Už išskirtinį 914/6 GT modelį buvo sumokėta kone 1 mln. JAV dolerių (apie 900 tūkst. eurų). Tai reiškia, kad šis 914 modelis tapo brangiausiu 914, parduotu aukcione.

Kuo šis automobilis išskirtinis? Pasirodo, „Porsche“ pagamino tik 16 tokių 914/6 GT versijų 1970-aisiais. Automobilis turi iš plieno pagamintus sparnų praplatinimus, stiklo pluošto stogo dangčius, taip pat „911 S“ modelio stabdžius, legendinius „Fuchs“ ratlankius – ekspertų nuomone, tai vieni karščiausių 914 modelių, kurie išriedėjo iš „Porsche“ gamyklos.

Dar svarbiau tai, kad „914/6 GT“ versija buvo aprūpinta bene galingiausiu įmanomu varikliu – 2 litrų 6 cilindrų su „Weber 46 IDA“ karbiuratoriais ir paskirstymo velenėliais iš 906 modelio.

Porsche 914/6 GT. Gooding & Company nuotr.

1971 m. šis modelis 24 valandų „Daytona“ varžybose užėmė pirmąją vietą savo klasėje, 12 valandų „Sebring“ lenktynėse savo klasėje buvo 4-as, o 6 valandų „Saint Croix“ varžybose – pirmas absoliučioje įskaitoje. Ir šituo pergalių sąrašas nesibaigia, tad, neabejotina, automobilio istorija turtinga ir ryški.

„Gooding & Company“ aukcione už šį automobilį sumokėta 995 tūkst. JAV dolerių suma. Tai, beje, kiek mažiau nei buvo tikėtasi, skelbia roadantrack.com, mat viltasi, kad už šį „914/6 GT“ bus sumokėta 1-1,3 mln. JAV dolerių. Nepaisant to, net ir mažesnės sumos užteko, kad būtų pasiektas rekordas ir atsirastų įrašas apie brangiausią istorijoje aukcione parduotą 914 modelį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)