Antros kartos S40 pasirodė 2004 m., o V50 debiutavo 2005-aisiais. „Volvo“ atstovo Dano Johnstono teigimu, S40 modelio pardavimai pernai sumažėjo 29 proc., o V50 paklausa smuko daugiau nei 50 proc.

„Panašu, kad amerikiečių nebedomina tokie automobiliai, o mums nėra pelninga pardavinėti kažką, kas praranda paklausą“, – sakė jis.

„Volvo“ JAV rinkoje žada sutelkti dėmesį kur kas populiaresniems modeliams, tokiems kaip S60, XC60, XC90, S80 ir XC70. Pastarasis liko paskutiniu „Volvo“ universalu, siūlomu JAV rinkoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)