aA
Įstatymus priiminėja Seimo nariai. Todėl jie, o ne „Regitros“ ryšių su visuomene atstovai turėtų paaiškinti, kam buvo reikalingi įstatymo pakeitimai, susiję su naująja automobilių išregistravimo tvarka. Turiu ne vieną transporto priemonę, todėl pateikiu kelias dabartines absurdiškas situacijas, į kurias ne tik mane, bet ir daugelį kitų transporto priemonių savininkų įstūmė mūsų išrinktųjų neišmanymas. Įdomu, ar bent vienas iš 141 Seimo narių atsilieps į mano iškeltus klausimus?
Antanas Nedzinskas
© Asmeninio archyvo nuotr.

Rugsėjo mėnesį prisijungiau prie elektroninių valdžios vartų ir pamačiau visą savo transporto priemonių sąrašą ir jų statusą. Norėjau tam tikrus automobilius išregistruoti, kai kurių registraciją pristabdyti. Tačiau tuomet iškilo klausimas: kam man pačiam išregistruoti automobilį ir mokėti 8 litus, jei po savaitės „Regitra“ tai padarys nemokamai? Todėl nusprendžiau kelių automobilių neišregistruoti savo noru.

Antanas Nedzinskas
Antanas Nedzinskas
© DELFI / Tomas Vinickas

Norėjau internetu pristabdyti kitų automobilių išregistravimą, nes važiuoti iki „Regitros“ padalinio 50 km, po to laukti eilėje man – per didelė prabanga. Esu užimtas žmogus. Tačiau interneto svetainėje man nepavyko pervesti lėšų už automobilio išregistravimo pristabdymą, nes mano interneto naršyklė nesugebėjo atidaryti apmokėjimo langelio, nors minėtoji naršyklė puikiai priima internetinę bankininkystę, ar kitus apmokėjimus internetinėje erdvėje.

Taip likau be „džipo“, kurį naudojau tik žiemos sezonu. Jis turėjo galiojančią tech. apžiūrą, tačiau jo buvau neapdraudęs, nes nesinaudojau. Žiema artėja, man šio automobilio tikrai reikės, o naudotis vėl neprisiregistravęs negalėsiu.

Nusprendžiau nepratęsti kitų savo automobilių išregistravimo atidėjimo metams. Per 1 metus neįmanoma kruopščiai restauruoti automobilio. O ką kalbėti apie kelis? O po metų naujoji tvarka neleis vėl atidėti transporto priemonės išregistravimo. Tai kam man vėl remti „Regitrą“ keliasdešimčia litų, jei vis tiek išregistravimo nesugebėsiu išvengti?

Yra automobilis, kuriuo kas dieną nevažinėju, tačiau su juo išvažiuoju tik išskirtine proga. Jis buvo su tech. apžiūra, bet be draudimo. Jo išregistravimas pristabdytas. Neseniai jį apdraudžiau ir nutariau vieną dieną su juo pakeliauti. Tačiau pagal naująją tvarką aš vis tiek pažeidėjas, nors automobilis neišregistruotas, su tech. apžiūra ir su draudimu! Pasirodo, aš turiu anuliuoti minėto automobilio išregistravimo pristabdymą. Už kurį vėl turiu mokėti „Regitrai“ 8 litus. O išmanioji „Regitra“ vėl neskaičiuoja ir netaupo lėšų – apie pristabdytas transporto priemones mane privalomai informuoja paštu, atskirais laiškais!

Prieš kelis metus pirkau „Mercedes“ markės automobilį be variklio. Tuomet su senjoru pardavėju sudariau pirkimo-pardavimo sutartį. Buvęs savininkas automobilio pardavimą deklaravo „Regitroje“, o aš minėto automobilio neįregistravau, nes jis buvo be variklio. Pastarasis per 10 dienų buvo išregistruotas. Tačiau šiandien „Regitra“ nemato, kad automobilis, turintis valstybinius numerius priklauso man. Ir nesiunčia man dar vieno laiško su prašymu grąžinti numerius. Jei ne man, tai negi senukui pardavėjui siunčiami laiškai, nors „Regitroje“ jis ir deklaravo, kad automobilį pardavė?

Dabar turėsiu ne vieną automobilį be valstybinių numerių. Tačiau kiek metų „Regitra“ saugos mano priduotus numerius? O jei jie pasimes? Ar už jų pagaminimą vėl turėsiu mokėti pinigus?

Neduok Dieve vieną iš šių automobilių išniekins vandalai, ar automobilis bus pavogtas ir ardomas dalimis. Kokius indentifikavimo ženklus turėsiu pranešti policijai? Kaip pastaroji patikrins užmatytą automobilį, ar jis nėra iš manęs pavogtas, jei jis bus be valstybinių numerių? Juk atidaryti užrakintą automobilį policininkas neturi teisės, nes tai yra privati žmogaus nuosavybė. O identifikaciniai automobilio ženklai tik vidinėje automobilio dalyje?

Galiu vardinti ir daugiau absurdiškų situacijų susijusių su naujuoju transporto priemonių išregistravimu. Tačiau ar prisipažins Seimo nariai, kad nesuvokė, už kokį įstatymo pakeitimą balsavo, ar sugebės taisyti darbo broką?

Tikrasis transporto priemonių išregistravimo tikslas

Įstatymo pakeitimo aiškinamajame rašte buvo rašoma, kad bus galima tiksliai suskaičiuoti, kiek Lietuvoje yra transporto priemonių, kad neturinčios teisės riedėti – neriedės Lietuvos keliais, kad daugiabučių kiemuose aikštelės „apsivalys“ nuo nenaudojamų automobilių ir t.t.

Tačiau tai buvo tik akių dūmimas: „Regitra“, draudikai pasipinigavo, savininkams atsirado nereikalingų rūpesčių ir išlaidų. Aikštelėse nenaudojami automobiliai stovės kaip stovėję ir vis tiek užims vietą – tik šįkart be valstybinių numerių (o tai sukels problemų identifikuojant jų savininkus, galbūt ir pažeidėjus).

Reikėjo tiesiai šviesiai parašyti, kad tikrasis šio absurdiško įstatymo tikslas – suskaičiuoti ir identifikuoti visas naudojamas transporto priemones, kurias po kelių metų mūsų valdžia apmokestins.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvių pora sugalvojo svajonių planą – leisis į kelionę aplink pasaulį ieškoti stebuklų (21)

4 metai, 50 keliautojų, 1 000 stebuklų ir 250 000 kilometrų. Tai – pagrindiniai panevėžiečių...

Kaip vairavimo egzaminai laikomi svetur: nuo smurto neišlaikius iki vagiamų kelio ženklų (4)

Būsimus vairuotojus egzaminuojanti „ Regitra “ nuolatos keičiasi žiniomis su kitomis...

Išradingumui ribų nėra: sodo namelis skriejo greičiau už eilinį automobilį

Unitazas, pirkinių vežimėlis iš prekybos centro ir netgi sodo namelis – visi šie objektai...

Panevėžyje ne visi žino, kad vasarą geriausios – vasarinės padangos (1)

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome tradiciškai susirenka daugiausia konkurso „...

Panevėžyje – netikėtas rekordas geriausio Lietuvos vairuotojo paieškose (1)

Rugsėjo 15 d. Panevėžyje vyks antrasis iš trijų konkurso „ Geriausias Lietuvos vairuotojas...

Top naujienos

Išaušo istorinio vizito diena: kuo Pranciškus skiriasi nuo pirmtakų (21)

Nusistovėję stereotipai esą popiežius, jų aplinką supa didžiulė prabanga.

Po kelionės keltu – lietuvės perspėjimas: nepasitikrinę prarasite nemažai pinigų (44)

Naują būdą keliauti atradusi vilnietė Justina pasijautė išleidusi daugiau nei turėjo. Pasak...

Orai: temperatūra per parą kris 10 laipsnių kiekvieną dieną šals vis labiau (17)

Labai šiltas dienas keis lietingos ir vėsios. Rugsėjo 22 dieną termometrai rodys 10 laipsnių...

Vilniaus centre „pabiro plytos“: neklusnius vairuotojus tramdė net policijos švyturėliais (18)

Artėjant šeštadieniniam popiežiaus Pranciškaus vizitui Vilniuje, pagrindinėse sostinės...

Pasipiktino prabangiais modeliais su „vardiniais“ elektromobilių numeriais, bet „Regitra“ atrado kitą bėdą (169)

Prabangūs BMW, „ Audi “, „Porsche“ su elektromobiliams skirtais valstybinio numerio...

Jauna šeima: kaip pasiruošti susitikimui su popiežiumi (294)

Į susitikimus su rugsėjo 22–23 dienomis Lietuvoje viešėsiančiu popiežiumi Pranciškumi...

Moterų siaubas Klaipėdoje: mieste siautėja ginkluotas užpuolikas (102)

Po moters, šeštadienį vežimėlyje stūmusios vaiką, kraupios akistatos su užpuoliku Klaipėdos...

Nuslėptas dokumentas parodė tikrąjį rusų sukčiavimo mastą: JAV trūko kantrybė (178)

Jungtinių Tautų ekspertų grupės parengtoje ataskaitoje konstatuojama, kad Šiaurės Korėja...

Tragišką kūdikio pagrobimo istoriją lig šiol gaubia daug paslapčių (6)

Nors įtariamasis buvo identifikuotas, teisiamas ir pripažintas kaltu, vėliau jam įvykdyta mirties...

Naujausias Kepenio užmojis – tam nepritaria net medikai (259)

Alternatyvia Lietuvoje laikoma ajurvedos medicina randa kelią į Lietuvos Seimą. Parlamentaras...