2,5 l 5 cilindrų variklis išvysto net 503 AG, 660 Nm. Iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja per 3,7 sek., o iki 200 km/h – vos per 10,9 sek. Maksimalus greitis apribotas elektronikos ties 250 km/h riba.

Tai vienintelis parodinis egzempliorius ir serijinė „Clubsport quattro“ nebus pradėta. Tiesiog taip bus pamaloninti Audi fanai. Po A1 kėbulu slepiasi gerokai modifikuota „Audi RS3“ važiuoklė.

Įdomu, kad maksimali galia pasiekiama dideliame variklių apsisukimų diapazone – nuo 2500 iki 5300 aps/min.

Tokiai galiai pasiekti buvo gerokai modernizuota turbina, tarpinio oro aušinimo sistema, degalų tiekimo ir dujų išmetimo sistemos. Visai kaip lenktyniniame “Audi A4 DTM” automobilyje išmetimo vamzdis baigiasi ne gale, o kėbulo šone – prieš galinį kairį ratą.

Automobilis nėra sunkus – jos svoris vos 1390 kg. Jis varomas mechaninės 6 pavarų greičių dėžės ir žinoma, variklio galia perduodama visiems keturiems ratams. Pavarų dėžė ir transmisija „pasiskolinta“ iš „Audi TT RS“ modelio.

Unikalaus dizaino ratlankiai pagaminti specialiai šiam automobiliui, jis apautas 255/30 ZR19 padangomis.

Priekyje sumontuoti keraminiai stabdžių diskai. Gale gamintojai sumontavo paprastus, plieninius stabdžių diskus.

Visi amortizatoriai sportiniai, reguliuojami.

Automobilyje sumontuoti saugos lankai, todėl jame nėra galinių sėdynių. Vietoj jų – vieta šalmams susidėti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)