Naujoji BMW 5 serija atrodo kone identiškai kaip ir BMW 7 serija. Kas gi nutiko įvairovei, klausia autocar.co.uk. Jeigu įvairovė yra gyvenimo prieskonis, tuomet šiuolaikinio verslo klasės automobilio interjeras yra prėskų baltų ryžių dubuo.
BMW automobilis
© Gamintojų nuotr.

Nesupraskite klaidingai, suvokiama kokybė ir informacinė-pramoginė technologija niekada nebuvo geresnė – naujoji BMW 5 serija vėlgi juda į priekį abiejose srityse. Vis dėlto, kad ir kaip patraukliai tai atrodo, tą poveikį kiek susilpnina jausmas, kad viskas jau puikiai pažįstama. Iš esmės, tai yra BMW 7 serijos interjeras su centrine konsole kiek labiau patraukta vairuotojo link.

Viskas, ką palieti, dvelkia brangumu, o naujausios BMW „iDrive“ valdymo sistemos versijai sunku ką prikišti. Vienintelė priežastis rinktis ne 5-ąją, o 7-ąją versiją – norisi prestižo, kurį garantuoja didesnis skaičius. Plius, panašumai reiškia, kad nei vienas automobilis nesuteikia to ypatingumo jausmo, kurį turėtų priešingu atveju.

Žinoma, tą patį nusiskundimą galima būtų nesunkiai pritaikyti ir kitiems prestižiniams prekės ženklams. Tai akivaizdžiai konservatyvus automobilių rinkos sektorius, kuriame kūno spalvos interjero įsprūdos (angl. panels) ar akį rėžianti apdaila nebūtų palankiai priimta. Vis dėlto, neabejotinai dizainerių pasaitėlis turėtų būti šiek tiek laisvesnis.

BMW automobilis
BMW automobilis
© Gamintojų nuotr.

Nuomonė: Steve’as Huntingfordas apie atskiras funkcijas

Vienas didžiausių klausimų, keliamų autonominio vairavimo technologijai – kam turėtų tekti kaltė avarijos atveju, mat automobilių gamintojų požiūris į šią problemą labai skiriasi.

Naujoji BMW 5 serija leidžia vairuotojui 30 sekundžių nuimti rankas nuo vairo, nors „Volvo“, „Tesla“ ir „Mercedes-Benz“ reikalauja rankas ant vairo laikyti visą laiką.

Tiesą sakant, „Volvo“ pareiškė prisiimsianti atsakomybę, jeigu bus įrodyta kurio iš kompanijos automobilių kaltė nepaisant taisyklingo vairavimo, o štai BMW teigia, kad atsakomybė veikiant autonominio vairavimo sistemai vistiek tenka vairuotojui, kuris nusprendė aktyvuoti funkciją, kuri yra ne daugiau nei pagalba jam.

Nors BMW pozicija palieka mažiau vietos dviprasmiškumui, tai neabejotinai tik laiko klausimas, kol kas nors po avarijos imsis teisinių veiksmų. Bus įdomu pamatyti, kokias išvadas priims teismai, nes tai labiau nei bet kas kitas nulems autonominio vairavimo ateitį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žvilgsnis į įspūdingą kokaino barono P. Escobaro automobilių kolekciją (6)

Žymiausias pasaulio narkotikų prekeivis daugiau nei prieš 24 metus susitiko su mirtimi. Kaip ir...

Kokie simptomai išduoda, kad šuo nepatenkintas kelione automobiliu (3)

Naminiai gyvūnai daugeliui tampa tikrais šeimos nariais, su kuriais norima praleisti kuo daugiau...

Ukrainiečiai automobilius graibsto net iš metalo supirkėjų (122)

„Parduoti galima viską, kas dar kruta“, - juokiasi Kauno automobilių turgaus vadovas...

Savo gyvenimo be lenktynių neįsivaizduojantis Rusteika: „Metame iššūkį lenktynininkams profesionalams“ (5)

Šį savaitgalį Palangoje susitiks greičio, adrenalino ir automobilių sporto mylėtojai. Juos į...

6 pasaulį labiausiai sukrėtusios autoavarijos (20)

Ten, kur automobiliai ir juos vairuojantys žmonės, neišvengiama ir žmogiškosios klaidos...

Top naujienos

Lietuvos lenkai atskleidė kortas: jie save sieja ne su Varšuva ir ne su Maskva (23)

„Jei su mumis būtų geras žinovas, jis sakytų, kad čia sėdi litvinai . Lenkas niekada negertų...

Kinija demonstruoja karinę galią: signalai – grėsmingi (46)

Kinijos laivynas didėja ir įgauna vis naujos galios ir daro tai beprecedenčiu greičiu. Liepą...

Tėčio, auginančio „kitokį“ vaiką, istorija: ar neverta pamąstyti, kas iš mūsų išties neįgalūs? (70)

Rūdninkų knygyno įkūrėjas Deimantas Vainilka – trijų vaikų tėvas: iš pirmosios santuokos...

Naujausi reitingai: konservatoriai ir „valstiečiai“ lieka populiariausi (339)

Populiariausiomis partijomis šalyje toliau lieka opozicinė Tėvynės sąjunga – Lietuvos...

Grynųjų pinigų atsisakiusio kavinių tinklo direktorius žengti atgal nežada (25)

Jau daugiau nei mėnesį dešimtyje „ Huracan Coffee “ kavinių tinklo prekybos vietų klientai...

Nepaisant „Naisių vasaros“ tyrimo, Karbauskio reitingai gerėja (147)

Serialo „Naisių vasara“ tyrimas neigiamos įtakos Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos...

Kelionė po Rusiją pilna stebuklų: kainos baisios, o svajonių alga – 400 eurų (922)

Ne tik Lietuvoje gyventojai skundžiasi aukštomis kainomis. Rusijoje, Sankt Peterburge, sutikti...

„Iš viršaus“: po NBA lygą sudrebinusių mainų – naujas iššūkis Valančiūnui ir visai „Raptors“ organizacijai (2)

Prieš kelias dienas įvykę mainai, kurių epicentre atsidūrė Kawhi Leonardas ir DeMaras DeRozanas,...

Vilniečiai nepatenkinti: pasitikėjimas Šimašiumi – žemiausias per visą kadenciją (148)

Pasitikėjimas Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi pasiekė žemiausią vietą per visą jo...

JAV prezidentas atmeta referendumo Rytų Ukrainoje galimybę (135)

JAV prezidentas Donaldas Trumpas nesvarsto apie referendumo galimybę Rytų Ukrainoje - apie tai...