aA
Ženevos automobilių parodoje „Audi“ pristatys pasaulinę premjerą – naują „A3 Sportback“. Bet prieš tai „Premium“ automobilių gamintojas savo ketvirtos kartos itin sėkmingos serijos modelį išsiųs ypatingai užduočiai: Azorų archipelago San Migelio saloje itin sudėtingomis sąlygomis bus bandomos ypatingai dinamiškos kompaktinio sportinio automobilio savybės, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Audi A3 Sportback
Audi A3 Sportback
© Gamintojo archyvas

Gryna emocija

Ten, kur kadaise iškilę vulkanai sukūrė ištisą salų grandinę ir kur vis dar yra didelis vulkaninis aktyvumas, „Audi“ atskleidžia savo DNR esmę – „quattro“ pavarą. Ketvirtos kartos A3 parodys savo emocingiausią pusę neliestos San Migelio gamtos kraštovaizdyje, kur vaizdingose vietovėse vyksta „Azores Rallye“ lenktynių etapas.

Šiame kompaktiniame modelyje sumontuota naujausia itin sėkmingos technologijos – visų ratų pavaros – versija. Jos šerdis – itin tiksliai programinės įrangos valdoma elektrohidraulinė daugiadiskė mova. Be to, kad A3 ji suteikia maksimalų stabilumą, sukibimą ir važiavimo malonumą, ji taip pat yra ir itin efektyvi. Veikianti kartu su adaptyvia pakaba ir progresyvia vairo sistema, ji užtikrina sportiškas savybes, kurios stebina siauruose ir vingiuotuose kalnų keliuose.

Sumanus valdymas

Naujam „Audi A3“ buvo specialiai pritaikyta elektroninė sukimo momento skirstymo kontrolė, integruota į „Audi drive select“ dinaminio valdymo sistemą. Ji, atsižvelgdama į iš pakaboje sumontuotų jutiklių gaunamus duomenis, vertina ne tik eismo sąlygas ir kelio dangą, bet ir važiavimo stilių.

Visų ratų pavara sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies skirsto itin plačiu diapazonu. Važiuojant įprastu režimu, daugiausiai variklio galios yra perduodama priekiniams ratams. Pajudant ar priekinės ašies ratams turint mažą sukibimą, mova akimirksniu perskirsto sukimo momentą, aktyvuodama elektrinį stūmoklinį siurblį. Kuo labiau siurblys suspaudžia sankabos diskus, tuo daugiau, net iki 100 proc., sukimo momento perduodama galinei ašiai.

Visiška kontrolė

Atskirai kiekvienam ratui skirstomo sukimo momento kontrolė yra elektroninės stabilumo kontrolės ESC funkcija, užtikrinanti itin sportiškas automobilio charakteristikas. Naujam „Audi A3“ posūkyje važiuojant dideliu greičiu, sistema švelniai pristabdo du vidinėje posūkio pusėje esančius ratus, todėl abiejų ašių ratus veikiančios skirtingos jėgos padeda geriau įveikti posūkius ir užtikrina itin tikslų vairavimą. Taip automobilio valdymas tampa dar manevringesnis, tolygesnis ir saugesnis.

Kintanti visose situacijose

Dėl savo konstrukcijos, įprastos vairo sistemos yra nuolatinis kompromisas tarp sportiškumo ir komforto. Šią užduotį išsprendė elektromechaninė naujo „Audi A3“ progresyvi vairo sistema. Jos krumpliastiebis turi ypatingos formos specialiai išdėstytus krumplius, lemiančius kintamą perdavimą, priklausomai nuo vairo pasukimo kampo. Kai vairas pasuktas stipriai, perdavimo skaičius mažesnis, o vairo sistema veikia tiesiogiai. Tai labai palengvina vairavimą mieste, statant automobilį, ir žymiai padidina komfortą.

Progresyvi vairo sistema turi itin efektyvų elektromechaninį vairo stiprintuvą, kuris įsijungia tik tada, kai reikia. Sistema veikia kartu su daugybe pagalbinių važiavimo technologijų, tokių kaip adaptyvus greičio palaikymas, susidūrimo išvengimo ir statymo pagalba.

Audi A3 Sportback
Audi A3 Sportback
© Gamintojo archyvas

Adaptyvi pakaba

Komfortiškai minkšta ar sportiška ir standi? Galimi abu variantai kai sumontuota adaptyvi amortizavimo kontrolė. Trys amortizavimo režimai reiškia, kad vairuotojas gali rinktis iš itin plačių važiavimo charakteristikų ir mėgautis ypatingai manevringu valdymu. Jutikliai matuoja vertikalų kėbulo pagreitį ir kiekvieno atskiro rato judėjimą kėbulo atžvilgiu. Valdymo blokas vos per kelias milisekundes apdoroja gaunamus signalus ir kiekvieną amortizatorių nustato priklausomai nuo kelio, važiavimo sąlygų ir vairuotojo pasirinkimų.

Charakterio pasirinkimas

„Audi drive select“ sistemos pagalba vairuotojas gali nustatyti pakabos ir pavaros veikimą. Galima rinktis penkis skirtingus režimus: „comfort“, „auto“, „dynamic“, „efficiency“ ir „individual“.

Priklausomai nuo įrangos, sistema taip pat apima „S tronic“, „quattro“ pavarą ir pakabą su amortizavimo kontrole. Ji taip pat reguliuoja tokias komforto ir saugumo sistemas kaip automatinė klimato kontrolė, „matrix LED“ žibintus, saugos diržų įtempiklius, adaptyvią greičio palaikymo sistemą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
1.0000

BMW parodys naujų 3 serijos BMW – vieni su M raide, kiti hibridiniai (1)

Nuoseklios elektrifikacijos strategijos tąsa – taip galima pavadinti koncerno „ BMW Group “...

3D spausdintuvu pagamino neįtikėtiną automobilį: iki 300 km/val. – per 15 sekundžių (4)

Tai, kad trimačiai spausdintuvai neilgai trukus talkins automobilių pramonėje, jokia paslaptis....

„Volvo“ parodė, kaip atrodo jų naujos kartos sunkvežimiai

„ Volvo Trucks “ pristato keturis naujus sunkvežimius, kuriuose didelis dėmesys skiriamas...

Paaiškino, kodėl jutikliniai automobilių ekranai negali pakeisti mygtukų

Dabar žmonės taip pripratę prie išmaniųjų telefonų ir lietimui jautrių ekranų , kad...

Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato net tris skirtingus „Golf“ (5)

Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „ Volkswagen...

Top naujienos

Naujausia informacija apie koronavirusu užsikrėtusią 39 metų pacientę: ji jaučiasi normaliai (169)

Koronaviruso atvejis Šiauliuose nustatytas 39 metų moteriai. Šiuo metu Respublikinėje Šiaulių...

Koronavirusas pasiekė Lietuvą: iš Italijos grįžusi moteris izoliuota Respublikinėje Šiaulių ligoninėje papildyta 07:14 val. (1051)

Koronavirusas įžengė ir į Lietuvą – naktį iš ketvirtadienio į penktadienį Vyriausybėje...

Ekspertas turi žinių gyvenantiems senuose daugiabučiuose: kilus pavojui, situacija būtų liūdna (60)

Dažnas iš mūsų vienaip ar kitaip buvo matęs gaisrą. Pavasarį tarnybos nuolat praneša apie...

Šimašius apie pirmą koronaviruso atvejį Lietuvoje: jei jaučiate riziką – rekomenduojama dirbti iš namų (66)

Ankstyvą penktadienio rytą pranešta, kad Lietuvoje užfiksuotas pirmasis koronaviruso atvejis. 39...

Grįžę iš Italijos dėl koronaviruso nori pasitikrinti savarankiškai: kodėl negalima to padaryti (24)

Šimtams iš Italijos grįžusių tautiečių, nejaučiantiems jokių ligos simptomų, sveikatos...

Karščiuojantį vaiką po viešnagės Italijoje į ligoninę atvežusi mama pratrūko: pasibaisėjo tuo, kaip buvo elgiamasi (693)

Beveik para be ligoninės maisto, naktis su vaiku vienoje lovoje – tokiomis sąlygomis tenka laukti...

Skirmantas Malinauskas. Didžiausias pavojus kovoje su koronavirusu (9)

Ar norėtumėte paskaityti rytojaus laikraštį ? Rašau ši tekstą ketvirtadienį ir jis skirtas...

Gydytojų regionuose laukia kaip išsigelbėjimo: vilioja tikrai įspūdingais atlyginimais ir kitomis „gėrybėmis“ (48)

Naujų specialistų regionų gydymo įstaigose ieškoma įvairiausiais būdais. Iš Sveikatos...

Koronaviruso protrūkis Kinijoje: tempas lėteja, tačiau mirė dar 44 užsikrėtę žmonės Pietų Korėjoje - 256 nauji atvejai

Kinija penktadienį pranešė apie dar 44 žmonių, užsikrėtusių naujuoju koronavirusu , mirtį...

Tomas Daugirdas

Ar reikia paminklo Antanui Smetonai? (5)

Šių metų sausį Ministro pirmininko pavedimu buvo sudaryta darbo grupė, kuri svarsto, kur ir kokio...

|Maža didelių žinių kaina