aA
Galingumas – lyg didelio V6, degalų sąnaudos – lyg kuklaus keturių cilindrų motoro. Tokia „Audi“ Ženevos automobilių parodoje pristatyto „A8 hybrid“ technologinė koncepcija, rašoma gamintojo pranešime.
Audi A8 hybrid
Audi A8 hybrid
© Gamintojo nuotr.

„A8 hybrid“ turi du jėgos šaltinius – 2.0 TFSI motorą ir elektros variklį, o visos sistemos pasiekiamas galingumas – 180 kW (245 AG) ir 480 Nm sukimo momentas. Tai leidžia „Audi A8 hybrid“ 100 km/val. greitį pasiekti per 7,6 sek. ir išvystyti 235 km/val. maksimalų greitį. 100 kilometrų reikalingos degalų sąnaudos – vos 6,2 l, o išmetamų CO2 dujų kiekis – 144 gramai vienam kilometrui.

Keturių cilindrų 2.0 TFSI išvysto 155 kW (211 AG) pajėgumą ir sukuria 350 Nm sukimo momentą 1 500-4 200 aps./min. intervale. Ektros motoras turi generatorių, kuris pasiekia 33 kW (45 AG) galingumą ir 211 Nm sukimo momentą. Iš abiejų sistemų generuojama varomoji jėga perduodama į priekinius varančiuosius ratus.

„Audi A8 hybrid“ energijos kaupimo sistema sumontuota galinėje automobilio dalyje. Gamintojų teigimu, ši moderniausia ličio jonų baterija yra kompaktiškesnė, sveria mažiau nei kitų tipų baterijos ir yra žymiai galingesnė. „A8 hybrid“ turi 400 litrų bagažo erdvę.

Važiuojant mieste hibridinę pavarą turintis 1 885 kg svorio automobilis naudoja maždaug 20 proc. mažiau degalų nei turėdamas tik įprastą pavarą.

Hibridinė pavara sukurta ją naudoti ir vien tik varant elektros energijai, važiuojant iki 65 km/val. greičiu. Taip galima nuvažiuoti daugiau nei dviejų kilometrų atstumą. Kai „Audi A8 hybrid“ pradeda važiuoti, abu jo varikliai veikia išvien, taip prisiderindami prie galios poreikio. Viršijus 65 km/val. greitį vidaus degimo variklis vienas pats atlieka varymo energijos kūrėjo darbą, o elektros variklis tiekia energiją prietaisams ir įkrauna bateriją.

„Hybrid“ akcentai

Šis beveik gamybai paruoštas koncepcinis automobilis turi 21 colio dviem spalvomis nudažytus ratus, į akį krintančius išskirtiniais trijų dimensijų paviršiais. „A8 hybrid“ išorė nudažyta „Prism Silver” spalva su papildomu „Spectra Flair” atspalviu. Taip susidaro vaivorykštės efektas, paryškinantis kėbulo linijas ir užlaidas. Pastebimi „hybrid” užrašai ant abiejų priekinių sparnų nepalieka neatsakytų klausimų, kokio tai tipo automobilis. Ryškus, žemas ir horizontalus spoilerio kraštas kartu su chromuota juostele akcentuoja tvirtą automobilio stovėseną ant kelio.

Žvilganti variklio skyriaus uždanga ir stiklinis baterijos dangtis bagažo skyriuje taip pat rodo hibridinę technologiją. Apšviesti durų slenksčiai, papuošti „hybrid” ženklais – tai elegantiška energiją taupančios LED technologijos smulkmena, vos tik pravėrus duris primenanti elektros aspektą.

Keleiviams taip pat aiškiai matomas „hybrid” ženklas prietaisų skydelyje. „Galios matuoklis” tame pačiame prietaisų skydelyje rodo momentinį energijos tiekimą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Netikėta žinia: „Porsche“ pranešė apie pirmąjį sudegusį „Taycan“ (5)

„Porsche“ antradienį patvirtino, kad užfiksuotas pirmas atvejis, kai naujasis ir pirmasis...

„Škoda“ automobilių šeimą papildys pirmuoju kompanijos elektriniu visureigiu „Enyaq“

„Škoda“, „Volkswagen“ priklausanti dukterinė automobilių gamintoja, paskelbė apie savo...

„Volkswagen“ kuria naują įkrovos stotelę: galės stovėti bet kur, įkraudinės ypač didele galia (1)

Kuo toliau, tuo dažniau išgirsite skundų, kad elektromobilių įkrovimo stotelių jūsų mieste...

Ateityje važinėsime ne elektromobiliais – kinai sukūrė efektyvų vandenilio generatorių (5)

Ateitis priklauso švariai energetikai. Vėjo, saulės ir vandens energetikos parkai kartu su...

Įvertino, kokius automobilius lietuviai perka šiemet: kas šeštas taršos mokesčio išvengtų (73)

Pasigirdusi žinia, kad vienkartinis registracijos mokestis virs kasmetiniu taršos mokesčiu ,...

Top naujienos

Rusijoje lietuvės sektą užgriuvo ginkluoti pareigūnai: įtaria išviliojus įspūdingas sumas (47)

Gulėjimas kapo duobėje, įvyniojimas į bintą, kitos egzoterinės procedūros ir apsauginis kupolas...

Lietuvos įmonės patiria spaudimą iš užsienio: prašo atidėti mokėjimus ir mažinti kainas (11)

Nors analitikai teigia, kad 2019-aisiais bendri Lietuvos eksporto rodikliai siekė aukštumas,...

Vokietijoje – šaudynės, yra žuvusių užpuolikai ieškomi (6)

Vokietijoje netoli Frankfurto trečiadienį per šaudynes dviejuose kaljano baruose žuvo mažiausiai...

Laivai aplenkia Kiniją: prekyboje kyla sumaištis (6)

2020 metų vasaris įsimins kaip istorinių trikdžių viso pasaulio tiekimo grandinėse laikotarpis,...

Tomas Sinickis. Atslūgus įtampai ir emocijoms po „Eurovizijos“, įvertinkime, kas vis dėlto įvyko (4)

Savaitgalį įvyko du finalai. Vienas baigėsi kaip visada – laimėjo „Žalgiris“ . Kitais...

Philipp Ther

Susivienijimo kaina: Vokietijos šoko terapija po 1989-ųjų

Dažnai sakoma, kad Vokietijos ekonomikos stiprybę lėmė šoko terapija, taikyta praėjusio...

Specialistė papasakojo apie permanentinio makiažo tragedijas: viena medžiaga net gali sukelti vėžį (37)

Stovėdamas parduotuvėje nevalingai užsižiopsai į greta stovinčios moters veidą. Iš pradžių...

Kelionė su deportuojamu lietuviu – kaip siaubo trileris: kai kurie keleiviai net atsisakė skristi (135)

Keliaujant lėktuvu bendrakeleivių nepasirinksi ir vidury kelio neišlipsi, todėl orlaivyje...

Po konflikto namuose Agnė Zuokienė dalijasi keistais prisiminimais (459)

Antradienį į Agnės ir Artūro Zuokų namus vyko policija dėl buitinio smurto atvejo....

Gentvilas apie Bako pateiktą informaciją: situacija atrodo nuodinga kai kurių saugumo institucijų atžvilgiu (34)

Buvęs Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Vytautas Bakas pateikė naujos...

|Maža didelių žinių kaina