1901-aisiais pirmasis automobilio numeris įregistruotas Niujorke, o 1903-iaisiais – Londone.

Automobilių eros pradžioje JAV vairuotojai negaudavo pagamintų numerių – tik būdavo įregistruojamas jų automobilis. Numerį iš plieno gabalo automobilių savininkai privalėdavo pasigaminti patys.

Pirmasis „vardinis numeris“ išduotas 1901-aisiais. Jį užsisakė vienas garsus vokietis kaip dovaną savo žmonai. Ant numerio buvo užrašas „IA 1“, kur IA – žmonos inicialai, o vienetas reiškė tai, kad žmona – pirmoji ir vienintelė vyriškio meilė.

Įdomu ir tai, kad pirmasis carinėje Rusijoje automobilio numeris buvo išduotas Rygoje 1904-aisiais.

Pirmieji standartiniai numeriai Sovietų sąjungoje pasirodė 1931-aisiais. Numeriai buvo išduodami tik automobiliams ir motociklams, traktoriai numerių sulaukė tik 1958-aisiais.

Lietuvoje pirmieji numeriai pasirodė 1932-aisiais. Juose būdavo įrašoma raidė, žyminti apskritį, ir skaitmenys. Ženklai būdavo rašomi juodomis raidėmis ant baltos lentelės.

1946-aisiais Lietuvoje pasirodė nauja numerių serija. Numerių lentelės buvo geltonos, raidės, rašomos kirilica ir skaičiai – juodi.

1958-aisiais automobilių numerių lentelių fonas buvo juodas, tekstas jose buvo rašomas baltomis raidėmis. Numerį sudarė keturi skaičiai ir trys raidės. Raidės žymėjo šalį (ЛИ- LI), vėliau, pritrūkus numerių, pradėtos naudoti ir dar dvi raidžių kombinacijos ЛЛ (LL) ir ЛК (LK).

1992-aisiais pasirodė lietuviški numeriai, kuriuos sudarė trys raidės ir trys skaičiai. Vidurinė raidė žymėjo apskrities, kurioje įregistruotas automobilis, pirmąją raidę.

2004-aisiais įdiegti dabartiniai numeriai, kur apskritis, kurioje transporto priemonė įregistruota, jau nebežymima.

Brangiausi pasaulyje automobilių numeriai:

2008 m. Jungtiniai Arabų Emyratai, numeris „1“, kainavęs 52,2 mln. drachmų (apie 14,2 mln. dolerių).

2009 m. Didžioji Britanija, numeris „1D“, kainavęs 513 tūkst. dolerių.

2006 m. Didžioji Britanija, numeris „M1“, kainavęs 500 tūkst. dolerių.