aA
Dešimtąjį kartą didžiausią automobilių kultūros festivalį Baltijos šalyse „Chill'n'Grill“ rengianti JDM.lt komanda prisipažįsta, kad tai – ne tik jubiliejinis, bet ir paskutinis toks renginys. Kas bus vietoje ne vienerius metus automobilininkus vienijusio ir jungusio renginio, kol kas neišduodama. Visgi tie, kas savo garažuose saugojo ypatingus modelius, konstravo įdomius projektus ir rengėsi atkeliauti į šį festivalį, pirmą rugpjūčio savaitgalį turėtų pasižymėti kalendoriuje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Automobilių festivalis "Chill'n'Grill"
Automobilių festivalis "Chill'n'Grill"
© Organizatorių nuotr.

Festivalis specialiai šia proga pavadintas „Chill'n'Grill X“. „X“ raidė pavadinime simbolizuoja ne tik dešimtą renginį, bet ir tam tikros eros pabaigą. Tiesa, organizatorių komanda pabrėžė, kad tai tikrai nereiškia, kad Lietuvoje nebelieka modifikuotų automobilių kultūros.

„Ilgai šiam žingsniui kaupėmės, nes supratome, kad nenorime stovėti vietoje ir daryti tą patį. Tad baigiame vieną etapą ir pradėsime naują“, – sakė Selmas Adomonis, JDM.lt komandos narys.

Jam antrina ir Mantas Pūtys, vienas iš festivalio organizatorių. Anot jo, prieš metus komanda išbandė neįprastą renginio formatą – į uždarą festivalio teritoriją patekti galėjo tik atrinkti dalyviai ir jų draugai. Pastarasis buvo itin gerai įvertintas, tad, M. Pūtys teigė, kad gali būti, jog būtent šia linkme organizatoriai ir keliaus galvodami apie naują renginių etapą.

Nuo spyruoklių iki perfekcionizmo

Komanda pasakojo, kad per dešimt surengtų festivalių teko išvysti, kaip keičiasi visos Lietuvos automobilių kultūros pasaulis. Nuo tiesiog žemintų važiuoklių buvo išaugta iki perfekcionizmo, ieškant tinkamo ratlankio krašto ir arkos santykio. Tai pat festivalio organizatoriai aiškino, jog pasikeitė ir kuriamiems projektams skiriami biudžetai, išaugo kokybė ir dėmesys detalėms.

„Matome ir tai, kad tie, kas nuo pat festivalio pradžių netingėjo krapštytis garažuose, modifikuoti turimus automobilius, tą sėkmingai ir tebedaro – skiriasi tik projektams skiriamos sumos. Tačiau pasigendame jaunesnių benzingalvių palaikymo ir noro išvažiuoti iš garažo su kažkuo ypatingesniu“, – akcentavo Žygimantas Dubovikas, festivalio organizatorius.

Pasakodami apie tai, ko per beveik dešimtmetį išmoko patys, komandos nariai juokėsi, jog pirmiausia – kaip organizuoti rimtesnį renginį nei tiesiog susirinkimas automobilių aikštelėje.

„Organizuodami pirmąjį festivalį neturėjome jokio supratimo, kaip viską padaryti. Šiek tiek juokinga, kai prisimename, kad pirmo renginio biudžetas buvo maždaug 60 eurų, o šiandien esame išaugę iki didžiausio modifikuotų automobilių kultūros renginio Baltijos šalyse ir švenčiame tris dienas“, – kalbėjo M. Pūtys.

Motyvuoja dalyviai

Anot komandos, su organizuojamu renginiu susiję daugybė gerų prisiminimų ne tik jiems patiems, bet ir visiems festivalio dalyviams bei savanorių komandai. Pastaroji jau ne vienerius metus kone nesikeičia, tik pasipildo vienu kitu nariu.

Savotišku simboliu tapo ir festivalio apyrankės, kurias gauna visi, atvykę į šventę. Ne vienas, gavęs apyrankę, ją nešiojasi ne tik iki kito festivalio, bet neretai ir dar ilgiau, arba pasideda prie širdžiai brangių suvenyrų.

„Mums patiems svarbus darbo įvertinimas yra ir tai, kad daugybė automobilių kultūros entuziastų į festivalį važiuoja metai iš metų. Yra net tokių, kurie jau atvažiuoja su šeimomis ir vaikais, o tos šeimos ir gimė per kažkurį iš buvusių festivalių. Smagu žinoti, kad daugeliui tai toks laukiamas renginys, kad dar žiemą paskelbus būsimo renginio datą, daugelis rezervuojasi atostogas“, – pasakojo S. Adomonis.

Automobilių festivalis "Chill'n'Grill"
Automobilių festivalis "Chill'n'Grill"
© Organizatorių nuotr.

Didžiausias iki šiol

Kalbėdami apie rugpjūčio 2-4 dienomis vyksiantį „Chill'n'Grill X“, JDM.lt komandos nariai akcentavo, kad būtent šiam renginiui nuspręsta grįžti į Alytaus rajoną, Daugų salos poilsiavietę. Pasak jų, čia tilps ne tik renginio parodai atrinkti daugiau nei 200 automobilių, bet ir visi tie, kurie nuspręs atkeliauti į tuos automobilius pasižiūrėti.

„Norisi suteikti galimybę į festivalį atkeliauti kuo daugiau automobilių kultūros entuziastų. Būtent dėl jų bilietus parduodame ir jų kainos nekeičiame iki pat festivalio, o atranką į automobilių parodą pratęsėme iki liepos 15 dienos – kad spėtų ir tie, kurių mašinos vis dar garažuose“, – pabrėžė S. Adomonis.

Anot organizatorių, „festivalyje bus išlaikytos visos geriausios renginio tradicijos: laukia geriausių europietiškų, japoniškų automobilių paieškos, dėmesio bus skirta išskirtinės stilistikos modeliams, įdomiausių projektų autoriai apie savo patobulintus automobilius galės papasakoti renginio scenoje. Itin daug dėmesio bus skirta ir festivalio žiūrovams, kurių laukia visiškai naujas vandens pramogų parkas ežere, daugybė konkursų ir žaidimų.

„Pasistengsime, kad šių metų festivalis įstrigtų į atmintį kiekvienam atvykusiam“, – žada organizatoriai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pirmos kartos „Porsche Boxster“ – kritiškai svarbus vokiečių projektas, prie kurio prisidėjo ir „Toyota“ (2)

Kai automobilių entuziastų diskusijos pasisuka apie pirmosios kartos „ Porsche Boxster “,...

Koks iššūkis laukia „Press rally“, dėl kurio ramiai nemiega dalis lenktynininkų?

Paklausus bet kurio „Press rally“ dalyvio, kas svarbiausia, norint nugalėti, dažnas paminėtų...

Internautus sudomino išskirtinis policijos automobilis: kam pareigūnams reikalingas „Excalibur Phaeton“? (55)

Socialiniuose tinkluose ne vieno internauto dėmesį patraukė Lietuvos policijos „Facebook“...

Elektromobiliais į „Press rally“ atvažiuosiantys ekipažai taupyti kilometrų nežada: spaus, kiek galės

Tarptautinis „Press rally“ renginys bene geriausiai atspindi lietuviškas automobilių rinkos...

„Porsche Vikipedija“ pramintas lietuvis paaiškino, kodėl mechanikams svarbi gera reputacija (2)

Dabartinės kartos automobiliai – ačiū Dievui ir talentu apdovanotiems inžinieriams – nors ir...

Top naujienos

„Bloomberg“: Eva – didžiausia grėsmė Lukašenkai

Jos rankos sukryžiuotos, o lūpos sardoniškai pravertos – Eva netikėtai tapo protesto...

Grįžo iš emigracijos ir įkūrė ramybės oazę: lankytojų netrūksta ir darbo dienomis (31)

Greta ir Algirdas Šaumanai iš emigracijos Norvegijoje grįžo prieš trejus metus, tačiau šiandien...

Vilnietis savo istorija nori perspėti kitus: viskas prasidėjo nuo noro „nuskausminti“ jausmus, bet baigėsi kur kas blogiau (46)

Įveikęs priklausomybę nuo narkotikų vilnietis Ruslanas šiandien drąsiai priima gyvenimo...

Garsiausi keliautojai gūžčioja pečiais: Nida – brangiausias planetoje kurortas, pasaulyje tokių mokesčių nėra (269)

Neringa ypatinga ne tik savo gamtos perlais, bet ir mokesčiais, norintiems patogiai ilsėtis jos...

Rimvydas Valatka. Po kiek dabar lietuviška svajonė? (126)

Mindaugo karūnavimo diena. Kaip dar vienas ilgasis Išgertuvių savaitgalis. Jums nieko netrūksta?...

Su mylimąja Deimante susitaikęs reperis Mad Money: nebeliko jokių klausimų (21)

Praėjusių metų sausio 31-ąją, kai ant raudonojo M.A.M.A apdovanojimų kilimo pozavo tik su...

Į Barseloną atvykęs Jasikevičius: darbai jau pradėti (116)

Buvęs Kauno „Žalgirio“ vyriausiasis treneris Šarūnas Jasikevičius sekmadienį atvyko į...

Kaip dažnai mylėtis, kad būtų sveika ir vyrui, ir moteriai?

Klausimas: Mano vyras sako, kad turime mylėtis net jeigu ir nelabai norime užsiimti seksu , nes...

Atsakau toms nepriklausomoms trisdešimtmetėms – dėl vienatvės kalti jūsų „tūsai“ (61)

Man valgyti neduok, bet leisk „Delfi“ paskaityti. Kartais net į „Delfi plius“ įlendu....

Mokslininkai ėmė tyrinėti krūtų implantus: kiekviena moteris privalo tai žinoti (10)

Krūtų didinimas yra viena populiariausių chirurginių procedūrų Jungtinėse Valstijose . Visgi...

|Maža didelių žinių kaina