Didžiausios naujovės slepiasi „Volvo“ technologinėje dalyje. Pavyzdžiui, automobilis gavo stabdžių sistemą, leidžiančią regeneruoti susidariusią kinetinę energiją.

Ši sistema suporuota su vidaus degimo varikliu ir leidžia sukurti naują, integruotą, elektrinę jėgainę, pažymėtą „B“ ženkliuku.

Tokia sistema leidžia sutaupyti 15 proc. daugiau degalų ir sumažina teršalų, išmetamų važiuojant, kiekį. Kaip teigiama „Volvo“ pranešime žiniasklaidai, toks žingsnis yra itin reikšmingas galvojant apie gamintojo ambicijas elektrifikuoti automobilių gamą.

Iš išorės pokyčiai minoriniai: „Volvo“ neatsisakė daugybė apdovanojimų pelniusio dizaino, tačiau papildė šį nauja ratlankių gama, naujomis kėbulo spalvomis, priekinėmis radiatoriaus grotelėmis ir kitomis smulkiomis detalėmis.

Interjere pokyčių taip pat nedaug. Visgi XC90 dabar galima užsisakyti su įvairiausia sėdynių konfigūracija, pradedant keturviečiu prabangiu modeliu, baigiant septynviečiu, skirtu šeimai.

Beje, išplėstas ir XC90 saugumo sistemų sąrašas. Didžiausias visureigis gavo visas naujas sistemas, pristatytas šviežesniuose „Volvo“ modeliuose.

Atnaujintas XC90 bus pradėtas gaminti šių metų gegužę Švedijoje, tačiau automobilį jau dabar galima užsisakyti visame pasaulyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)