Pokyčio iniciatorius K. Neimantas pasakojo, jog automobiliai – jo hobis. Jis stebėjo eismo problemas, palaikė baudų balų sistemą. Idėja kelti baudas atėjo iš asmeninės patirties, jo manymu, dabartinio dydžio baudos neatgraso vairuotojų nuo greičio viršijimo.
„Norėčiau paminėti tokį vieną dalyką, kad teisinis reguliavimas nesikeičia, keičiasi tik sankcijos dydis. Tai apibrėžia ne tik greičio viršijimą, bet ir ženklų nepaisymo pažeidimus, kelių ženklinimą. Jis neapibrėžia tik automobilių vairuotojų, jis apibrėžia visų eismo dalyvių – visų motorinių transporto priemonių, dviratininkų pažeidimus.
Turiu kelis tokius pavyzdžius, kuo mes rėmėmės teikdami šitą 50 procentų didinimą. 50 procentų didėja minimali ir maksimali skiriama bauda. Jų tarpe, pagal atitinkamus reikalavimus, dydį jau skiria patys pareigūnai.