Vokietijoje atlikto tyrimo duomenimis, Europos miestuose laisvos vietos automobiliui paieška vidutiniškai užtrunka 10 minučių, per kurias vairuotojas įveikia apie 4,5 km. Kaip efektyviai išspręsti šią visų problemą pasiūlė inovacijų bendrovė „Siemens“, sukūrusi jutiklius, kurie leidžia stebėti automobilių stovėjimo vietas ir realiu laiku apie jas informuoti vairuotojus. „Siemens“ stovėjimo vietų stebėjimo sistema šiuo metu jau yra testuojama Miunchene (Vokietijoje). Pasak gamintojų, įdiegus jutiklius, miestuose pavyktų ne tik sutrumpinti vidutinį paieškos laiką, bet ir sumažinti CO2 kiekį.
Kumščio dydžio jutikliai yra lengvai tvirtinami prie gatvės žibintų ar pastatų sienų, todėl papildoma įranga jiems nereikalinga. Jutiklius užtenka prisukti prie žibinto stulpo arba įmontuoti pačiame žibinto korpuse. Radiolokaciniai jutikliai veikia ir esant prastoms šviesos bei oro sąlygoms, todėl jie patikimesni nei optiniai jutikliai.
Naujosios „Siemens“ sistemos programinė įranga gali planuoti stovėjimo aikštelių užimtumą ir iš anksto apie tai perspėti eismo dalyvius. Pavyzdžiui, jei stovėjimo aikštelėje tam tikru paros ar savaitės metu situacija pasikartoja (padidėja jos užimtumas, nelieka laisvų vietų, kt.), sistema vairuotojus automatiškai nukreipia į mažiau užimtas stovėjimo aikšteles. Taip taupomas vairuotojų laikas ir kantrybė, nes nebereikia aklai ieškoti, kur pastatyti transporto priemonę.
Sistema yra lengvai pritaikoma įvairiose vietose: šaligatviuose, prie dviračių takų, privačiame kieme, be to, ji gali būti papildyta įvairiomis funkcijomis. Pavyzdžiui, jei pašalinis asmuo automobilį pasistato privačioje stovėjimo aikštelėje, apie tai sistema nedelsiant informuoja stovėjimo aikštelės prižiūrėtoją. Jutikliai taip pat fiksuoja automobilius, pastatytus neleistinoje vietoje ir trukdančius eismui ar užkertančius kelią įvažiavimui į kiemą.