aA
Neseniai DELFI rašė apie įspūdžius išmėginant naująjį „Honda Civic“, o šią savaitę Ženevoje prasidėjusioje tradicinėje automobilių parodoje pristatyta „karšta“ hečbeko versija „Type R“. Anot šio projekto vadovo Hidekio Kakinumos, naujasis modelis stengsis privilioti puikiu balansu tarp sportiškumo ir komforto.
"Honda Civic Type-R"
"Honda Civic Type-R"
© Gamintojo archyvas

Šie žodžiai iš jo lūpų pasigirdo neveltui – paskutinis, devintosios kartos „Civic Type R“ buvo kritikuojamas dėl šioje pusiausvyroje pernelyg didelio šuolio į galios pusę. Tad su dešimtosios kartos modeliu siekdami aukso viduriuko japonai bandys „užkalbinti“ didesnę auditoriją.

Naujosios kartos „Civic Type R“ sumontuotas modernizuotas ankstesnės kartos 2 litrų darbinio tūrio VTEC turbobenzininis variklis. Anot gamintojų, inžinieriai patobulino išmetimo sistemą, perprogramavo variklio kompiuterį, tokiu būdu pagerindami darbą aukštesnėse apsukose bei reakcijas į akceleratorių.

Naujosios motoro versijos galia paaugo 10 AG ir dabar siekia 320 AG prie 6500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas išliko 400 Nm, pasiekiamas 2500-4500 aps./min. intervale. Variklis suporuotas su 6 pavarų mechanine dėže. Automobilio dinaminiai parametrai dar nepateikiami. Žinoma, kad svoris išliko nepakitęs (apie 1,4 t).

Pastebėtina, kad dešimtosios kartos „Civic“ platforma buvo kuriama iškart galvojant apie „Type R“ versiją, todėl šios ilgai laukti neprireikė. Naujasis automobilis yra ilgesnis, žemesnis ir platesnis, o tuo metu jo svorio centras tapo žemesnis, kaip ir vairuotojo sėdėjimo pozicija. Visi šie pokyčiai pagerino valdymo savybes bei suteikė didesnį sportiškumo pojūtį sėdint viduje.

Be to, naujojo „Civic“ kėbulo standumas palyginus su pirmtaku išaugo 39 proc. Priekinės pakabos geometrija buvo tobulinama, siekiant minimalizuoti sukimo momento inerciją ir pagerinti automobilio valdymą. Dėl aerodinaminių elementų derinio, anot „Honda“, šis modelis pasieks geriausią klasėje balansą tarp keliančių ir prispaudžiančių jėgų.

Siekdami automobilį geriau pritaikyti visoms vairavimo sąlygoms, inžinieriai sukūrė tris pasirenkamus važiavimo režimus. Pagal nutylėjimą visada bus aktyvuotas „Sportinis“ režimas, tačiau taip pat bus galima rinktis „Komforto“ bei „Trasos“ parinktis. Anot inžinierių, pasirinkus „Komfortą“ šis „Type R“ modelis pojūčiais nesiskirs nuo tradicinio „Civic“.

Kaip rašo autocar.com, didelis dėmesys buvo skirtas ir išmetimo sistemos garsui.

Didžiojoje Britanijoje surenkamo „Honda Civic Type R“ prekyba turėtų startuoti šį rudenį. Tiksli kaina kol kas dar neskelbiama.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vilniaus viešojo transporto keleiviams siūlo išbandyti naujovę: elektrinį autobusą (5)

Siekiant sėkmingai įgyvendinti Vilniaus viešojo transporto strategiją, sostinės viešasis...

Naujasis kompaktiškas SUV „Mercedes-Benz EQA“ atvyko į Lietuvą (2)

„ Mercedes-Benz “ elektrifikuotų ir visiškai elektrinių modelių gamą papildė prieš kelis...

Lietuvą pasiekė šeštoji klasės lyderio – „Subaru Outback“ – karta (37)

Oficialią „Subaru“ atstovybę „JMA centras“ jau pasiekė šeštosios kartos „ Subaru...

Pradeda trečios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekybą: prabangi versija nekainuos nė 30 tūkst. eurų (14)

Visą savaitę „Fakto Auto“ salone Vilniuje stovėjęs trečiosios kartos „ Nissan Qashqai “...

Lietuviai pristatė pirmuosius pačių sukurtus elektrinius autobusus: testuodami nuvažiavo 4 mln. kilometrų (7)

Autobusų gamintojas „ Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „ Elinta Motors “ pristatė...

Top naujienos

Lietuvoje nustatyta braziliškoji atmaina – viena agresyviausių: pavojingesnė ir jaunesniems žmonėms

Lietuvoje nustatytas braziliškosios koronaviruso atmainos atvejis. Ši atmaina yra viena...

Eugenija Grižibauskienė | D+

Istorija apie Lentvario garažo vaikinus, kurie su specifiniu gaminiu tampa europiniais lyderiais

Jie jau net nesiginčija, kai juos pavadina broliais. Ir tam tikra prasme jais jaučiasi, nes 15 metų...

Prieš ypatingą dieną pildosi Kremliaus košmarai: JAV Baltijos šalyse parodė, kokio atkirčio sulauktų Rusija (1125)

Gegužės 9-ąją Rusijoje gatvėmis rieda šarvuotoji technika, dangų raižo dešimtys įvairiausių...

Londono Sitis ištuštėjus biurams planuoja gyvenimą po „Covid“

Londono Sitis planuoja gyvenimą po pandemijos. Šios retai gyvenamos miesto dalies savininkai...

Kardiologė išvardijo, kuriems žmonėms labiausiai gresia kraujo krešuliai ir patarė, kaip nuo to apsisaugoti (21)

Yra daug žmonių, svajojančių sulieknėti, keisti gyvenimo būdą, bet mažai kas sugeba išsaugoti...

Lukašenka pasirašė dekretą tam atvejui, jei būtų nužudytas

Jei vakarų nepripažįstamas Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka būtų nužudytas,...

Po akistatos su mirtimi kryžius gaminti pradėjęs Algimantas pandemiją vadina pasaulio pabaiga: aš šito laukiau (28)

Algimantui Sakalauskui – 62-ji. Kone pusę savo gyvenimo jis užsiima menine drožyba, puoselėja...

Koronavirusas moterų nepagailėjo: tokio staigaus kritimo žemyn dar nėra buvę (44)

Užimate tokias pačias pareigas kaip kolega vyras, dirbate analogišką darbą, bet uždirbate...

Lietuvoje – 883 nauji COVID-19 atvejai ir 8 mirtys papildyta (171)

Sekmadienį Statistikos departamentas pranešė, kad per praėjusią parą Lietuvoje nustatyti 883...

Modesta Meškė | D+

Plaukų specialistė pasakė, kas geriau – sausas ar įprastas šampūnas?

Sausas šampūnas – puikus pagalbininkas paslėpti mūsų nešvarius plaukus ir riebaluotas...