„Remiantis „Rosstandart“ gautais duomenimis, šiai dienai mes neturime jokių problemų dėl mūsų šalies ekologinių normų ar standartų pažeidinėjimo. Kalbame ne tik apie „Volkswagen“, bet ir apie kitus dyzelinių automobilių gamintojus bei į Rusiją importuojamus automobilius“, – sakė ministras.

„Volkswagen“ prisipažino, jog 11 mln. dyzelinių automobilių visame pasaulyje turi įrangą, kuri gali klastoti taršos testų rezultatus. Tyrimas pradėtas Europoje, Jungtinėse Valstijose ir Azijoje.

Kaip rašo dienraštis „Vedomosti“, „Rosstandart“ laišku kreipėsi į „Volkswagen“ atstovybę Rusijoje, prašydama situacijos išaiškinimo. Kokius paaiškinimus pateikė vokiečiai, nėra atskleidžiama. Laikraštis rašo, kad agentūra aiškinosi ir su BMW įmone, kilus įtarimų dėl jos variklių, bet šio susirašinėjimo duomenys taip pat neviešinami.

Šiuo metu valdininkai laukia patikrinimų Europoje rezultatų, nes Rusijoje taikomi Senojo žemyno ekologiniai standartai. Anot laikraščio šaltinio pramonės ir prekybos ministerijoje, Rusija neskuba daryti ryžtingų žigsnių dėl ją slegiančių Vakarų ekonominių sankcijų, o „Volkswagen“ yra vienas iš didžiausių investuotojų į šalies pramonę.

„Volkswagen“ vien Kalugos mieste investavo 1 mlrd. eurų į pilno ciklo gamyklą, o rugsėjo pradžioje netoliese atidarė dar ketvirtį milijardo eurų kainavusią variklių gamyklą.

Rusijos statistikos departamento duomenimis, šalyje nuo 2011 metų buvo registruota apie 50 tūkst. 900 naujų „Volkswagen“ automobilių bei dar 16 tūkst. 600 „Audi“, kuriuose įmontuoti su skandalu susiję varikliai.

Tuo metu vien Lietuvos rinkoje gamintojas atšauks remontui beveik 7 tūkst. automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (407)