aA
Daugiau kaip ketvirtį amžiaus automobilių versle ir sporte skaičiuojanti Kauno bendrovė „Autojuta“ pristato naujovę Lietuvos bei kitų Baltijos šalių vairuotojams – šiuolaikišką ir inovatyvią ekstremalaus vairavimo laboratoriją. Kaip rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai, „Audi Sport“ ženklo ambasadoriai neapsiriboja vien šių išskirtinių automobilių prekyba, bet ir siekia perteikti savo patirtį saugiai tobulinant vairavimo įgūdžius lenktynių trasoje.
"Audi Sport" akademijos pristatymo renginys
© Gediminas Piliponis

„Dalyviams siūlome greičiausius rinkoje esančius vairavimo akademijos automobilius, didžiausią jų kiekį bei labiausiai patyrusius ir savo pasiekimais plačiai žinomus instruktorius. Tokios aukštos prabos derinio vienoje vietoje veikiausiai nepavyktų rasti labai dideliu spinduliu aplink mūsų šalį“, – tris pagrindines naujoviškos paslaugos ypatybes įvardijo „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ vienas iš iniciatorių – daugkartinis Lietuvos ir Baltijos šalių ralio čempionas Vytautas Švedas.

Kartu su juo unikaliame projekte debiutuoja tituluoti žiedinių lenktynių meistrai – „Porsche Cup“ nugalėtojai bei prizininkai ir lietuviškųjų Palangos 1000 km lenktynių rekordininkai broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai bei jų pirmtakas – daugiau kaip 40 metų patirtį automobilių sporte ir vairavimo edukacijoje sukaupęs Audrius Gelžinis. Beje, jaunėliai J. ir I. Gelžiniai yra Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) instituto absolventai bei saugaus vairavimo ambasadoriai.

Vienoje sesijoje – iki 16 dalyvių

„Audi“ pelnytai didžiuojasi vienais naujausių ir galingiausių serijinės gamybos modelių – RS3 ir RS4, 100 km/val. greitį pasiekiančių vos per 4,1 sek. Po variklių gaubtais kiekviename jų slepiasi atitinkamai 2,5 litrų (294 kW) ir 2,9 l (331 kW) turbininės jėgainės su tiesioginio degalų įpurškimo sistema (TFSI).

Būtent šie vokiečių gamintojo kūriniai – keturi „Audi RS3“ ir tiek pat „Audi RS4 Avant“ modelių – sudaro automobilių parką, kuriuo vienu metu gali pilnavertiškai naudotis iki 16 ekstremalaus vairavimo akademijos klientų. Organizatorių teigimu, trasoje užteks laiko ir vietos, kad visi išbandytų abudu modelius.

„Kol kas tai yra precedento rinkoje neturintis reiškinys. Esama vairavimo akademijų, siūlančių paslaugas vienam ar dviem žmonėms. Mes, rengdami kokybišką ir solidžią edukacinę programą, orientuojamės į platesnes grupes. Tai gali būti verslo atstovų dovana lojaliems klientams arba įmonių renginiai jų pačių darbuotojams, kaip papildoma paskata už gerus pasiekimus darbe ir motyvacija ateičiai. Būtent tokių pirmųjų užsakymų jau esame sulaukę“, – apie balandžio pabaigoje startavusią paslaugą pasakojo V. Švedas.

Ugdo teisingą elgesį keliuose

Pasak organizatorių, „Audi Sport Driving Academy“ pirmiausia suteikia galimybę žmonėms iš arti betarpiškai susipažinti su tokio kalibro automobiliais, kuriuos dažniau renkasi tikri gurmanai. Be to, kiekvienas dalyvis, padedamas profesionalų, tobulina įgūdžius, kad kasdieniame vairavime vadovautųsi savo patikrinta šviežiausia informacija.

„Šie automobiliai su savo dinamika, techninėmis savybėmis teikia išties ypatingus pojūčius bei emocijas, bet tuo pačiu reikalauja išskirtinės vairuotojo reakcijos, aštresnio mąstymo ir atitinkamo elgesio prie vairo. Ne veltui sakoma, kad sunku pratybose – lengva kovoje. Po tokių mokymų vėliau ir gatvėje prie savo automobilio vairo galima jaustis kur kas užtikrinčiau. Išmokus greito automobilio valdymo, su lėtesniu viskas eisis paprasčiau“, – sakė V. Švedas, pridurdamas apie vairavimo akademijos išsikeltą socialinę misiją – prisidėti ugdant eismo dalyvių atsakomybę ir teisingą bei saugų elgesį keliuose.

Debiutas Kačerginės „Nemuno žiede“

Pirmieji akademijos dalyviai – žiniasklaidos ir šou verslo atstovai – jau išbandė savo gebėjimus Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Siekdami objektyviai vertinti jų elgesį prie vairo, organizatoriai pasitelkė profesionalią laiko matavimo įrangą, radijo ryšį ir kitas priemones. Visa tai leidžia instruktoriams efektyviai stebėti progresą, teikti savalaikes pastabas ir patarimus.

Po įžanginės dalies ir teorinės pažinties su naujausiais „Audi RS“ modelių gamos atstovais toliau praktinę renginio programą pratęsė modifikuotos „briedžio testo“ ir „gyvatėlės“ rungtys, susipažinimas su trasa ir optimaliausių važiavimo trajektorijų pamokos. Galiausiai dienos veiksmą vainikavo slalomo varžybos, savarankiškas žiedinės trasos rato įveikimas, važiavimas sėdint greta ralio bei žiedinių lenktynių meistrų ir dalyvių apdovanojimai.

Vienas iš instruktorių A. Gelžinis, vertindamas dalyvių pasirodymą, nedaugžodžiavo: „Esate agresyvūs, greiti, bet labai drausmingi. Tai yra harmoningas ir sveikintinas derinys. Debiutas pavyko, todėl didiname pagreitį ir tęsiame šiuos darbus toliau!“

Vien per šiuos metus „Audi Sport“ vairavimo akademija planuoja surengti 24 sesijas Baltijos šalyse. Čia pasisemti naujų patirčių ar atnaujinti senas teorines bei praktines žinias galės apie 400 vairuotojų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Atokvėpio nuo karščio ieškojusi koala įsmuko į automobilį (2)

Kovo 18-ąją, Australijoje į vynuogių augintojo Timo Whitrow automobilį įsiveržė nelaukta,...

Jaunystės kadrais pasidalinęs Vanagas: per pirmą treniruotę teko „nusileisti ant žemės“ (37)

Daugiau nei 20 metų lenktynininko patirtį turintis Benediktas Vanagas savo gimimo dienos...

Kas įvyksta, kai automobilyje nuspaudžiate mygtuką „launch control“? (39)

Šiais laikais daugelis automobilių su automatinėmis transmisijomis turi starto kontrolės („...

Parodė, kaip paprasta pavogti automobilį su berakte užvedimo sistema (202)

Užtenka gana mėgėjiškos įrangos ir jūsų automobilis gali tapti labai lengvu vagių grobiu....

„Formula E“ bolido modeliukų pasirodymas gatvėse

„ Formula E “ lenktynės kursto vis didesnį ir didesnį susidomėjimą. Šį kartą miesto...

Top naujienos

Šalis, kur prostitucija – tiesiog verslas: kaip tai atrodo iš arti (50)

Na, va jums ir prašome, dar viena spalvinga spalvingos šalies pusė. Aš su prostitucija...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (29)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Lietuvoje siaučiant tymų protrūkiui Veryga pripažįsta veiksmų plano neturintis (123)

Lietuvoje – tymų proveržis: šiemet jau užfiksuoti 224 atvejai. Pernai tokių buvo 30.

Paaiškino, kodėl „klevai“ laikiną vairuotojo pažymėjimą turės 3 metus (6)

Keičiasi tvarka, nurodanti, kiek laiko galioja pradedantiesiems vairuotojams išduodamas laikinasis...

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (17)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (69)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (210)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (165)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Keletas rimtų priežasčių, kodėl verta miegoti nuogai (7)

Ievos kostiumas miegant šalia išrinktojo teikia neabejotinų pranašumų. Vienas iš jų –...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (107)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...