„Prieš beveik 40 metų BMW pagamino pirmąjį pasaulį motociklą su ortakiais, įmontuotais į rėmą ir išbandytą vėjo tunelyje. Šis motociklas vertė naują puslapį motociklų istorijoje ir pradėjo naują motociklų segmentą, kurie gali būti naudojami tiek sportui, tiek ilgoms kelionėms. Šiandien matome modernią sportinių-turistinių motociklų versiją, kuri praturtinta išmaniomis technologijomis ir saugumo sistemomis“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„BMW R 1200RS“ varo horizontalus dviejų cilindrų variklis, kuris išvysto 125AG pajėgumą ir 125 Nm sukimo momentą. Variklio sukimo momentas šiame modelyje šiek tiek padidintas palyginus su kitais motociklais, kuriuose montuojamas toks pats variklis.

Priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir vairuotojo norų „BMW R 1200 RS“ leidžia pasirinkti 2 važiavimo režimus: „Rain“ ir „Road“. Šie režimai pritaiko ABS ir stabilumo sistemą ASC prie kelio dangos ir pagerina važiavimo saugumą. Papildomai „R 1200 RS“ savininkai gali užsisakyti „Riding“ režimo „Pro“ versiją, kuri turi stebi motociklo pasvirimo kampą ir užtikrina saugesnį važiavimą.

„BMW R 1200 RS“ pakaba taip pat turi 2 režimus – „Road“ ir „Dynamic“. Priklausomai nuo pasirinkto pakabos reguliavimo, elektroninės pakabos sistemos prisitaiko prie kelio ir užtikrina saugų, patogų ir dinamišką važiavimą.

„BMW R 1200 RS“ Lietuvoje kainos, įskaičiavus PVM, prasideda nuo 13 668 eurų (kiek daugiau nei 47 tūkst. litų).

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)