„Lupo“ ir „Fox“ mažyliai nebuvo populiarūs ir dabar Vokietijos automobilių gamintojas siūlo pigiausią savo modelį „Up“, kuris turėtų atimti mažų mašinų rinkos dalį iš „Fiat“ bei padėti „Volkswagen“ iki 2018 m. pasiekti 10 mln. metinių pardavimų ribą. Neseniai „Up“ buvo pripažintas „Pasaulio metų automobiliu 2012”.

„Volkswagen“ koncernui priklausančios markės „Škoda“ ir „Seat“ taip pat jau siūlo „Up“ klonus, o tokias rinkas kaip Kinija, Brazilija ir Indija pasieks ir dar pigesnė šio modelio versija.

„Up“ yra itin svarbus „Volkswagen“ pasiekimas atsižvelgiant į jų išsikeltą pardavimų tikslą. Šis miesto automobilis padidins spaudimą kitiems gamintojams tuose segmentuose, kuriuose jie uždirba daugiausiai“, – prognozavo „Silvia Quandt Research“ analitikas Albrechtas Denninghoffas.

„IHS Automotive“ prognozuoja, kad iki 2015 m. mažų automobilių pardavimai visame pasaulyje gali išaugti 25 proc., iki 11,2 mln. vnt. per metus.

Naujas „liaudies automobilis“?

Originalusis „Beetle“ buvo gaminamas daugiau nei šešis dešimtmečius, iki 2003 m. Per šį laikotarpį modelio pardavimai perkopė 20 mln. vnt., tačiau paskui „Volkswagen“ nesugebėjo sukurti naujo „liaudies automobilio“, kuris būtų įperkamas ir įtiktų viso pasaulio rinkoms.

Dabar vokiečiai tikisi, kad šią nišą užims „Nauja Mažoji Šeima“ – taip „Volkswagen“ vadina naują mažų automobilių gamybos programą, į kurią įtraukti ir „Up“ klonai „Škoda Citigo“ bei „Seat Mii“, o ateityje pasirodys ir daugiau versijų.

„IHS Automotive“ prognozuoja, kad jau kitąmet mažų „Volkswagen“ koncerno automobilių bus parduota daugiau nei „Fiat Panda“, „Renault Twingo“ ir „Peugeot 107” kartu sudėjus.

„Volkswagen“ taip pat tikisi, kad „Up“ padės pritraukti naujų klientų, kurie vėliau galbūt persės į brangesnius šios markės automobilius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)