Kaip skelbia leidinys „Economic Times“, iš „Kia“ gamyklos Indijoje, netoli Penukondos miesto, vagystės galėjo būti vykdomus penkerius metus, tačiau trūkumas buvo pastebėtas tik neseniai – kovo mėnesį atlikus auditą.
Pasak vietos policijos, vykdomas tyrimas, todėl nuo išsamesnių komentarų kol kas susilaikoma, tačiau įtariama, jog variklių vagysčių koordinavimu galėjo užsiimti tiek esami, tiek jau buvę „Kia“ gamyklos darbuotojai.
„Preliminarus tyrimas rodo, kad varikliai buvo pavogti palaipsniui ir sistemingai. Neabejotina, kad su tuo susiję kai kurie vidiniai darbuotojai“, – „Economic Times“ cituoja Penukondos policijos atstovą.

Policija informuoja, jog sudarytos trys darbo grupės, kurios užsiima šiuo tyrimu. Jos keliauja po kelias šalis ir renka svarbius dokumentus, o pats tyrimas vyksta pakankamai sparčiai.
Tačiau detalės dar nėra aiškios. Iš pradžių buvo svarstoma, jog agregatai galėjo dingti dar pakeliui į gamyklą, tačiau ši versija kol kas atmesta. Greičiausiai jie buvo išvežami iš gamyklos, o darbuotojai klastojo dokumentus.
Leidinys „Road and Track“ papildo, jog paskutinius keletą metų iš „Kia“ ir „Hyundai“ gamyklų dingo jau surinkti automobiliai. Juose trūko imobilaizerių, o tai leido vagims lengvai nuvaryti automobilius.
„Kia“ atstovai teigia, kad vagystė niekaip nepaveikė gamybos apimčių. Indijos gamykloje per metus pagaminama 300 000 – 400 000 automobilių, tačiau situacijos nekomentuoja, nes šiuo metu policija vykdo tyrimą.