Kolekcinių automobilių aukcionų bendrovė „RM Sotheby’s“ paskelbė, jog vasario 5 dieną Paryžiuje vyksiančiame aukcione parduos vieną iš 1964 m. „Ferrari 250 LM by Scaglietti“. Šis automobilis tituluojamas kaip vienas geidžiamiausių ir garsiausių šio italų gamintojo sportinių automobilių.

Italai nurodo, kad iš viso buvo pagaminti vos 32 vienetai „Ferrari 250 LM“ modelių. Pasak skelbimo, aukcione bus parduodamas šeštas iš jų, kuris turi įspūdingą lenktynių istoriją.

Pardavėjas nurodo, kad būtent šis automobilis, pilotuojamas „North American Racing Team“ komandos pilotų Masten Gregory ir Jochen Rindt, laimėjo 1965 m. 24 valandų Le Mano lenktynes ir tai buvo šeštoji „Ferrari“ pergalė iš eilės.

Šią komandą įkūrė italų kilmės lenktynininkas Luigi Chinetti, kuris, kaip teigiama skelbime, buvo geras „Ferrari“ įkūrėjo Enzo Ferrari draugas. Tai buvo vienintelis automobilis, kuris E. Ferrari gyvavimo laikotarpiu 24 val. lenktynėse dalyvavo šešis kartus – po tris kartus Le Mano ir Daytonos.

Gamintojas nurodo, kad LM raidės pavadinime simbolizuoja, kad šis modelis buvo sukurtas būtent Le Mano lenktynėms. „Ferrari“ savo istorijoje turi keletą tokių modelių. O „by Scaglietti“ nurodo, kad kėbulas buvo pagamintas garsaus italų dizainerio Sergio Scaglietti, tiksliau, jo įmonės „Carrozzeria Scaglietti“.

1964 Ferrari 250 LM by Scaglietti

„Ferrari“ skelbia, kad modelis buvo sukurtas ir pristatytas 1963 m. viduryje, tačiau dėl to, kad įprastas 3.0 litro benzininis variklis buvo modifikuotas į 3.3 litro V12 formos (211 tipo) variklį, kurio galia galia siekia apie 235 kw arba 319 arklio galių, o tuo metu šis sportinis automobilis galėjo išvystyti iki 287 km/val. greitį.

Dėl pokyčių variklyje buvo sunku gauti FIA (Tarptautinės automobilių federacijos) homologaciją ir, pasak gamintojo, tai pakenkė pardavimo galimybėms. Taip šis automobilis netapo masinės gamybos produktu. Be to, teigiama, kad šis modelis buvo pirmasis „Ferrari“ su gale sumontuotu varikliu, parduodamu privatiems klientams.

Skelbime nurodoma, kad šis eksponatas siūlomas tiesiai iš Indianapolio „Motor Speedway“ muziejaus, kuris šiuo metu yra uždarytas rekonstrukcijai, kolekcijos. Jis yra originalus, išsaugotas variklis ir pavarų dėžė su jiems skirtais gamykliniais numeriais. Už šį „Ferrari“ tikimasi gauti daugiau nei 25 milijonus eurų.

22-tą modelį iš 32-jų, kuris vieną kartą irgi dalyvavo Le Mano lenktynėse, 2023 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose tie patys aukcionų namai bandė parduoti už 18-20 milijonų dolerių, tačiau pirkėjas neatsirado.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją