aA
Prabanga ir komfortu spinduliuojantis „Volkswagen“? Tikrai taip! „Phaeton“ yra didžiausias visoje „Volkswagen“ lengvųjų automobilių gamoje gaminamas modelis. Šis surenkamas ant „VW“ grupės D1 platformos, kuria dalijasi su „Bentley Continental GT“ ir „Bentley Continental Flying Spur“ automobiliais.
Išbandžius prabangų „Volkswagen Phaeton“: patiko, bet 161 tūkst. Lt nemokėčiau

Konkuruodamas su tokiais gigantais kaip „Audi A8“ ar „Mercedes-Benz“ S klasės automobiliais, „Phaeton“ nenusileidžia ir puikiai demonstruoja savo tvirtą charakterį. Taip jau nutiko, kad šiandien testuoju prabangiausią „Volkswagen“ markės modelį. Ką gi, raktelis rankoje, sėdu ir važiuoju!

Atsisėdęs už „Phaeton“ vairo pasijaučiau kažkaip kitaip. Suprantama, juk esu premium klasės automobilyje. Viduje dominuojantis medis savo rievių raštais sužavėjo. Didelės ir patogios elektra valdomos sėdynės verčia jaustis lyg būtum namuose ant sofos. Taip pat nenusivylęs likau ir panelėje esančiu liečiamuoju ekranu, kuris yra iš tiesų didelis, o funkcijos lengvai perprantamos. Visos salone esančios apdailos detalės yra gražios ir malonios akiai.

Prieš pradėdamas važiuoti šiuo automobiliu aptikau vieną ir, mano manymu, labai didelį minusą – rankinis stabdis. Įprastai naujuose automobiliuose norint įjungti rankinį stabdį tereikia spustelėti mygtuką. Čia viskas atvirkščiai. Rankinis stabdis spaudžiamas koja, o norint jį išjungti reikia traukti didelę rankeną. Atlikdamas šį veiksmą jaučiausi lyg būčiau dideliame amerikietiškame visureigyje. Nors tai tik lašas jūroje, tikiuosi gamintojai ateityje išspręs šį trūkumą, nes tai tikrai neįprasta premium klasės automobiliui.

Apsižvalgęs viduje, išvažiavau į gatvę. Nežinau kodėl, ar dėl automobilio išvaizdos, o gal dėl vardinio valstybinio numerio susilaukiau nemažai dėmesio iš aplinkinių vairuotojų ir pėsčiųjų. Dauguma palydėdavo mane savo žvilgsniais. Nors man asmeniškai šis „Phaeton“ nėra gražus iš priekio (jis visiškai neišsiskiria iš kitų naujų „Volkswagen“ automobilių), tačiau automobilio galas sukurtas skoningai ir atrodo tikrai elegantiškai.

Važiuoja šis „Phaeton“ labai minkštai, tyliai ir komfortiškai. Vairuotojas sėdėdamas už vairo didelio vaidmens neatlieka, nes automobilis tiesiog plaukia. Verta paminėti, kad būtent šis mano testuojamas „Phaeton“ yra naujutelaitis, dar šiemet nuriedėjęs nuo konvejerio, o po kapotu slepia nemažą jėgainę – 3.0TDi V6 6A, 240AG.

Nors tokios klasės automobiliui būdinga turėti didelį ir galingą variklį, šis iš tiesų nesužavėjo. Įspūdinga trauka jis nepasižymi, o ir yra labai neekonomiškas. Nuvažiavus vos 120 kilometrų, jis sunaudojo apie 14-15 litrų dyzelino. Tačiau kokybė ir komfortas tai atperka, o jeigu automobilio savininkas gali sau tai leisti, nemanau, kad kuro sąnaudos taps galvos skausmu.

Iš pirmo žvilgsnio automobilio dydis neišgąsdino, tačiau atlikus keletą važiavimo bandymų prekybos centrų daugiaaukštėse stivėjimo aikštelėse, supratau, kad reikalas rimtas, o iš nugaros važiuojančius įprastus miesto automobilių vairuotojus priverčiau keiktis dėl savo didelio ir nerangaus automobilio.

Ar man patiko naujasis „Phaeton“? Sakyčiau taip, bet nemanau, ar mokėčiau 161 tūkst. litų už jį. O ir savo asmeniniame garaže tokio automobilio neįsivaizduočiau. Pats automobilis manęs nesužavėjo, tik detalės ir akcentai. Nors jis tikrai geras, kokybiškis, komfortiškas ir elegantiškas, manau, kad „Phaeton“ yra tiesiog išpūstas burbulas.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Aplankė vieną uždariausių pasaulio valstybių: pažįstamiems buvo sunku patikėti, kad ten keliauju (1)

„Welcome to Arabia! “, – karts nuo karto išgirstu iš nuoširdžiai besišypsančių...

Dėl koronaviruso žarstosi sąmokslo teorijomis: mistiniais skaičiais dalijasi tūkstančiai (70)

Milijonai užsikrėtusių, per šimtą tūkstančių žuvusiųjų. Tokia „statistika iš patikimų...

Darželyje sriuba apsipylusi trimetė patyrė antro laipsnio nudegimą: mama netiki darželio direktorės versija (188)

Į darželį trimetę dukrą nuvedusi mama nė neįtarė, kad po kelių valandų su ja dėl patirto...

Giedrius Drukteinis

Du būdai, kaip mums atsikratyti nepakantumo svetimam turtui ir sėkmei

Kai išmintingi žmonės pradeda kalbėti apie Lietuvos visuomenės problemas, greitai galima...

Kobe Bryantas – ne tik krepšininkas, bet ir keturių dukrų tėtis: kokiomis auklėjimo taisyklėms jis vadovavosi (63)

Sekmadienio vakarą pasklidusi žinia apie krepšininko Kobe Bryant o ir jo dukters mirtį...

Lietuvis sukūrė už širdies griebiantį vaizdo klipą apie Bryantą (26)

Lietuvis Giedrius Šiškovas , interneto platybėse žinomas „Gidranity“ pseudonimu, sukūrė už...

Aušvico siaubią pergyvenęs ir visos šeimos ten netekęs vyras: buvau 90 proc. miręs

Henri Kichka žino, kad šios istorijos pasakojimas jam nieko gero neatneš: lauks bemiegės naktys,...

Kas bus kitaip kitą dieną po „Brexit“? (38)

Penktadienio vidurnaktį – praėjus 1 317 dienų po to, kai britų rinkėjai nusprendė išstoti...

Mitybos specialistė išaiškino, į ką būtina atkreipti dėmesį perkant varškės sūrelius (22)

Varškės sūrelis – skamba kaip kažkas labai gero ir skanaus iš vaikystės. Šiai asociacijai...

Miškuose ne laiku pražydęs vienas pavojingiausių augalų prognozuoja, kad žiemos jau gali ir nebūti

Nežiūrint į kalendorių, šiųmetę žiemą galima lengvai supainioti su pavasariu: sprogsta...