aA
Posūkiai į kairę – vieni kebliausių šalies vairuotojams, rodo Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) suvestinės. Nuo pat motociklininkų sezono pradžios, suvestinėse apstu atvejų, kai sukdami į kairę automobilių vairuotojai nepraleido arba net nepastebėjo priešinga kryptimi važiuojančių motociklininkų. Tokį atvejį vaizdo kamera įamžinęs Linas nuo sunkios avarijos liko per plauką.

Su DELFI vaizdo įrašu pasidalinęs vyras pasakojo, kad darbo dienos pavakare Vilniaus autobusų stotyje pasitiko sesę ir abu drauge vienu motociklu važiavo namo.

Viskas buvo puiku, iki kol Kauno gatvėje BMW vairuotojas nusprendė pasukti į kairę neįsitikinęs, kad priešais nėra atvažiuojančios transporto priemonės.

Vaizdo įraše matyti, kad BMW vairuotojas į kairę neria nė nepristabdęs tam, kad pasižiūrėtų, kas vyksta priešingos krypties eismo juostoje.

„Kadangi greitis buvo pagal Kelių eismo taisykles (KET), pavyko greitai ir laiku sureaguoti, stabdyti ir išvengti susidūrimo. Manau, kad ši situacija buvo arti nelaimės, nes vairuojant motociklą su keleiviu, važiavimas yra visiškai kitoks“, – pasakojo Linas.

Anot jo, eismo įvykio atveju jam ir jo sesei būtų pasisekę, jei pakliūtų į ligoninę.

„Nenoriu nieko nubausti, bet labai raginu dar kartą visus vairuotojus atkreipti dėmesį, kad prieš atliekant manevrus, reikia įsitikinti, kad jie bus saugūs“, – akcentavo DELFI skaitytojas pasidžiaugęs ir tuo, kad turi vaizdo įrašą, mat stereotipas, jog būtent motociklininkai laksto mieste dideliais greičiais, suveiktų ir šįkart.

Motociklininkas priminė ir tai, kad artėjant rudeniui gatvėse važiuojančių dviem ratais skaičius vėl išaugs, mat nemaža dalis motociklininkų norės pasidžiaugti paskutinėmis šiltomis dienomis.

Avarijų sankryžose epidemija

Važiavimas per sankryžas ir posūkiai į kairę yra aiškiai apibrėžti Kelių eismo taisyklėse (KET), tačiau policijos statistika rodo, kad eismo įvykiai čia galima prilyginti epidemijai, mat šiemet kas penktas eismo įvykis, kuriame buvo sužeisti žmonės, įvyko būtent sankryžose, kai buvo nepaisoma važiavimo pirmenybės.

Marija Kazanovič, Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) vyresnioji specialistė, akcentavo, kad dažniausiai avarijos sukant į kairę įvyksta tada, kai posūkį darantys vairuotojai nepraleidžia priešinga kryptimi važiuojančių transporto priemonių. Nemaža dalis avarijų nutinka ir todėl, kad nepastebima mažesnių, sunkiau pastebimų motociklų ir dviračių.

Taisyklės, kaip elgtis sukant į kairę ir nepakliūti į avariją, pasak M. Kazanovič, nėra. Ji patarė vairuotojui įdėmiai žvalgytis, būti budriam ir neskubėti – į kairę sukti tik tada, kai yra visiškai tikras, kad niekam nesukliudys ir neužkirs kelio.

„Juk ne veltui laikome vairavimo egzaminus ir turime vairuotojo pažymėjimus. Tas pažymėjimas preziumuoja, kad žmogaus sugebėjimai yra užtektini ir jis geba įvertinti greitį, atstumą ir manevrą atlikti saugiai“, – kalbėjo pareigūnė.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(19 žmonių įvertino)
4.4737

Aplinkosaugininkai tikrina automobilius visoje Lietuvoje: baudos – iki 300 eurų (276)

Aplinkos apsaugos departamentas drauge su policijos pareigūnais visoje Lietuvoje pradėjo...

Vairuotojai užfiksavo, kur Vilniuje atsiras dar du greičio matuokliai: pradės veikti jau netrukus (33)

Vilniaus gatvėmis zujantys vairuotojai spėjo užfiksuoti, kur sostinėje rengiamasi pastatyti...

Gatvės, kuriose vairuotojai „spaudžia“ per stipriai: čia „trikojai“ sumedžioja daugiausiai greičio mėgėjų per mėnesį – dešimtys tūkstančių nubaustų (194)

Nors keliuose policijos pareigūnai „trikojais“ pramintus mobilius greičio matuoklius naudoja...

Vilniaus Senamiestyje atsirado išmanios kameros: važinėjantys be draudimo ar TA turi susirūpinti (35)

Vilniaus miesto savivaldybė pranešė , kad nuo pirmadienio Senamiestyje eismas pradėtas...

Važinėjančių dūminančiais automobiliais laukia įtemptas metas: keliuose rengiami specialūs reidai (181)

Šiais metais Europos judumo savaitės šūkis – „Judumas – be jokios taršos“. Todėl...

Top naujienos

Jaukūs rudens savaitgaliai Lietuvoje: neeilinės vietos, kuriose nakvynės užsinorėsite ir jūs (24)

Keliaujant po Lietuvą neverta skubėti grįžti namo arba karštligiškai ieškoti viešbučio ar...

Ši grožio procedūra ypač populiari, bet medikai pasakė, kam jos tikrai nerekomenduotų (29)

Žmonės visais laikais svajojo atrodyti gražiai ir kuo ilgiau išlikti jauni. Nesvetimas šis noras...

Su trečdaliu darbuotojų dėl įmonėje įsisukusio koronaviruso likęs vadovas: tokios situacijos nelinkime niekam (39)

Šiaulių tekstilės įmonėje „ Interscalit “ dėl plintančios koronaviruso infekcijos šiandien...

Į kapines karsto neįleidęs Marijampolės rajono kunigas – atleistas, jo išsižada jau trečia parapija (206)

Karsto į kapines neleidęs įnešti Skardupių kunigas Algirdas Kanapka atleistas iš pareigų....

Marija Serbintaitė. Moteris lyderė: ką daryti, kad tokia taptum?

Palyginus su bet kuriais kitais laikais, moterų lyderių dabar yra žymiai daugiau. Tačiau...

Psichologui užkliuvo medikų kartojama frazė: tai tik kelia pyktį ir didina nerimą

Vilniaus universiteto Psichologijos instituto docento bei suicidologijos tyrimų centro vadovo...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Ar mus be reikalo buvo užkarantinavę? (38)

Įsistebeilijęs į sparčiai augančius COVID-19 susirgimų skaičius ir taip pat mažėjantį savo...

Vidmantas Šmigelskas | D+ nariams

Kaip mes išsivaikščiojome: apie Sidarovą, Pydarovą ir „Ekrano“ fanus

Aluksnėje labai dažnai vykdavo politinformacijos. Kai jos būdavo skirtos visai kuopai –...

Skvernelis pasisakė apie koronaviruso rekordą: esame pasiruošę ir žinome, ką daryti (350)

Paskelbus paskutinius užsikrėtusiųjų koronavirusu rezultatus savo nuomonę išsakė ir premjeras...

Anglija lietuvių nebevilioja: už nekvalifikuotą darbą ir kitur uždirba 1400 „į rankas“ (132)

„Brexit“ paskatino lietuvius dairytis kitų krypčių darbui užsienyje, tačiau dėl to jie...

|Maža didelių žinių kaina