aA
Naujoji BMW 5 serija atrodo kone identiškai kaip ir BMW 7 serija. Kas gi nutiko įvairovei, klausia autocar.co.uk. Jeigu įvairovė yra gyvenimo prieskonis, tuomet šiuolaikinio verslo klasės automobilio interjeras yra prėskų baltų ryžių dubuo.
BMW automobilis
© Gamintojų nuotr.

Nesupraskite klaidingai, suvokiama kokybė ir informacinė-pramoginė technologija niekada nebuvo geresnė – naujoji BMW 5 serija vėlgi juda į priekį abiejose srityse. Vis dėlto, kad ir kaip patraukliai tai atrodo, tą poveikį kiek susilpnina jausmas, kad viskas jau puikiai pažįstama. Iš esmės, tai yra BMW 7 serijos interjeras su centrine konsole kiek labiau patraukta vairuotojo link.

Viskas, ką palieti, dvelkia brangumu, o naujausios BMW „iDrive“ valdymo sistemos versijai sunku ką prikišti. Vienintelė priežastis rinktis ne 5-ąją, o 7-ąją versiją – norisi prestižo, kurį garantuoja didesnis skaičius. Plius, panašumai reiškia, kad nei vienas automobilis nesuteikia to ypatingumo jausmo, kurį turėtų priešingu atveju.

Žinoma, tą patį nusiskundimą galima būtų nesunkiai pritaikyti ir kitiems prestižiniams prekės ženklams. Tai akivaizdžiai konservatyvus automobilių rinkos sektorius, kuriame kūno spalvos interjero įsprūdos (angl. panels) ar akį rėžianti apdaila nebūtų palankiai priimta. Vis dėlto, neabejotinai dizainerių pasaitėlis turėtų būti šiek tiek laisvesnis.

BMW automobilis
BMW automobilis
© Gamintojų nuotr.

Nuomonė: Steve’as Huntingfordas apie atskiras funkcijas

Vienas didžiausių klausimų, keliamų autonominio vairavimo technologijai – kam turėtų tekti kaltė avarijos atveju, mat automobilių gamintojų požiūris į šią problemą labai skiriasi.

Naujoji BMW 5 serija leidžia vairuotojui 30 sekundžių nuimti rankas nuo vairo, nors „Volvo“, „Tesla“ ir „Mercedes-Benz“ reikalauja rankas ant vairo laikyti visą laiką.

Tiesą sakant, „Volvo“ pareiškė prisiimsianti atsakomybę, jeigu bus įrodyta kurio iš kompanijos automobilių kaltė nepaisant taisyklingo vairavimo, o štai BMW teigia, kad atsakomybė veikiant autonominio vairavimo sistemai vistiek tenka vairuotojui, kuris nusprendė aktyvuoti funkciją, kuri yra ne daugiau nei pagalba jam.

Nors BMW pozicija palieka mažiau vietos dviprasmiškumui, tai neabejotinai tik laiko klausimas, kol kas nors po avarijos imsis teisinių veiksmų. Bus įdomu pamatyti, kokias išvadas priims teismai, nes tai labiau nei bet kas kitas nulems autonominio vairavimo ateitį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Ant ledo paslydusiam motociklininkui pavyko išnešti sveiką kailį (3)

Ant britų motociklininko šalmo įtaisyta kamera užfiksavo, kaip jo vos neužkliudo automobiliai,...

Priminė, ką dokumentuose įrašo tiems, kurie bando duoti kyšį techninėje apžiūroje (263)

Savaitgalį Lietuvos techninės apžiūros įmonės vairuotojams primins, kad užsimerkti į...

Vitoldas Milius leidosi į iššūkį: sieks kuo greičiau pervažiuoti Europą elektromobiliu (1)

Vitoldas Milius pradėjo dar vieną neįprastą kelionę automobiliu: ketvirtadienio popietę jis...

Sovietinių tankų savininkams Lenkijoje skirta nemenka bauda už kelių eismo taisyklių pažeidimą (2)

Lenkijos policija sustabdė du vilkikus, kuriais buvo vežami remontuoti privačiai kolekcijai...

Paaiškino, kodėl naktį Lietuvoje kelio linijos matosi prasčiau – kalti nekokie standartai (32)

Tamsiuoju metų laikotarpiu, ypač kai kelių danga yra šlapia ar drėgna, vairuotojai dažnai...

Top naujienos

Praėjo 3 metai, kol Kornelija išdrįso pasakyti, kas su ja vyksta: simptomai tokie baisūs, kad gyvenimui vietos nebelieka (9)

Dvigubas gyvenimas: vienas – išoriniame pasaulyje, kitas – kai lieki vienas su savimi. Daugybė...

Staigmena Vilniaus vairuotojams: greičio matuokliai Vakariniame aplinkkelyje ėmė veikti kitaip (82)

Prie Vilniaus Vakarinio aplinkkelio eismo tvarkos įpratę vairuotojai sulaukė staigmenos. Trys...

Slaptos policijos operacijos užkulisiai – kaip buvo sulaikytas ginkluotas narkotikų prekeivis (72)

Ką jaučia pareigūnai, kurie privalo sulaikyti ginkluotą ir nelabai ką prarasti turintį...

Po įspūdingo mūšio Adomaitis priekaištavo LKL: suprantu, tai verslas, bet kur tada prioritetai (35)

Vilniaus „Rytas“ (4/5) antradienį vakare ne tik įveikė Bursos „Tofaš“ komandą (4/5),...

Lietuvą pasiekė šaltesni orai – saulė švies, bet nešildys (3)

Ankstų trečiadienio rytą bus ne tik slidu, bet ir šaltoka, daugelyje rajonų temperatūra sieks...

Už borto – Amsterdamo auksiniai berniukai ir Milano vilkai (1)

Praėjusiame sezone UEFA Čempionų lygos pusfinalį pasiekęs ir Europą atakuojančiu futbolu...

Giedrius Drukteinis

29 Volstryto maklerio taisyklės (1)

„Tas, kas žino, nesako. Tas, kas sako, nežino“, – mėgo kartoti ilgametis legendinio Volstryto...

Dėl vieno įspūdingiausių gamtos objektų skambina pavojaus varpais: vaizdas graudus (13)

Viktorijos krioklys , kur Pietų Afrikos Zambezės upė 100 metrų krinta žemyn į plyšį...

5 kavinių ir restoranų gudrybės, kurios kenkia mūsų organizmui (9)

Absoliutus sąžiningumas verslo pasaulyje – reiškinys retesnis, nei norėtųsi. Dauguma...