriausią pirmą kėlinį UEFA Tautų lygoje, tačiau antrajame...

Neuromokslininkas Bredesenas: norite nesusirgti Alzheimeriu – venkite pagrindinių ligos sukėlėjų (27)

„Holistic Primary Care“ redaktorius Erikas Goldmanas kalbasi su dr. Dale’u Bredesenu –...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...