Kaip K. Feinbergas sakė vokiečių leidiniui „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung“, „Volkswagen“ vis dar nenusprendė, ar šias transporto priemones įsigijusiems asmenims bus siūlomi pinigai, išperkami jų įsigyti automobiliai, o galbūt į skandalą įvelti automobiliai bus pakeisti kitomis transporto priemonėmis, rašo „Automotive News Europe“.

Gruodžio mėn. „Volkswagen“ kreipėsi į K. Feinbergą, kuris jau anksčiau yra vadovavęs kompensacijų fondams po 2001 m. rugsėjo 11 d. atakų, „BP Deepwater Horizon“ naftos nuotėkio ir „General Motors“ degimo jungiklio defektų nustatymo. K. Feinbergo paprašyta įkurti ir administruoti šią programą.

„Volkswagen“ atidėjo 2015 m. finansinių rezultatų publikavimą ir kasmetinį akcininkų susitikimą, nes visos pastangos šiuo metu dedamos siekiant susitarti dėl tikslios dyzelinių automobilių išmetamųjų dujų skandalo sumos.

Skandalas kilo daugiau nei prieš keturis mėnesius Jungtinėse Valstijose. „Volkswagen“ vis dar negavo leidimo imtis transporto priemonių remonto. Siekiant išspręsti problemą praėjusią savaitę paskirtas naujas JAV padalinio teisės departamento vadovas.

K. Feinbergas teigė abejojantis, ar jam pavyks išspręsti kompensacijų klausimą per 60-90 dienų. „Mano rankos surištos tol, kol „Volkswagen“ ir vietos valdžia negali įveikti tarpusavio nesutarimų“, – patikino jis.

Vis dėlto K. Feinbergas mano, kad didžioji dauguma šiuos automobilius įsigijusių asmenų turbūt priims galutinį pasiūlymą dėl kompensacijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)