aA
Antrą žiemą iš eilės „Dacia“ bandys laimėti „Trophée Andros“ ledo lenktynių pirmenybes „Silhouette“ klasėje. „Trophée Andros“ maršrutų keliai leidžia išbandyti automobilio patikimumą, todėl gamintojai tikisi, kad „Dacia Duster“ dar kartą galės pademonstruoti savo tvirtumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Dacia Duster Ice
© Gamintojo nuotr.

Techninės taisyklės, kuriomis vadovaujamasi šiose varžybose, draudžia naudoti kompleksines brangias technologijas, o tai reiškia, kad, pavyzdžiui, važiuoklė, pavarų dėžė ir padangos privalo atitikti specifinius nuostatus. Siekdama būti konkurencinga, „Dacia“ sutelkė dėmesį į paprasto, tačiau sumanaus komplekto, atitinkančio prekės ženklo dvasią, gamybą

„Trophée Andros“ yra pripažintos kaip vienos unikaliausių, bene daugiausiai iššūkių pateikiančių automobilių lenktynių. Atšiaurios oro sąlygos, su kuriomis susiduriama, gali keistis ypač greitai, o tai reikalauja tikslaus, tačiau spontaniško vairavimo stiliaus, kuris yra itin priimtinas legendiniam lenktyninkui Alainui Prostui. Praėjusiame sezone jis iškovojo antrą vietą.

„Dacia Duster Ice“: parengtas „Renault Sport Technologies“

Visi automobiliai, dalyvaujantys „Trophée Andros“ lenktynėse, paruošiami specialiai. Tobulinant lenktynėms ant ledo pritaikytą „Dacia Duster“ versiją buvo naudojamasi didele „Renault Sport Technologies“ patirtimi pasauliniame automobilių sporte. „Dacia Duster Ice“ automobilis bus varomas „Renault-Nissan“ aljanso pagamintu V6, 3.0 l, 350 AG varikliu. 2010/2011 m. sezonui „Dacia Duster“ V6 variklis buvo reikšmingai patobulintas, ir išgauti papildomi 20 Nm esant 3000 aps./min. Automobilyje įmontuota šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė.

Šių metų automobilyje naudojami nauji amortizatoriai, sukurti pagal tas pačias technikas ir išteklius, kuriuos „Renault Sport Technologies“ naudojo reguliuodama savo masinės gamybos automobilių pakabą. Lenktynėms ant ledo skirtas „Dacia Duster“ turi riboto praslydimo diferencialas.

„Dacia Duster Ice“ taip pat turi keturių vairuojamų ratų sistemą, kuri leidžia maksimaliai kontroliuoti automobilį posūkiuose. „Renault Sport Technologies“ ir „Tork Engineering“ atnaujino vairo stiprintuvą, kuris dabar naudoja specialiai kalibruotą elektro-hidraulinę sistemą.

Trys klausimai A. Prostui

Alainas Prostas
Alainas Prostas
© Gamintojo nuotr.

- Kaip jaučiatės atėjant antroms „Trophée Andros“ lenktynėms su „Dacia Duster“?

- Esame pasiryžę tęsti tai, ką pradėjome praėjusią žiemą. Antrieji mūsų metai kartu žymi logišką žingsnį į priekį kalbant tiek apie sportą, tiek technines galimybes, tiek prekės ženklo poziciją. Praėjusį sezoną žinojome, kad bus sunku laimėti „Trophée Andros“ su nauju automobiliu, jau nekalbant apie tai, kad bendradarbiauti pradėjome gana vėlai. Mūsų svarbiausias tikslas buvo dalyvauti, pabandyti konkuruoti su kitais ir laimėti lenktynes ir, žinoma, pritraukti publikos dėmesį. Šį kartą mano tikslas yra kovoti dėl pergalės. Praeitą savaitgalį turėjome dvi dienas sėkmingų bandymų Val Thorens slidinėjimo kurorte. Mūsų darbas su „Duster“ tikrai atsipirko ir esame įsitikinę, kad esame labai pajėgūs.

- Kaip rengėtės šio sezono pirmenybėms?

- Iškart po 2009/2010 m. pirmenybių pabaigos, praėjusių metų vasarį, atlikome kelis bandymus. Tai leido tiksliai nustatyti sritis, kuriose „Dacia Duster Ice“ reikia tobulinti. „Renault Sport Technologies“ ir „Tork Engineering“ inžinieriai tobulino tai, ką šiandien turime automobilyje. Pokyčių yra visame automobilyje, pradedant varikliu, kuris yra itin patobulintas, kalbant apie jo lankstumą ir pagreičio charakteristiką, baigiant vairavimo galimybėmis, svorio pasiskirstymu ir t. t. Automobilis nepasikeitė iš išorės, tačiau tai nebėra ta pati mašina, su kuria mes lenktyniavome pernai. Bandymų Val Thorens metu aš pats galėjau įvertinti naujus jos proivalumus, pavyzdžiui, kai blogėja kelio sąlygos ir pradeda atsirasti provėžos.

- Panašu, kad esate nusiteikęs laimėti apdovanojimą...

- Mano tikslas – laimėti „Trophée Andros“ su „Dacia“. Iš tiesų nesvarbu, kokį rezultatą pasieksime, svarbu, kad tai galėtume padaryti labai elehgantiškai. Būtų idealu galutinai užtvirtinti savo trečiąjį nugalėtojo vardą finalinėse lenktynėse. Tai reikštų, kad sezonas buvo labai įtemptas ir jaudinantis. Prėjusių metų serijos rutuliojosi labai logiškai. Šiais metais pradedame iš naujo žinodami, kad turime būti konkurencingi nuo pat pradžių ir kad negalime prarasti nei vieno taško. Tikiu, kad lenktynių strategija, atsakingas padangų parinkimas ir reikiamų komponentų reguliavimas bus raktai į geriausią rezultatą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vitoldas Milius Baltijos kelią pažymės kelione automobiliu be sustojimo degalinėje (13)

Baltijos kelias – išskirtinis įvykis Lietuvai, Latvijai ir Estijai. Šio įvykio...

Vilniuje ir Taline finišavo Baltijos kelio 30-mečio žygis: vienybę parodė tūkstančiai automobilistų (90)

Daugiau nei 4000 automobilių vairuotojų ekipažų, šimtai motociklininkų – tiek iš viso...

„Memel Motor Fest“ organizatoriai deda tašką: Kaune įvyks paskutinis renginys (2)

Automobilių entuziastų sezoną uždaryti su trenksmu – toks yra svarbiausias „ Memel Motor Fest...

Japoniškų automobilių vairuotojus kviečia susitikti pajūryje: ieškos įdomiausių modelių (5)

Jeigu vokiškų automobilių gerbėjai gali rengti susitikimus, dedikuotus atskiriems modeliams,...

Lietuvos „Volvo“ entuziastai užsimojo iš peties: iš automobilių išdėliojo milžinišką logotipą (13)

Savaitgalį Alytaus rajone, Daugų saloje, susirinkę švediškų automobilių „Volvo“ gerbėjai...

Top naujienos

Teisėjavimu nusistebėjęs Adomaitis po pergalės laukia žinių iš ligoninės specialiai Krepšinis.lt iš Seulo (25)

Lietuvos rinktinės treneris Dainius Adomaitis su visu komandos trenerių štabu po pergalės prieš...

„Brexit“ gali privesti prie Jungtinės Karalystės subyrėjimo (61)

Vienas iš pirmųjų darbų, kuriuos tapęs ministru pirmininku nuveikė Borisas Johnsonas , buvo...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Už Lietuvą internete kaunasi ne valstybės institucijos, o „elfai“ (5)

Baltijos kelio sukakties išvakarėse Kremliaus propagandos kanalai suaktyvino prieš mūsų...

Priminė vairuotojams, kada ir kur reikia „žaliosios kortelės“ (1)

Sėdant prie automobilio vairo užsienio šalyje ar savarankiškai keliaujant po Europą būtina...

Pirmas Azijos skonis: miego stygius, publikos aikčiojimai ir užtarnautos Seibučio minutės specialiai Krepšinis.lt iš Seulo (2)

Lietuvos rinktinė snūduriavo ne vien perkeltine prasme. Pustrečio kėlinio turėję vargo su kuklia...

Kelis dešimtmečius vežiojo Lietuvos svarbiausius politikus: turėjo vieną nerašytą taisyklę

Su Robertu Šukšta susipažinome maždaug prieš penkerius metus aplinkosaugos renginyje. Ilgai...

Kaliningrade apsilankęs lietuvis norėjo sprukti: daugiau niekada ten nevažiuosiu (1219)

„Daugiau tikrai niekada ten nevažiuosiu“, – tikino savaitgalį Kaliningrade praleidęs...

Gyvai / „Laisvės piknikas 2019“. Tiesioginė transliacija iš Kauno Nemuno salos (20)

„Mūsų valstybė DELFI | Laisvės Piknikas 2019 | Diskusijos 10:30 Valstybė 2020: naujos...

Gyvūnai kenčia dėl valstybinių institucijų nekompetencijos: ar eilinį kartą tai pamiršime?

Praeitą sekmadienį buvo paviešintas žiauriausias gyvūnų eksporto atvejis Lietuvoje . Lenkijoje...

Prieš 30 metų Baltijos šalys ryžosi prabilti: tai buvo viena didžiųjų SSRS paslapčių

Lietuva ir kitos Baltijos šalys iškilmingai mini Baltijos kelio 30-metį, tačiau dažnai į...