Vokietijos markių ir rinkodaros konsultacinės bendrovės „Goodbrands“ vadovas Paolo Tumminelli pastebi, kad „Magna International“ labai trūksta automobilių kūrimo žinių, o „Pininfarina“ turi puikių darbuotojų. Manoma, kad „Magna International“ dar iki šių metų pabaigos gali perimti „Pininfarina“ valdymą.

„Magna International“ Europos padalinio viceprezidentas Dieteris Althausas pastebi, kad bendrovės veikla apima automobilių inžineriją, o technologijos ir dizainas čia vaidina nemažą vaidmenį. Lapkričio mėnesį žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „Magna International“ domisi „Pininfarina“ įsigijimu, nors šių bendrovių atstovai tokios informacijos nekomentuoja.

P.Tumminelli įvardijo dar vieną priežastį, dėl kurios „Pininfarina“ perėmimas atrodo patrauklus: „Volkswagen“ grupei šiemet įsigijus 90 proc. didžiausios Italijos automobilių dizaino ir konstravimo bendrovės „Italdesign Giugiaro“ akcijų, nuo šiol ji neabejotinai daugiausiai aptarnaus „Volkswagen“ grupės markes taip palikdama maždaug 70 mln. eurų (242 mln. Lt) vertės rinkos nišą, kurią užimti mėgins ir „Pininfarina“.

„Pininfarina“ yra antroji pagal dydį Italijos automobilių dizaino ir konstravimo bendrovė, žinoma dėl tokių legendinių sportinių modelių kaip 1966 m. „Alfa Romeo Spider“ ar 1984 m. „Ferrari Testarossa“. Be to, „Magna International“ neturi nuosavo aerodinaminio tunelio, kurio įrengimas atsieitų apie 30 mln. eurų (104 mln. Lt), tuo tarpu „Pininfarina“ turi modernų tunelį, į kurio atnaujinimą prieš trejus metus investavo 4 mln. eurų (14 mln. Lt). „Pininfarina“ perėmimas „Magna International“ inžinieriams ir dizaineriams suteiktų galimybę pagerinti modelių aerodinamines savybes ir taip sumažinti degalų sąnaudas bei emisijas.

„Pininfarina“ pastaruoju metu sekėsi sunkiai, 2007-2009 m. jos sukaupti nuostoliai sudarė 358 mln. eurų (1 236 mln. Lt). Nors bendrovė sumažino savo skolas nuo 157 mln. eurų (542 mln. Lt) 2007 m. iki 58 mln. eurų (200 mln. Lt) šių metų rugsėjo pabaigoje, tačiau vis dar dirba nuostolingai. Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais jos nuostoliai siekė 34 mln. eurų (117 mln. Lt). Prognozuojama, kad pardavimai šiemet liks nepakitę, tačiau skolos ir nuostoliai išaugs.

Italijos žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „Pininfarina“ domisi net 10 potencialių pirkėjų, tarp jų ir „Beijing Automotive Industry Holding“ bei „Mahindra & Mahindra“.