Beveik keturis metus kurta nauja platforma bus naudojama ne tik naujos kartos „Volvo XC90“, bet ir kituose kompanijos modeliuose, pasirodysiančiuose ateityje.

SPA teikiama nauda ir galimybės yra labai plačios. Visų pirma, SPA lankstumas suteikia laisvės „Volvo“ inžinieriams ir dizaineriams, nes dabar jie gali pritaikyti daug naujų dizaino ypatybių bei pagerinti manevringumą, diegti saugumą gerinančias naujoves, siūlyti pažangiausias automobilių ryšio technologijas ir padidinti salono vidaus erdvę.

Be to, SPA ateityje visiškai pakeis „Volvo“ automobilių gamybos būdą – prie tos pačios architektūros bus derinami skirtingo gamybos sudėtingumo automobiliai, varikliai, elektros sistemos ir kt.

„SPA yra nauja technologinė pradžia. Apie 90 procentų „XC90“ ir būsimų modelių komponentų yra nauji ir unikalūs“, – teigė Peteris Mertensas, „Volvo Car Group“ tyrimų ir plėtros skyriaus viceprezidentas.

Daugiau laisvės dizaineriams

Įdiegusi SPA technologiją, „Volvo“ panaikino ankstesniems modeliams būdingus dizaino apribojimus tokiose srityse kaip važiuoklės bazė, transporto priemonės aukštis ir transporto priemonės priekio aukštis.

Naujoji SPA važiuoklės technologija sumažina svorį ir pagerina svorio paskirstymą. SPA taip pat užtikrina lankstumą automobilio viduje. Naujajame „XC90“ įrengtos išradingai sukurtos sėdynės, sukuriančios daugiau erdvės antros ir trečios eilės keleiviams.

Visų antros eilės sėdynių slinkimo funkcija gali būti panaudota norint sukurti daugiau vietos trečios eilės keleivių kojoms arba padidinti erdvę, skirtą daiktams. Žadama, kad trečios eilės sėdynėse patogiai jausis ir aukštesni negu 170 cm keleiviai.

SPA taip pat apima ir novatorišką elektros architektūrą, kuri reikšmingai padeda kelti automobilio išmaniųjų technologijų lygį. Elektros architektūra sukurta taip, kad būtų galima lengvai integruoti naujas greitai besivystančių sričių technologijas, pvz., mikroprocesorius, jutiklius ir kameras. Tai palengvina naujų saugumo sprendimų, saugančių nuo nelaimingų atsitikimų keliuose, diegimą bei leidžia greitai įdiegti naujas multimedijų ir ryšio parinktis.

„Mes sukūrėme vieningą automobilio „nervų sistemą“, kuri valdo visus transporto priemonės ryšius. Tai – novatoriškas automobilių pramonės pasiekimas“, – sako P. Mertensas.

Keičiamo mastelio platformos architektūra teikia ne tik reikšmingus su produktu susijusius privalumus, bet ir naudą gamyboje. SPA leidžia „Volvo“ kurti modelius, kuriuose naudojami tos pačios jungties moduliai ir sąsajos, keičiamo mastelio sistemos ir komponentai, kurie gali būti paprastai integruoti į lanksčią gamybos sistemą. Vadinasi, visi „Volvo“ modeliai, pradedant nuo 60-ukų, gali būti gaminami ant tos pačios gamybos linijos, nepriklausomai nuo jų sudėtingumo.

Naujas „Volvo“ veidas: priekiniai žibintai „Toro kūjis“

„Volvo“ jau parodė ir naujojo „XC90“ visureigio priekio, arba „veido“, atvaizdą, kuris labiausiai išsiskiria savo T formos priekiniais žibintais. Dizaino komanda juos pavadino „Toro kūju“ – jie labai primena Toro, žinomo skandinavų perkūno dievo, kūjo formą.

„Dabar visi pažiūrėję per galinio vaizdo veidrodėlius iš karto žinos, kad už jų – naujasis „XC90“, – teigia Th. Ingenlathas. – „XC90“ yra automobilis, kurio tiesiog neįmanoma nepastebėti“.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)