aA
Sostinės vairuotojai šiemet išmaniai sužymėjo duobes ir sulaukė greitų Vilniaus savivaldybės veiksmų, teigiama pranešime žiniasklaidai. Šį pavasarį pavojingų duobių sutvarkyta 4 kartus daugiau nei pernai.
Išmanusis duobių žymėjimas pasiteisino
© DELFI / Andrius Ufartas

„Išmanūs sprendimai – puikus pavyzdys, kaip šiuolaikiški technologiniai sprendimai padeda efektyviau atlikti darbus ir greičiau reaguoti į miestiečių užfiksuotas problemines vietas sostinės keliuose. Išties dėkojame visiems neabejingiems Vilniaus vairuotojams, kurie navigacijos „Waze“ pagalba žymėjo gatvių duobes ir tokiu būdu padėjo gauti išsamesnę informaciją apie gatvių būklę. Tai neabejotinai prisidėjo ir prie spartesnio remonto darbų atlikimo“, – sako Linas Kvedaravičius, Vilniaus miesto mero pavaduotojas.

Vilniaus miesto savivaldybė Lietuvoje tapo pirmąja, pradėjusia aktyviai bendradarbiauti su „Waze“ ir naudoti sostinės gerovei išmaniojo sprendimo galimybes.

Rekordas – 200 pranešimų per dieną

„Bitė Lietuva“, Vilniaus miesto savivaldybė ir sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ pakvietė Vilniaus vairuotojus išmaniojoje navigacijoje žymėti ne tik eismo sąlygas, bet ir pastebėtas duobes. Iki dabar kasdien „Grinda“ gauna duobių sąrašą ir jas sutvarko per 3-5 dienas.

„Kasmet po žiemos gatvėse atsiveria daug duobių, ir „Waze“ mums padėjo greičiau sužinoti, kurias duobes reikia tvarkyti sparčiausiai. Džiaugiamės vairuotojų aktyvumu – kartais iš visos Vilniaus apskrities gaudavome iki 200 pranešimų per dieną, iš viso buvo užregistruota daugiau nei 2000 duobių“, – sako Kęstutis Vaicekiūtis, bendrovės „Grinda“ direktorius.

Per pavasarį sutvarkė daugiau nei 1200 duobių

Pasak K. Vaicekiūčio, „Waze“ leido geriau organizuoti kelininkų darbus ir efektyviau suplanuoti bendrovės maršrutus. Tai lėmė puikius rezultatus: šiais metais „Grinda“ Vilniaus mieste sutvarkė daugiau nei 1200 pavojingų duobių, t. y. beveik 4 kartus daugiau nei pernai.

„Kviečiame vairuotojus ir toliau aktyviai žymėti kliūtis keliuose – informuodami atsakingas tarnybas visi galime prisidėti prie saugesnių eismo sąlygų Lietuvos keliuose. Taip pat kviečiame aktyviau prie nemokamos partnerystės su „Waze“ prisijungti ir kitas savivaldybes, kurias gali įkvėpti gera sostinės patirtis“, – sako Arūnas Mickevičius, bendrovės „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.

Išmanioji navigacija „Waze“ yra nemokama ir veikia visuose išmaniuose įrenginiuose. Vairuotojai programėlėje gali itin saugiai, vos keliais paspaudimais užfiksuoti keliuose pastebėtas kliūtis. „Waze“ visą gautą informaciją įvertina ir pasiūlo optimaliausią kelionės maršrutą. Išmaniosios navigacijos kūrėjų skaičiavimais, kasdien kiekvienam vairuotojui ji padeda kelionėse sutaupyti vidutiniškai 5 minutes.

Tęsdama ilgametę tradiciją pirmiausia leisti vartotojams išbandyti išmanųjį sprendimą nesirūpinant sunaudotais megabaitais, „Bitė“ visiems klientams iki šių metų rugsėjo pirmosios leis naudotis „Waze“ neskaičiuodama interneto duomenų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje (1)

Seniausias pasaulio automobilių gamintojas buvo įkurtas prieš 210 metų – 1810-aisiais....

Ištyrė, kaip koronavirusas pakeitė vilniečių važiavimo į darbą įpročius (1)

Vilniaus įmonių darbuotojų apklausos rezultatai patvirtina – pavasarį Lietuvą pasiekusi...

Vanagas išbandė dar vieną „Toyota Gazoo Racing“ automobilį: vadina „kišenine raketa“ (1)

Paminėjus „ Toyota Yaris “ prieš akis iššoka vikrus miesto automobilis, pamėgtas įvairių...

Mėgino pasikeisti vairuotojo pažymėjimą ir atsimušė į sieną: negali dėl baudos, kurios net nėra gavęs (17)

Užsienyje gyvenantis Rokas (vardas redakcijai žinomas - „Delfi“) pamėgino pasikeisti turimą...

Vilniuje atidaryta didžiausia Baltijos šalyse žiedinių automobilių modelių trasa

Radijo bangomis valdomų automobilių modelių sportas skirtas visiems azarto ir greičio...

Top naujienos

Po pažinties feisbuke – tiesiai į lovą, o po karšto sekso – į ligoninės operacinę (106)

„Ar esi tai bandžiusi ir ar norėtum tai padaryti su manimi?“ – feisbuke su penkiolikmete...

Egzotiškos salos oro uosto vaizdai lietuvį pribloškė: nuogi, basakojai keleiviai čia yra normalu (164)

Dieną praleidęs skirtingų klanų Dani genties festivalyje ir susigundęs pakramtyti jų mėgstamo...

Sinoptikai papasakojo, kokia bus spalio pradžia: vėsiausia bus vienoje Lietuvos dalyje

Šiandien ir artimiausiomis dienomis mūsų regione stumdysis du bariniai dariniai: nuo Rumunijos...

Susirgęs šia liga dažnas taip ir neišdrįsta nueiti pas gydytoją: delsimas baigiasi sudėtinga operacija arba net vėžiu (18)

Hemorojus – dažna liga, tačiau apie ją garsiai kalbėti nesinori. Dažnas ją ignoruojame,...

Į Pirėją nevykstantis „Žalgirio“ direktorius: nerimo nemažai – žaidžiame ne taip, kaip turėtume pokalbis „Vienas prieš vieną“ (17)

Nepraėjo nė septyni mėnesiai ir Eurolyga grįžta į arenas – kai kurios iš jų bent jau...

Pirmosios ponios apranga įžiebė diskusijas: ekspertų nuomonės išsiskyrė (582)

Valstybę reprezentuojančių asmenų apranga turi ypatingą svarbą ir neretai tampa diskusijų...

Eugenijus Laurinaitis | D+ nariams

Klausk psichoterapeuto. Nemėgstu savo darbo, kaip įveikti stresą ir kodėl mums tokia svarbi kitų nuomonė? nauja laida (1)

Namai, darbas, šeima, vaikai, sutuoktinis, giminės, socialiniai tinklai ar seniausi žmonijos:...

Pagal sergamumą koronavirusu aplenkėme Italiją: kokie sprendimai laukia? (421)

Lietuvoje sparčiai daugėja sergančių koronavirusu . Naujus atvejus jau skaičiuojame šimtais, o...

Aš ikona. Grožio salono įkūrėja Oksana Pikul-Jasaitienė: kur pinigai, ten reikia ieškoti ir kitos medalio pusės (44)

Ar moterims ir šiais laikais sudėtinga kalbėti ir atvirai pasakoti apie tai, kaip sukurti...

|Maža didelių žinių kaina