Įmonės „Volvo Cars“ atstovai įsitikinę, kad, nepaisant neišvengiamo elektromobilių bumo, standartiniams ir iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams galimybės tikrai neužsivers. Degimo variklis ir toliau liks į ilgas keliones dažnai vykstančių pirkėjų prioritetu.
Asociatyvi nuotr.
© Jurgis Paplaitis

Švedijos automobilių gamintojas, dagiausia dėmesio šiuo metu skiriantis elektrinių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių projektams, patvirtino, kad pirmasis iš „Volvo Cars“ gamyklos į pasaulinę rinką išriedėsiantis elektromobilis bus 40 serijos gabaritų modelis, rašoma portale „ET Auto“.

2017 metų balandį „Volvo Cars“ patikino, kad pirmasis elektra varomas automobilis bus gaminamas Kinijoje. Prekyboje jis turėtų pasirodyti 2019 metais.

Per interviu svetainei „Digital Trends“ „Volvo Cars“ viceprezidentas Henrikas Greenas sakė: „Pirmojo elektromobilio modelio konstrukcija bus kuriama CMA (kompaktinės modulinės konstrukcijos „Compact Modular Architecture“) platformos pagrindu, taigi, tai bus 40 serijos gabaritų modelis. Jis bus pritaikytas viso pasaulio rinkoms. Apie jo išvaizdą kalbėti kol kas neketiname. Pasakysiu tik tiek, kad ji bus labai naujoviška.“

Įmonė taip pat tikisi, kad pavyks elektrifikuoti visą siūlomą asortimentą, įskaitant ir didelių gabaritų SPA („Scalable Product Architecture“) platforma pagrįstus automobilius, kitaip sakant, 60 ir 90 serijų modelius. SPA pagrindu „Volvo“ kuria ir vien elektra varomą modelį. Modernizuodama automobilių su benzininiais degimo varikliais modelius Švedijos įmonė ketina pasiūlyti atitinkamas iš tinklo įkraunamų hibridų versijas.

Praeitą savaitę vykusiame aukščiausiojo lygio susitikime „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius Hakanas Samuelssonas perskaitė pranešimą apie naują įmonės verslo modelį, į kurį įtrauktos ir elektromobilių gamybos strategijos. Pasak įmonės vadovo, taikant numatytą modelį tikrai pavyks palyginti greitai prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų.

„Pripažįstame, kad vidaus degimo varikliams teks susidurti su tam tikrais apribojimais ir visuomenės trokštamų pokyčių metamais iššūkiais. Dėl šios priežasties, mąstydami apie elektrifikaciją, keliame sau išties ambicingus tikslus. Mūsų indėlis ne tik padės sumažinti žalą aplinkai, bet ir padidins žmonių gerovę bei saugumą. Beje, neketiname pamiršti ir ekonominės naudos“, – kalbėjo H. Samulssonas.

Nepaisant su elektromobilių gamyba susijusių užmačių, įmonė neketina atsisakyti ir standartinių bei iš tinklo įkraunamų hibridų, kurie taip pat turėtų rasti savo nišą.

„Volvo Cars“, kaip ir daugelis pasaulio automobilių gamintojų, mano, kad 2019–2020 metai bus idealus laikotarpis imtis tokių pasaulinių rinkų kaip Kinija užkariavimo, siūlant vis daugiau elektromobilių. Pavyzdžiui, „Audi“, taip pat paviešino planus iki 2020 metų pristatyti net tris elektra varomas transporto priemones.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sunkvežimių pardavimai Lietuvoje augo sparčiau nei vidutiniškai ES (2)

Naujų sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje šiemet buvo spartesnis nei vidutiniškai Europos...

„Porsche 911“ šeima plečiasi (4)

Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T...

Atliktos naujos kratos Vokietijos automobilių gamintojų patalpose (1)

Už konkurenciją atsakingi Europos Sąjungos (ES) pareigūnai pirmadienį atliko kratas Vokietijos...

„Tesla“ statys gamyklą Šanchajuje (2)

Jungtinių Valstijų elektromobilių gamintoja „ Tesla “ susitarė su Šanchajaus valdžia dėl...

Lietuvoje pristatomas naujasis „Audi A8“ (8)

Lietuvoje pristatomas naujas, jau ketvirtos kartos „ Audi A8 “ flagmanas, kurio pasaulinis...

Top naujienos

Vilnių realiai valdo jau nebe ne R. Šimašius (55)

Trečiadienį Vilniaus taryba turėtų apsispręsti dėl sostinės administracijos vadovų pakeitimo....

Kur dingo brangiausi išardyti bėgiai Lietuvoje? (78)

Europos Komisijos dėl išardyto Rengės ruožo skirtos 28 mln. eurų baudos „Lietuvos...

A. Tapinas. Skudurinio dizainerio šou (1358)

Ne vienu savo triukšmą sukėlusiu pasisakymu pagarsėjęs mūsų mados korifėjus Juozas...

Įspėja: Šiaurės Korėja turi itin gudrų planą, pavojingą žmonijai

Naujas ekspertų grupės „Belfer Centre“ atliktas tyrimas perspėja: Pchenjanas greičiausiai...

Meningokoko nusineštos gyvybės sukrėtė: skiepai nuo kitų metų bus nemokami papildyta (118)

Skiepų kalendoriuje – ilgai laukta naujiena. Tiesioginėje DELFI konferencijoje apsilankęs...

Anglijoje gyvenanti lietuvė: užsienyje skalbimo milteliai geresni (16)

Antradienio pavakarę laidoje „ Yra, kaip yra “ politikai, ekspertai ir eiliniai žmonės...

DELFI skaitytojai nusprendė, kas tapo „Lietuvos automobiliu 2017“ (34)

Baigėsi DELFI antrą kartą unikaliu formatu organizuoti nacionaliniai „ Lietuvos automobilio 2017...

Po R. Morkevičiaus nužudymo prabilo jo teta: visos jo bėdos dėl moterų (38)

Praėjo beveik metai nuo dienos, kuomet prie savo namų buvo nužudytas sportininkas Remigijus...

Klaipėdoje naujas loftų projektas

Šiais metais pačiame Klaipėdos miesto centre pradėta gyvenamųjų loftų statyba.

Žvaigždžių plaukų stilistė R. Morozovienė apie plaukų dažymą namuose: tai ne taupymas, o trigubos išlaidos (10)

Dažniausiai ją galima pamatyti besisukinėjančią už kadro: patyrusiai kirpėjai savo plaukų...