Tokias naujienas skelbia „Green Car Reports“, apibendrindama „World Energy Council“ (WEC) tyrimą, kuriame nurodoma, kad pagal JAV, Europos Sąjungoje ir Kinijoje priimtus ŠESD kiekį reguliuojančius standartus 16 proc. 2020-aisiais parduodamų naujų automobilių turės būti elektrinės transporto priemonės su baterijomis.

Taigi, iki dešimtmečio pabaigos elektra turės būti varoma 10 proc. naujų automobilių Europoje ir 11 proc. JAV. O štai Kinijoje iš visų parduodamų naujų transporto priemonių net 22 proc. turės sudaryti elektrinai automobiliai – tik pasiekusi tokį rezultatą Kinija bus laikoma vis griežtėjančius išmetalų apribojimus atitinkančia šalimi.

Gera žinia ta, kad padaugėjus elektrinių transporto priemonių su baterijomis pasaulinės elektros sąnaudos pakils vos per pusę procento. Bet yra ir blogų žinių: siekiant įgyvendinti 16 proc. elektrinių transporto priemonių pardavimą, JAV, Europoje ir Kinijoje turės būti pastatyta papildomų elektros energijos gamybos objektų. Žinoma, elektros energijos gamyba dažnai susijusi su teršalus išmetančių išteklių naudojimu, bet tai jau kitas klausimas.

Pernai metų „Navigant Research“ atliktos rinkos analizės duomenimis, 2015–2024 metais JAV bus nupirkta 7,4 mln. pakraunamų kasdieniam naudojimui skirtų automobilių, t. y. vidutiniškai 740 tūkst. per metus. Pernai JAV buvo nupirkta maždaug 17,5 mln. transporto priemonių.

Tai rodo, kad net labiausiai optimistinės „Navigant Research“ prognozės negalėtų paneigti, jog iki 11 proc. naujų automobilių pardavimo, net ir įtraukus įkraunamus hibridinius automobilius, JAV dar turėtų pasitempti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)