aA
Antrą žiemą iš eilės „Dacia“ bandys laimėti „Trophée Andros“ ledo lenktynių pirmenybes „Silhouette“ klasėje. „Trophée Andros“ maršrutų keliai leidžia išbandyti automobilio patikimumą, todėl gamintojai tikisi, kad „Dacia Duster“ dar kartą galės pademonstruoti savo tvirtumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Dacia Duster Ice
Dacia Duster Ice
© Gamintojo nuotr.

Techninės taisyklės, kuriomis vadovaujamasi šiose varžybose, draudžia naudoti kompleksines brangias technologijas, o tai reiškia, kad, pavyzdžiui, važiuoklė, pavarų dėžė ir padangos privalo atitikti specifinius nuostatus. Siekdama būti konkurencinga, „Dacia“ sutelkė dėmesį į paprasto, tačiau sumanaus komplekto, atitinkančio prekės ženklo dvasią, gamybą

„Trophée Andros“ yra pripažintos kaip vienos unikaliausių, bene daugiausiai iššūkių pateikiančių automobilių lenktynių. Atšiaurios oro sąlygos, su kuriomis susiduriama, gali keistis ypač greitai, o tai reikalauja tikslaus, tačiau spontaniško vairavimo stiliaus, kuris yra itin priimtinas legendiniam lenktyninkui Alainui Prostui. Praėjusiame sezone jis iškovojo antrą vietą.

„Dacia Duster Ice“: parengtas „Renault Sport Technologies“

Visi automobiliai, dalyvaujantys „Trophée Andros“ lenktynėse, paruošiami specialiai. Tobulinant lenktynėms ant ledo pritaikytą „Dacia Duster“ versiją buvo naudojamasi didele „Renault Sport Technologies“ patirtimi pasauliniame automobilių sporte. „Dacia Duster Ice“ automobilis bus varomas „Renault-Nissan“ aljanso pagamintu V6, 3.0 l, 350 AG varikliu. 2010/2011 m. sezonui „Dacia Duster“ V6 variklis buvo reikšmingai patobulintas, ir išgauti papildomi 20 Nm esant 3000 aps./min. Automobilyje įmontuota šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė.

Šių metų automobilyje naudojami nauji amortizatoriai, sukurti pagal tas pačias technikas ir išteklius, kuriuos „Renault Sport Technologies“ naudojo reguliuodama savo masinės gamybos automobilių pakabą. Lenktynėms ant ledo skirtas „Dacia Duster“ turi riboto praslydimo diferencialas.

„Dacia Duster Ice“ taip pat turi keturių vairuojamų ratų sistemą, kuri leidžia maksimaliai kontroliuoti automobilį posūkiuose. „Renault Sport Technologies“ ir „Tork Engineering“ atnaujino vairo stiprintuvą, kuris dabar naudoja specialiai kalibruotą elektro-hidraulinę sistemą.

Trys klausimai A. Prostui

Alainas Prostas
Alainas Prostas
© Gamintojo nuotr.

- Kaip jaučiatės atėjant antroms „Trophée Andros“ lenktynėms su „Dacia Duster“?

- Esame pasiryžę tęsti tai, ką pradėjome praėjusią žiemą. Antrieji mūsų metai kartu žymi logišką žingsnį į priekį kalbant tiek apie sportą, tiek technines galimybes, tiek prekės ženklo poziciją. Praėjusį sezoną žinojome, kad bus sunku laimėti „Trophée Andros“ su nauju automobiliu, jau nekalbant apie tai, kad bendradarbiauti pradėjome gana vėlai. Mūsų svarbiausias tikslas buvo dalyvauti, pabandyti konkuruoti su kitais ir laimėti lenktynes ir, žinoma, pritraukti publikos dėmesį. Šį kartą mano tikslas yra kovoti dėl pergalės. Praeitą savaitgalį turėjome dvi dienas sėkmingų bandymų Val Thorens slidinėjimo kurorte. Mūsų darbas su „Duster“ tikrai atsipirko ir esame įsitikinę, kad esame labai pajėgūs.

- Kaip rengėtės šio sezono pirmenybėms?

- Iškart po 2009/2010 m. pirmenybių pabaigos, praėjusių metų vasarį, atlikome kelis bandymus. Tai leido tiksliai nustatyti sritis, kuriose „Dacia Duster Ice“ reikia tobulinti. „Renault Sport Technologies“ ir „Tork Engineering“ inžinieriai tobulino tai, ką šiandien turime automobilyje. Pokyčių yra visame automobilyje, pradedant varikliu, kuris yra itin patobulintas, kalbant apie jo lankstumą ir pagreičio charakteristiką, baigiant vairavimo galimybėmis, svorio pasiskirstymu ir t. t. Automobilis nepasikeitė iš išorės, tačiau tai nebėra ta pati mašina, su kuria mes lenktyniavome pernai. Bandymų Val Thorens metu aš pats galėjau įvertinti naujus jos proivalumus, pavyzdžiui, kai blogėja kelio sąlygos ir pradeda atsirasti provėžos.

- Panašu, kad esate nusiteikęs laimėti apdovanojimą...

- Mano tikslas – laimėti „Trophée Andros“ su „Dacia“. Iš tiesų nesvarbu, kokį rezultatą pasieksime, svarbu, kad tai galėtume padaryti labai elehgantiškai. Būtų idealu galutinai užtvirtinti savo trečiąjį nugalėtojo vardą finalinėse lenktynėse. Tai reikštų, kad sezonas buvo labai įtemptas ir jaudinantis. Prėjusių metų serijos rutuliojosi labai logiškai. Šiais metais pradedame iš naujo žinodami, kad turime būti konkurencingi nuo pat pradžių ir kad negalime prarasti nei vieno taško. Tikiu, kad lenktynių strategija, atsakingas padangų parinkimas ir reikiamų komponentų reguliavimas bus raktai į geriausią rezultatą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pirmos kartos „Porsche Boxster“ – kritiškai svarbus vokiečių projektas, prie kurio prisidėjo ir „Toyota“ (2)

Kai automobilių entuziastų diskusijos pasisuka apie pirmosios kartos „ Porsche Boxster “,...

Koks iššūkis laukia „Press rally“, dėl kurio ramiai nemiega dalis lenktynininkų?

Paklausus bet kurio „Press rally“ dalyvio, kas svarbiausia, norint nugalėti, dažnas paminėtų...

Internautus sudomino išskirtinis policijos automobilis: kam pareigūnams reikalingas „Excalibur Phaeton“? (55)

Socialiniuose tinkluose ne vieno internauto dėmesį patraukė Lietuvos policijos „Facebook“...

Elektromobiliais į „Press rally“ atvažiuosiantys ekipažai taupyti kilometrų nežada: spaus, kiek galės

Tarptautinis „Press rally“ renginys bene geriausiai atspindi lietuviškas automobilių rinkos...

„Porsche Vikipedija“ pramintas lietuvis paaiškino, kodėl mechanikams svarbi gera reputacija (2)

Dabartinės kartos automobiliai – ačiū Dievui ir talentu apdovanotiems inžinieriams – nors ir...

Top naujienos

Valdžia nepatenkintų lietuvių nuotaikos: sovietmečio nebesiilgi ir Putinu netiki (364)

Lietuviai skeptiškai vertina demokratijos veikimą šalyje, dalis vis dar ilgisi tvirtos rankos ir...

Atlyginimų padidėjimą pajus ne visi: gali tekti palaukti kitų metų (15)

Seimas pritarė prezidento Gitano Nausėdos siūlymui ir nusprendė padidinti neapmokestinamąjį...

Miestelio šventė baigėsi tragiškai – žmogų užmušė kunigo akivaizdoje (137)

Kėdainių rajone, Krakių miestelyje prieš metus vykusią šventę bei atlaidus vainikavo beprasmė...

„Bloomberg“: Eva – didžiausia grėsmė Lukašenkai (150)

Jos rankos sukryžiuotos, o lūpos sardoniškai pravertos – Eva netikėtai tapo protesto...

Grįžo iš emigracijos ir įkūrė ramybės oazę: lankytojų netrūksta ir darbo dienomis (113)

Greta ir Algirdas Šaumanai iš emigracijos Norvegijoje grįžo prieš trejus metus, tačiau šiandien...

Vilnietis savo istorija nori perspėti kitus: viskas prasidėjo nuo noro „nuskausminti“ jausmus, bet baigėsi kur kas blogiau (87)

Įveikęs priklausomybę nuo narkotikų vilnietis Ruslanas šiandien drąsiai priima gyvenimo...

Garsiausi keliautojai gūžčioja pečiais: Nida – brangiausias planetoje kurortas, pasaulyje tokių mokesčių nėra (452)

Neringa ypatinga ne tik savo gamtos perlais, bet ir mokesčiais, norintiems patogiai ilsėtis jos...

Su mylimąja Deimante susitaikęs reperis Mad Money: nebeliko jokių klausimų (105)

Praėjusių metų sausio 31-ąją, kai ant raudonojo M.A.M.A apdovanojimų kilimo pozavo tik su...

Į Barseloną atvykęs Jasikevičius: darbai jau pradėti (149)

Buvęs Kauno „Žalgirio“ vyriausiasis treneris Šarūnas Jasikevičius sekmadienį atvyko į...

|Maža didelių žinių kaina