2027 m. BMW masinei gamybai turėtų pristatyti pirmąjį visiškai elektrinį sportinį M3 sedaną. Nors išleidimo data dar atrodo pakankamai toli, inžinieriai jau išbando prototipą.

Prieš keletą dienų BMW M pasidalijo vaizdo įrašu „Youtube“ tinkle, kuriame parodė, kaip atrodo šio naujo modelio, kuriuo jie žada „nustatyti naujus standartus“, kūrimas.

„Mes turime naują žvėrį ir šį kartą žvėrį padarysime dar labiau kontroliuojamą“, – vaizdo įraše teigia sportinių automobilių padalinio generalinis direktorius Franciscus’as van Meel’as.

Naujasis elektrinis M3 turės apie 1000 arklio galių, pasak F. Meel’o, o važiuoti tokiu automobiliu įsibėgint nuo 0 iki 100 km/val yra „gana smagu“, bet turint daug arklio galių ir tuo pačiu turėti precizišką valdymą, dalykai ima komplikuotis.

Elektrinio BMW M3 prototipas

Tam, kad automobilis būtų kaip įmanoma geriau parengtas, jo prototipas buvo išbandytas įvairiausiomis ekstremaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, „Mirties slėnyje“, kur fiksuojami karščio rekordai ir Švedijos mieste Arjeplog, kuris kelia išbandymus itin žemomis temperatūromis.

Inžinierių teigimu, jau dabar visi tie, kurie turi progą pavairuoti šį žvėrį išlipa iš jo su šypsena, nes „nesišypsoti yra neįmanoma“. Esą M3 jau yra jų ikona, tad jiems tenka lygiuotis su ja ir sukurti dar kažką įspūdingesnio.

Elektrinio BMW M3 prototipas

Automobilio variklio garsas – viena iš labiausiai benzingalvius jaudinančių mašinos sudedamųjų dalių. Ne vienam nuo V8 ar V12 skambesio suspurdėdavo širdis, todėl dalį nuliūdino, kad elektromobiliai neskleidžia galingo garso.

BMW sukūrė paguodos funkciją – įdiegs netikrą automobilio variklio garsą. Jau seniau buvo žinių, kad vokiečiai rengiasi tai daryti. Panašu, jog „paguodos prizas“ pasirodys būtent šiame M3. Vaizdo įrašo pabaigoje du kūrėjai sėda į automobilį dar vienam jo išbandymui, o greitėjant pasigirsta variklio riaumojimas, nors modelis – visiškai elektrinis.

Kaip skamba dirbtinis M3 variklio garsas galite išgirsti šio vaizdo įrašo pabaigoje: