Remiantis Vokietijos federalinės aplinkos ir transporto ministerijos paskaičiavimais, sunkiasvorės krovininės transporto priemonės ir kiti komerciniai automobiliai šioje šalyje išmeta apie 36 proc. visų transporto teršalų, todėl kelių transporto dekarbonizacija yra svarbus klausimas.

„Didieji transporto verslo žaidėjai atlieka pagrindinį vaidmenį mažinant anglies pėdsaką – jie rodo pavyzdį kitiems rinkos dalyviams. Todėl džiaugiuosi, jog „Amazon“ dirba su mumis, kad padėtų sumažinti emisijos kiekį atliekant ilgesnes ir sunkesnes transportavimo užduotis“, – sako Jessica Sandström, „Volvo Trucks“ produktų valdymo vyresnioji viceprezidentė.

„Volvo FH Electric“ vilkike sumontuota 540 kWh talpos baterija, o elektros variklis užtikrina 490 kW galią. Visiškai įkrovus bateriją, šis sunkvežimis nesustodamas gali įveikti iki 300 km, o papildoma įkrova per vairuotojo pietų pertrauką gali padidinti nuvažiuojamą atstumą ir iki 500 km.

Jessica Sandström

Serijinėje gamyboje – šeši modeliai

Šių metų rugsėjį „Volvo Trucks“ pradėjo serijinę sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių gamybą. Elektra varomų distribuciniams ir regioniniams gabenimams skirtų sunkiasvorių sunkvežimių vaidmuo yra itin svarbus mažinant anglies dvideginio emisiją kelių transporto sektoriuje.

„Pasauliniu mastu dabar siūlome šešis serijiniu būdu gaminamus elektra varomus sunkvežimių modelius – jais užpildome augantį poreikį dekarbonizuoti krovininį transportą. Tai yra padrąsinantis žingsnis į priekį, mažinant poveikį klimato kaitai“, – pažymi J. Sandström.

Svarbiausių bendrovės gaminių – sunkiasvorių „Volvo FH“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ – elektrinės versijos atliks gyvybiškai svarbų vaidmenį siekiant pasaulinio „Volvo Trucks“ tikslo, kad 2030 metais 50 proc. visų parduodamų naujų sunkvežimių būtų varomi baterijose kaupiama arba vandenilio kuro elementuose pagaminama elektros energija. Tokių elektrinių sunkvežimių junginių bendroji masė gali siekti iki 44 tonų, ir šie modeliai sudaro apie du trečdalius visų „Volvo Trucks“ pardavimo apimčių.
Andreas Marschner

Elektriniai sunkvežimiai pakeis dyzelinius „Amazon“ parke ir atliks pagrindinį vaidmenį elektrifikuojant krovinių gabenimo grandinę.

„Bendrovė „Amazon“ yra pasiryžusi dekarbonizuoti savo transporto parką, o „vidurinės mylios“ pristatymai visuomet yra tas segmentas, kuriame tai padaryti sunkiausia. Štai kodėl šių „Volvo“ elektrinių sunkiasvorių krovininių transporto priemonių atsiradimas mūsų parke yra toks svarbus etapas, – aiškina Andreasas Marschneris, „Amazon“ transporto paslaugų Europoje viceprezidentas. – Vykdome vieną iš sparčiausiai plėtojamų komercinio transporto elektrifikavimo programų, tad toliau diegsime naujoves ir investuosime, siekdami pristatyti klientams krovinius su nuline emisija.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją