BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis kaip pagrindinę klaidą, tinkančią bene visoms šioms situacijoms, įvardija dėmesio trūkumą ir netinkamą aplinkybių įvertinimą.

„Važiuodami atbuline eiga ar rikiuodamiesi vairuotojai turėtų būti dvigubai atidesni, nes reikia stebėti ne tik vaizdą per šoninius ir galinį veidrodėlius, bet ir nepamiršti taip vadinamos „aklosios zonos“ – vietos automobilio šonuose, kurios per veidrodėlius pamatyti neįmanoma. Išsukinėjant iš šalutinio kelio į pagrindinį, nelaimę gali prišaukti skubėjimas, kai neįsitikinus saugumu atliekamas manevras. Geriau ilgiau pastovėti ir palaukti tikrai tinkamo momento važiuoti, ir nereaguoti į neretai pasitaikančius kitų gale esančių automobilių vairuotojų raginimus garsiniais signalais.

Ne ką mažiau žalos vairuotojams pridaro ir per didelis pasitikėjimas parkavimo davikliais bei vaizdo kameromis. Ne visi stulpeliai yra „matomi“ parkavimo sistemų, o kamerose matomas vaizdas ne visuomet yra pakankamai ryškus. Šiomis priemonėmis rekomenduočiau naudotis tik kaip pagalbinėmis ir pirmiausia patiems vertinti situaciją. Kartais verta nepabijoti išlipti iš automobilio ir apsižiūrėti aplink, tai ypač pravartu tais atvejai, kai vieta yra menkai žinoma“, – pataria ekspertas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)