„Litexpo“ rūmuose vykstančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų parodų atskirajame paviljone demonstruojami visi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyviai : „Citroen Berlingo“, „Fiat Ducato“, „Iveco Daily“, „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“, „Opel Vivaro“, „Peugeot Boxer L4 PTDC“, „Peugeot Boxer L4 H2FT“, „Peugeot Expert“ ir „Peugeot New Partner“ automobiliai.
Komisija konkurso dalyvius išbandė keliuose
© Egidijaus Babelio nuotr.

Kuris iš jų taps komercinių šeimynos karaliumi, sužinosime jau rytoj, gegužės 20-ąją, kai ketvirtojoje „Litexpo“ rūmų salėje 14 val. vertinimo komisija paskelbs konkurso laimėtoją, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Trečiadienį visus dešimt konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyvių vertinimo komisija išbandė šalies bendrojo susisiekimo keliuose.

„Buvo labai įdomu pabandyti daugybę skirtingų automobilių vienu metu panašiose trasose, o pertraukų metu padiskutuoti su kolegomis apie šių mašinų pranašumus ir trūkumus, – konkurso spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė šio projekto kuratorius ir vertinimo komisijos narys Valdas Valiukevičius. – Šiandien aš dar negaliu viešinti visų jų pliusų ir minusų, tai galėsime daryti tik konkursui pasibaigus. Tačiau galiu patvirtinti akivaizdžią tendenciją – kuo automobilis naujesnis, tuo geriau jis važiuoja, tuo daugiau dėmesio jame skirta vairuotojo patogumui ir, aišku, saugumui, ekologijai.

Kai kuriais šių automobilių mielai galėčiau važiuoti nors ir per visą Europą. Jie valdomi lyg lengvieji. Išrinkti geriausius automobilius atskirose kategorijose nebus sunku, tačiau kur kas ilgiau teks pasukti galvas renkant absoliutų nugalėtoją“.

Panašios nuomonės ir dar vienas vertinimo komisijos narys, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.

„Geriausiojo komercinio automobilio rinkimai – ne grožio konkursas, todėl visų žiuri narių dėmesys visų pirma krypsta į šios paskirties transporto priemonių pragmatiškumą ir racionalumą, gebėjimą uždirbti pinigus, – sakė A. Šimelis. – Šie bandymai tik patvirtino mūsų nuomonę, jog naujieji komerciniai automobiliai, šio konkurso dalyviai, labai panašūs, bemaž identiški pagal sandarą, todėl jų gerosios ar mažiau tinkamos savybės atsiskleidžia tik lyginant mažuosius su mažaisiais, furgonus su furgonais ir transporterius su transporteriais“.

Kuris iš dešimties konkursui pateiktų komercinių automobilių bandymuose pasirodė geriausiai, atskleisti vertinimo komisijai draudžia renginio nuostatai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Savivaldžiai automobiliai nėra mokslinė fantastika: jiems pradėjus važinėti keliai taps saugesniais? (2)

Jei pavyktų pasiekti visišką automobilių savarankiškumą, eismo saugumo situacija keliuose...

Deja, bet tai tik laikinas sprendimas: aiškėja, kad elektromobilių revoliucija atneš naujų problemų (201)

Po daugelio metų susidomėjimas elektrinėmis transporto priemonėmis smarkiai išaugo ir ypač po...

Schwarzeneggerio suvaidinto Terminatoriaus „Harley-Davidson Fat Boy“ parduotas už beveik pusę milijono (1)

„ Harley-Davidson FLSTF Fat Boy“ modelio motociklas – tas pats, kuriuo važinėjo Arnoldo...

Nematytą japonišką automobilį prikėlė iš daržinėje rastos apleistos griuvenos (19)

Visame pasaulyje mėgiamos legendos apie daržinėse dešimtmečiams pamirštus, o vėliau netikėtai...

„Audi Sport“ ambasadoriai pristatė ekstremalaus vairavimo laboratoriją

Daugiau kaip ketvirtį amžiaus automobilių versle ir sporte skaičiuojanti Kauno bendrovė „...

Top naujienos

Laukti liko nedaug: karštis grįžta (14)

Savaitgalį į Lietuvą atkeliavę lietūs užgožė saulės spindulius ir atvėsino orą, tačiau...

Jakeliūnas įspėja dėl tiksinčios bombos mokesčių reformoje (30)

Vyriausybės pasiūlymas neapmokestinamojo pajamų dydžio taikymą plėsti iki 2,5 vidutinių darbo...

Paulius Motiejūnas – apie Jasikevičių ir „Žalgirio“ planus: gerai, kai kampų nereikia gludinti iš naujo (26)

„Hipotetiškai galvokime, kad Šarūnas Jasikevičius lieka ir mes dirbsime toliau“, –...

Dėl šių susirgimų vos telpa į ligonines: pats metas į kebabus ir šašlykus pažiūrėti kitomis akimis (59)

Vasaros metu poliklinikose – apsinuodijusių žmonių antplūdis. Dėl netinkamo temperatūrinio...

Gyvai / Kova dėl pirmos vietos grupėje: Rusija – Urugvajus 0:2 (220)

Pasaulio futbolo čempionate – lemiamų kovų metas: pirmadienį startavo grupių etapo trečiasis...

Palangoje sužaloto mažamečio motina: ten siautėja nevaldomi keliaviečių dviračių vairuotojai (13)

Šiandien (birželio 25 d. – DELFI) Palangoje, Vytauto g. 97, apie 14:05 val., viešojoje aikštėje...

„Messenger“ naujovėmis bando vartotojų kantrybę

Erzina feisbuko naujienų sraute ar „Instagram“ netikėtai pradedamos rodyti video reklamos?...

Adolfą Ramanauską-Vanagą palaidos šalia Brazausko (433)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sudarė valstybinę laidojimo komisiją Lietuvos Laisvės...

Lietuvoje paslaugų kainos kilo triskart greičiau nei ES ir neketina sustoti (95)

Paslaugų kainos Lietuvoje šių metų sausio–gegužės mėnesiais augo triskart greičiau nei ES,...

Stojo ginti Gražulio: nesu gerbėjas, bet šiuo atveju jis teisus (452)

Štai ir turime dar vieną skandalą – tai Seimo nario Petro Gražulio ir palangiškės Birutės...