Gamintojas pabrėžia, kad „Veyron“ turi 1001 AG (736 kW), kurias generuoja 8 l darbinio tūrio keturias turbinas tgurintis W16 formos variklis. Sukimo momentas esą siekia 1250 Nm.

Vyras nusprendė patikrinti, ar tikrai šie skaičiai yra tiesa. Pirmiausia dėl to, kad suplanavo automobiliui sumontuoti visiškai naują, gerokai garsesnę, „Ryft“ kompanijos pagamintą išmetimo sistemą, kuri, be kitų savybių, dar turėjo padidinti ir automobilio galią iki 15 proc.

„Vienintelis būdas tą sužinoti yra pamatuoti galią prieš sumontuojant išmetimo sistemą ir po to, kai ji bus sumontuota“, – sakė raudonojo „Veyron“ savininkas.

Ant galios matavimo stendo vietoje stovintis „Bugatti“ sugebėjo išvystyti 322 km/val, greitį. Ir matavimo rezultatas buvo toks, kuriuo automobilio savininkas itin apsidžiaugė.

Paaiškėjo, kad „Veyron“, net ir be jokių modifikacijų, generuoja gerokai daugiau galios nei žada jo gamintojas.

„Veyron“ modelis buvo gaminamas 2005-2015 m. Visos jo versijos turėjo aukščiau minėtą 8 l darbinio tūrio W16 formos variklį. Teigiama, kad tokio automobilio kaina prasideda nuo 1 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)