Gamintojai tikisi, kad ši jėgainė bus itin svarbi siekiant iki 2020 m. atitikti Europos Sąjungos reikalavimus ir pastebimai sumažinti CO2 emisijas.

„Volkswagen“ nurodo, kad naujasis „dyzelis“ yra patobulintas EA288 agregato variantas, kuris yra plačiai naudojamas šios markės gamoje. Teigiama, kad jis bus 14 proc. galingesnis ir tiek pat ekonomiškesnis lyginant su dabartiniu galingiausiu „Volkswagen“ „dyzeliu“, turinčiu 240 AG ir montuojamu „Passat“ modelyje. Maža to, jis turės ir 10 AG daugiau už neseniai atnaujintą V6, 3.0 l motorą, kuris siūlomas „Volkswagen Touareg“ pirkėjams.

Vokiečiai taip pat pranešė, kad nuo 2016 m. pirkėjams siūlys 10 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžę. Ji galės būti derinama su visais varikliais, kurių maksimalus sukimo momentas siekia iki 550 Nm.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)