„Noriu pasidalinti nekokia patirtimi su „Bolt“ vairuotoju. Rytais į budėjimus ligoninėje vykstu „Boltu“. Atrodo truputį saugiau nei troleibusas. Antradienio rytą (vasario 9-ąją) išsikviečiu per programėlę „Bolt“. Netrukus ateina pranešimas, kad vairuotojas atvyko. Jo nėra. Skambina, nes neranda namo, nors tai nėra sudėtinga ir visi be jokių bėdų randa. Pasakiau, kad labai skubu, atšauksiu ir kviečiu kitą“, – pasakojo kaunietė.

Moteris kaip tarusi, taip ir padariusi, tačiau taip paprastai iškvietimo adreso nerandančio pavežėjo atsikratyti nepavyko: „Po berods ketvirto mėginimo pasiduodu. Vėl pranešimas, kad atvyko, vėl jo nėra. Skambinu pati. Atsakymas – tai baigiu privažiuot. Įlipusi ramiai pasakau, kad jei nežino adreso, reikėtų neimti kvietimo.“

Moteris „Bolt“ vairuotojui esą priminė telefonu įspėjusi, kad labai skuba, o manais sulaukė kiek netikėto pavežėjo atsako. Vyras pradėjo šaukti, išplūdo klientę ne pačiais maloniausiais žodžiais ir liepė išlipti.

„Paaiškinau, kad labai skubu. Ir čia vairuotojas atsisukęs pradeda tiesiog šaukti: „Lipk n***i iš mašinos, ž***va“, – žado neteko moteris.

Atrėžusi, kad vairuotojas nesveikas, kaunietė pasišalino iš automobilio.

Teko pakovoti

Tiesa, jos teigimu, viskas tuo nesibaigė – moters bandymai išsikviesti kitą pavežėją atsidurdavo to paties „Bolt“ vairuotojo rankose, net ir po įtemptos konfrontacijos užsakymą priėmė netašytas pavežėjas.

„Kviečiu vėl „Bolt“, vėl jis ima kvietimą. Už neįvykusią kelionę man nuskaičiuota 2,80 Eur, į darbą vėluosiu tuoj vairuotojo dėka. Pasirenku kitą „Bolt“ variantą, brangesnį. Nes kitaip tas vairuotojas tyčia priiminėja kiekvieną kvietimą“, – keistą situaciją dėstė moteris.

Kaunietė apie neeilinę patirtį pranešė ir „Bolt“ pavežėjimo kompanijai, tačiau bendrovės sprendimas, nepatenkintos klientės vertinimu, buvo absurdiškas.

„2,80 Eur už neįvykusią kelionę grąžino ir davė 1 Eur nuolaidą kitai kelionei. 1 Eur už tokį vairuotojo elgesį su keleiviu? Ir atsakymas, kad vairuotojas bus nubaustas, jei tai pasikartos. Wow. Važiuoju su jais nuolat į darbą. Tąkart vos spėjau. Išmušė iš vėžių pusdieniui toks elgesys. Nežinau, kartais atrodo, kad paslaugų teikėjams karantinas suteikė daug įžūlumo…“ – svarstė moteris.

Į klientų skundus reaguoja

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad keleivio užsakymą sistema paveda arčiausiai jo esančiam vairuotojui, o limito paeiliui iš to paties kliento priimamiems iškvietimams nėra.

„Kompensacija keleiviui yra suteikiama ar nesuteikiama individualiai įvertinus situaciją. Jos dydis nustatomas pagal vidines procedūras ir nustatytas taisykles. Į užklausas, susijusias su netinkamu vairuotojo elgesiu, susisiekus keleiviams visada reaguojame jautriai ir atsižvelgiame į visas situacijos detales“, – aiškino A. Pacevičius.

Jis pridūrė, kad kiekvienas klientų pranešimas, kurio sulaukia klientų aptarnavimo komanda, yra fiksuojamas ir, vadovaujantis vidinėmis procedūromis, priimamas sprendimas apie tolimesnį bendradarbiavimą su vairuotoju, tačiau taikomų sankcijų ir ribinių sutarties nutraukimo situacijų nedetalizavo.