„Bugatti“ vyriausiasis dizaineris Achim Anscheidt pasakojo, jog iki produkcijos pradžios buvo likęs tik vienas susitikimas, tačiau visi planai pradėjo griūti, kai „Galibier“ modeliui buvo išsakyta kritika dėl dizaino.

„Gamintojas šį modelį įsivaizdavo, kaip priemonę automobilių pardavimų skaičiui padidinti, tačiau taip buvo paminta pirminė „Veyron“ modelio idėja. Tai turėjo būti prabangus, komfortiškas ir greitas automobilis, tačiau iš šono jis atrodė kaip taksas, o iš galo, kaip veltinė kepurė“, – sakė A. Anscheidt.

Kadangi „Bugatti“ ateitis priklausė nuo kito naujo automobilio, gamintojas šiek tiek supanikavo, o tai lėmė greitą vystymąsi to, kas ilgainiui tapo „Veyron“ pamaina – hiperautomobilis „Chiron“.

„Tai geras pavyzdys, jog pagaminus gerai atrodantį koncepcinį automobilį, reikia pasirūpinti, kad jis atrodys taip pat, kai jį reikės paversti tuo, ką iš tiesų galima pagaminti', – sakė dizaineris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)