aA
Daugiau kaip ketvirtį amžiaus automobilių versle ir sporte skaičiuojanti Kauno bendrovė „Autojuta“ pristato naujovę Lietuvos bei kitų Baltijos šalių vairuotojams – šiuolaikišką ir inovatyvią ekstremalaus vairavimo laboratoriją. Kaip rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai, „Audi Sport“ ženklo ambasadoriai neapsiriboja vien šių išskirtinių automobilių prekyba, bet ir siekia perteikti savo patirtį saugiai tobulinant vairavimo įgūdžius lenktynių trasoje.
"Audi Sport" akademijos pristatymo renginys
"Audi Sport" akademijos pristatymo renginys
© Gediminas Piliponis

„Dalyviams siūlome greičiausius rinkoje esančius vairavimo akademijos automobilius, didžiausią jų kiekį bei labiausiai patyrusius ir savo pasiekimais plačiai žinomus instruktorius. Tokios aukštos prabos derinio vienoje vietoje veikiausiai nepavyktų rasti labai dideliu spinduliu aplink mūsų šalį“, – tris pagrindines naujoviškos paslaugos ypatybes įvardijo „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ vienas iš iniciatorių – daugkartinis Lietuvos ir Baltijos šalių ralio čempionas Vytautas Švedas.

Kartu su juo unikaliame projekte debiutuoja tituluoti žiedinių lenktynių meistrai – „Porsche Cup“ nugalėtojai bei prizininkai ir lietuviškųjų Palangos 1000 km lenktynių rekordininkai broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai bei jų pirmtakas – daugiau kaip 40 metų patirtį automobilių sporte ir vairavimo edukacijoje sukaupęs Audrius Gelžinis. Beje, jaunėliai J. ir I. Gelžiniai yra Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) instituto absolventai bei saugaus vairavimo ambasadoriai.

Vienoje sesijoje – iki 16 dalyvių

„Audi“ pelnytai didžiuojasi vienais naujausių ir galingiausių serijinės gamybos modelių – RS3 ir RS4, 100 km/val. greitį pasiekiančių vos per 4,1 sek. Po variklių gaubtais kiekviename jų slepiasi atitinkamai 2,5 litrų (294 kW) ir 2,9 l (331 kW) turbininės jėgainės su tiesioginio degalų įpurškimo sistema (TFSI).

Būtent šie vokiečių gamintojo kūriniai – keturi „Audi RS3“ ir tiek pat „Audi RS4 Avant“ modelių – sudaro automobilių parką, kuriuo vienu metu gali pilnavertiškai naudotis iki 16 ekstremalaus vairavimo akademijos klientų. Organizatorių teigimu, trasoje užteks laiko ir vietos, kad visi išbandytų abudu modelius.

„Kol kas tai yra precedento rinkoje neturintis reiškinys. Esama vairavimo akademijų, siūlančių paslaugas vienam ar dviem žmonėms. Mes, rengdami kokybišką ir solidžią edukacinę programą, orientuojamės į platesnes grupes. Tai gali būti verslo atstovų dovana lojaliems klientams arba įmonių renginiai jų pačių darbuotojams, kaip papildoma paskata už gerus pasiekimus darbe ir motyvacija ateičiai. Būtent tokių pirmųjų užsakymų jau esame sulaukę“, – apie balandžio pabaigoje startavusią paslaugą pasakojo V. Švedas.

Ugdo teisingą elgesį keliuose

Pasak organizatorių, „Audi Sport Driving Academy“ pirmiausia suteikia galimybę žmonėms iš arti betarpiškai susipažinti su tokio kalibro automobiliais, kuriuos dažniau renkasi tikri gurmanai. Be to, kiekvienas dalyvis, padedamas profesionalų, tobulina įgūdžius, kad kasdieniame vairavime vadovautųsi savo patikrinta šviežiausia informacija.

„Šie automobiliai su savo dinamika, techninėmis savybėmis teikia išties ypatingus pojūčius bei emocijas, bet tuo pačiu reikalauja išskirtinės vairuotojo reakcijos, aštresnio mąstymo ir atitinkamo elgesio prie vairo. Ne veltui sakoma, kad sunku pratybose – lengva kovoje. Po tokių mokymų vėliau ir gatvėje prie savo automobilio vairo galima jaustis kur kas užtikrinčiau. Išmokus greito automobilio valdymo, su lėtesniu viskas eisis paprasčiau“, – sakė V. Švedas, pridurdamas apie vairavimo akademijos išsikeltą socialinę misiją – prisidėti ugdant eismo dalyvių atsakomybę ir teisingą bei saugų elgesį keliuose.

Debiutas Kačerginės „Nemuno žiede“

Pirmieji akademijos dalyviai – žiniasklaidos ir šou verslo atstovai – jau išbandė savo gebėjimus Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Siekdami objektyviai vertinti jų elgesį prie vairo, organizatoriai pasitelkė profesionalią laiko matavimo įrangą, radijo ryšį ir kitas priemones. Visa tai leidžia instruktoriams efektyviai stebėti progresą, teikti savalaikes pastabas ir patarimus.

Po įžanginės dalies ir teorinės pažinties su naujausiais „Audi RS“ modelių gamos atstovais toliau praktinę renginio programą pratęsė modifikuotos „briedžio testo“ ir „gyvatėlės“ rungtys, susipažinimas su trasa ir optimaliausių važiavimo trajektorijų pamokos. Galiausiai dienos veiksmą vainikavo slalomo varžybos, savarankiškas žiedinės trasos rato įveikimas, važiavimas sėdint greta ralio bei žiedinių lenktynių meistrų ir dalyvių apdovanojimai.

Vienas iš instruktorių A. Gelžinis, vertindamas dalyvių pasirodymą, nedaugžodžiavo: „Esate agresyvūs, greiti, bet labai drausmingi. Tai yra harmoningas ir sveikintinas derinys. Debiutas pavyko, todėl didiname pagreitį ir tęsiame šiuos darbus toliau!“

Vien per šiuos metus „Audi Sport“ vairavimo akademija planuoja surengti 24 sesijas Baltijos šalyse. Čia pasisemti naujų patirčių ar atnaujinti senas teorines bei praktines žinias galės apie 400 vairuotojų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0
Dina Sergijenko | D+

Vienintelis toks Lietuvoje „Volkswagen Scirocco“: į važiuojantį pro šalį atsisuka visi (4)

Dažnas į automobilį žiūri tik kaip į galimybę nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Kartais...

Ieškantiems racionalaus šeimos automobilio specialistai turi gerą žinią: vienatūrius nurašyti dar anksti (5)

Geras šeimos automobilis turbūt kaip niekas kitas turi atitikti daugybę reikalavimų. Kokios...

Kaip keisis elektromobilių įkrovimo infrastruktūra Lietuvoje: gali tekti susimokėti ir už tuščiai užimamą laiką (9)

Šalyje sparčiai daugėjant elektromobilių skaičiui jų vairuotojai jau pradėjo kovoti dėl...

Juknevičiaus patarimai į gamtą skubantiems vairuotojams: reikėtų kritiškai vertinti automobilio galimybes (1)

„Noriu nuvažiuoti į sodybą, pažvejoti prie ežero ar pasivaikščioti miško taku, tačiau...

Antanas Juknevičius papasakojo apie nuotykius su visureigiais: teko ir gelbėti kitus, ir susilažinti dėl pravažumo (2)

Antanas Juknevičius – daugiausiai patirties sukaupęs Dakaro lenktynininkas, smėlynus ir dykumas...

Top naujienos

Mindaugas Milinis | D+

Sovietų maršalas, kuris apiplėšė Berlyną: brangenybes ir meno vertybes namo vežė vagonais

Gegužės 8-ąją (Europoje) ir 9-ąją (Rusijos Federacijoje) buvo minimos Antrojo pasaulinio karo...

Putino kalboje – iškalbingos detalės tarp eilučių: kas liko be grasinimų ir pagiežos (364)

Šlovinga pergalė, aplaistyta krauju ir ašaromis. Tokie motyvai kaip ir kasmet skambėjo gegužės...

Izraelis žada galingą atsaką: „Hamas“ peržengė neleistiną ribą sureagavo ir JAV (31)

Izraelio ministras pirmininkas Benjaminas Netanyahu pirmadienį perspėjo Gazos Ruožą...

Po jaunos medikės tragedijos Šiauliuose prabilo apie šokiruojančias darbo sąlygas: tokių atvejų yra daugiau (268)

Jaunos Šiaulių medikės tragedija paskatino dar garsiau kalbėti apie mobingą, patiriamą gydymo...

Agnė Keizikienė | D+

Lietuvė su keliais kilogramais nesėkmingai kovojo beveik pusę metų, o neteko – per dieną: paaiškino, kaip tai įmanoma

Daugelis sveiko gyvenimo mokytojų, mitybos specialistų sutinka, kad kartais lengviau yra netekti...

Neatrastos devynios Turkijos vietos 2021 metams

„ Turkija atliko puikų darbą diversifikuodama turizmo prekybą ir dabar yra 6-ta pagal lankomumą...

Ką privalote žinoti ir patikrinti, jei perkate naudotą automobilį iš užsienio

Šalies gyventojams, nevengiantiems naudotą automobilį įsigyti iš užsienio šalių, tokių kaip...

Galimybių pasas daugelio lauktos privilegijos nesuteiks: išimtys kol kas nenumatytos (296)

Jau po dviejų savaičių Lietuvoje pradėsiantis galioti Galimybių pasas jo turėtojams suteiks...