Po pirmojo „Volvo Trucks“ elektra varomo „Volvo FL Electric“ pristatymo praėjus mažiau nei mėnesiui, kompanija papildė savo modelių gamą dar vienu vien tik elektra varomu sunkvežimiu. 27 tonų bendrosios masės „Volvo FE Electric“ yra skirtas miestuose vykdyti sunkesnių krovinių gabenimų užduotis bei teikti komunalines paslaugas. Kaip teigiama gamintojų atstovų pranešime žiniasklaidai, šio modelio pardavimai Europoje prasidės 2019 m.
"Volvo FE Electric" šiukšliavežė
© Gamintojo archyvas

„Pristatydami „Volvo FE Electric“ mes išplečiame savo elektra varomų sunkvežimių gamą, skirtą gabenimams miestuose ir žengiame dar vieną strateginį žingsnį kompleksinių elektrifikuoto transporto sprendimų pasiūlos kryptimi. Tai atveria naujas bendradarbiavimo su miestais, siekiančiais pagerinti oro kokybę, sumažinti eismo triukšmą ir spūstis piko valandomis galimybes, kadangi komercines užduotis galima atlikti tyliai ir visiškai neteršiant aplinkos, anksti ryte ar vėlai naktį“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.

Pirmasis „Volvo FE Electric“ – šiukšliavežė su antstatu, pagamintu didžiausios Europoje sunkvežimių antstatų gamintojos „Faun“, 2019 m. pradžioje bus pradėta eksploatuoti antrajame pagal dydį Vokietijos mieste Hamburge.

Hamburgas, kuris 2011 m. ES buvo įvardytas žaliąja Europos sostine, įdėjo daug sėkme vainikuotų pastangų tobulinant žaliąją ir tvariąją miestų plėtrą. Tai yra susiję ir su transporto sektoriumi – viešajame transporte jau naudojami „Volvo“ elektrifikuoti autobusai. Dėl šios patirties ir ambicijų Hamburgas yra itin vertingas partneris“, – sako „Volvo Trucks“ sunkvežimių „Volvo FL“ ir „Volvo FE“ gaminių serijos viceprezidentas Jonas Odermalmas.

Komunalines paslaugas teikiančios kompanijos „Stadtreinigung Hamburg“ generalinis direktorius prof. dr. Rudigeris Siechau mato didelį elektra varomų sunkvežimių panaudojimo potencialą mieste bei privalumus aplinkos apsaugos atžvilgiu.

„Šiandien kiekviena iš mūsų 300 šiukšliavežių kasmet išmeta maždaug 31 300 kg anglies dvideginio. Elektra varoma šiukšliavežė visą aštuonių-dešimties valandų pamainą įveikianti viena baterijos įkrova yra tikras technologinis perversmas. Dar vienas privalumas yra tai, kad „Stadtreinigung Hamburg“ gamina neutralią anglies dvideginio emisijos atžvilgiu elektros energiją, kurią galime panaudoti baterijoms įkrauti.“

Bus siūlomi keli naujojo „Volvo FE Electric“ variantai, pritaikyti įvairioms transporto užduotims atlikti. Pavyzdžiui, su žemagrinde kabina, leidžiančia patogiai į ją įlipti ir išlipti bei pasižyminčia puikia apžvalga visomis kryptimis. Dėl žemo triukšmo lygio ir minimalios vibracijos pagerėja ir vairuotojo darbo aplinka. Baterijos talpą galima parinkti pagal individualius poreikius, ji įkraunama iš įprasto kintamosios srovės maitinimo tinklo arba naudojant aukštos įtampos spartaus įkrovimo stoteles.

"Volvo FE Electric" šiukšliavežė
"Volvo FE Electric" šiukšliavežė
© Gamintojo archyvas

„Mūsų kompleksiniai elektrifikuoto transporto sprendimai sukurti atitikti konkrečius kiekvieno kliento ir kiekvieno miesto poreikius. Mūsų prekybos atstovų ir serviso centrų tinklas visoje Europoje siūlys sunkvežimius ir teiks platų paslaugų spektrą: nuo maršruto analizės ir tinkamos konfigūracijos parinkimo iki finansavimo. Be to, glaudžiai bendradarbiaujame su įkrovimo infrastruktūros įrengimo ir vystymo partneriais“, – sako J. Odermalmas.

Apie „Volvo FE Electric“

– Visiškai elektra varomas sunkvežimis distribucijai, atliekų tvarkymui ir kitoms užduotims mieste. Bendroji transporto priemonės masė – 27 tonos.

– Jėgos agregatai: du elektriniai 370 kW maksimalios galios (260 kW nuolatinės galios) varikliai su „Volvo“ dviejų laipsnių pavarų dėže. Maksimalus elektrinių variklių sukimo momentas – 850 Nm. Maksimalus galinės ašies sukimo momentas – 28 kNm.

– Energijos saugojimas: 200–300 kWh ličio jonų baterijos.

– Galimas nuvažiuoti atstumas: iki 200 km.

Įkrovimas: siūlomos dvi skirtingos įkrovimo sistemos. Aukštos įtampos, nuolatinės srovės, maksimalios 150 kW galios CCS2 ir žemos, 22 kW įkrovimo galios, sistema iš kintamos srovės tinklo.

300 kWh talpos baterijų įkrovimo laikas iki pilnos talpos: spartusis įkrovimas 1–2 valandos (naudojant nuolatinės srovės kroviklį), naktinis įkrovimas – iki 10 valandų (iš kintamosios srovės tinklo).

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Hamburgas pirmasis Vokietijoje pradės taikyti draudimus dyzeliniams automobiliams (14)

Hamburgo valdžia trečiadienį paskelbė uždrausianti kai kuriuos dyzelinius automobilius labiausiai...

„Renault“ į Lietuvą atvežė naują „žvėriuką“ (8)

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, naujasis...

Perkamiausio elektromobilio titulą „Nissan Leaf“ užleido kinams (10)

„ Nissan Leaf “ ką tik neteko labiausiai perkamo elektrinio automobilio statuso – jį perėmė...

Rusijos lengvųjų automobilių gamybos dinamika stebina (44)

Per keturis šių metų mėnesius Rusijoje pagaminta 510 tūkst. lengvųjų automobilių – 20,4...

Geros žinios norintiems parduoti naudotą automobilį: dabar lengva kaip niekada (157)

„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo...

Top naujienos

Karbauskio išviešintas Urbšys: Tomas Dapkus tiesiog mane informuodavo, jei kas blogai (147)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) lyderis Ramūnas Karbauskis teigė...

Palangoje – netikėtas Maskvos CSKA krepšininkų vizitas (59)

Savaitgalį Eurolygos rungtynėse Belgrade dėl trečios vietos Kauno „Žalgiriui“ nusileidusi...

Apsilankė Talino restoranuose: per vieną vakarą galima pravalgyti visą lietuvišką atlyginimą (82)

Talinas su savo restoranais ir kavinėmis neabejotinai pirmauja Baltijos šalyse. Šiame mieste...

30-mečio sūnaus įžūlumui nebuvo ribų: tėvai grasino ir siūlė pinigų, bet viską išsprendė tik teismas (7)

Po visiškai neilgai trukusio teisinio ginčo Niujorko valstijos teisėjas paskelbė nuosprendį,...

Dalia Grybauskaitė – apie „paskolas dėžutėse“, VSD pažymas ir „Agroverslo“ susiliejimą su politika išskirtinis interviu (839)

Prezidentė Dalia Grybauskaitė mano, kad teisėsauga turi labai atsargiai galvoti, kokius slaptus...

Palygino kainas Lietuvoje ir Portugalijoje: lietuviai neturėtų skųstis (194)

Tūkstančiu eurų per mėnesį papilnėjanti piniginė – įprastas ir orus portugališkas...

Saugotis būtina, bet tada negausite gyvybiškai svarbaus vitamino: kaip elgtis? (2)

Šį pavasarį orai mus kaip niekad lepina kaitria saule, o tvyrantis karštis labiau primena...

Penki sekso mitai, kuriais reikia nebetikėti

Kai kurie sekso mitai yra tokie absurdiški, kad žmonės jais netiki iš karto, kai tik jie...

Kraupūs gydytojo eksperimentai su savimi: viskas dėl ligonių (1)

1793 metai Filadelfijos apylinkėse JAV buvo labai sunkūs. Visą vasarą žmonės krito tarsi lapai...

„Žalgirį“ premijomis motyvavęs Motiejūnas paslapčia pildo galimų naujokų sąrašą (32)

Neįtikėtinai sėkmingas „Žalgirio“ sezonas suteiks klubui tvirtą finansinį pagrindą, kuris...