aA
Didžiausias Europoje automobilių gamintojas „Volkswagen AG“ ruošiasi didžiausiam per 2 dešimtmečius technologiniam perversmui. 2012-aisiais bus pristatytas naujasis „Audi A3“ ir tai bus pirmasis iš daugiau nei 40 modelių, kurie naudosis tokiais standartizuotais komponentais kaip vairo kolonėlės, važiuoklės ar ašys, rašo „Automotive News“.
Volkswagen Cross Coupe
© Gamintojo nuotr.

Planuojama, kad bendrų detalių naudojimas koncernui kasmet padės sutaupyti po 5 mlrd. eurų, o pagal naują strategiją per metus bus pagaminama apie 3,5 mln. mažų ir vidutinio dydžio „Volkswagen“, „Seat“, „Škoda“ ir „Audi“ markių automobilių. „Volkswagen AG“ tikisi, kad tai padės kompanijai iki 2018 m. tapti didžiausiu ir pelningiausiu automobilių gamintoju pasaulyje.

Jų teigimu, tai padės sumažinti gamybos kaštus 20 proc., o automobilių surinkimas sutrumpės 30 proc.

Tai yra didžiausias „Volkswagen“ kompanijoje technologinis perversmas per beveik 2 dešimtmečius nuo tada, kai Ferdinandas Piechas taupymo tikslais paskatino kompaniją naudoti vienodas platformas.

Nauja „Volkswagen AG“ taktika yra daug agresyvesnė nei įprastu reiškiniu automobilių pramonėje tapęs įvairių komponentų dalijamasis. Pavyzdžiui, bendrų komponentų pagrindu bus gaminami „Volkswagen“ modeliai nuo „Polo“ iki „Passat“. Nauja modelių architektūra bus lankstesnė nei ankstesnės platformos, nes leis gaminti skirtingo ilgio, pločio ir aukščio mašinas. Be to, šis sprendimas leis kompanijai vienoje gamykloje gaminti skirtingų markių automobilius.

„Turėsime daug naudos, automobilių surinkimas vyks greičiau, tapsime lankstesniais. Kuriame sistemą, kuri leis mums šia architektūra paremtus automobilius gaminti bet kuriame padalinyje“, – sakė „Volkswagen“ plėtros vadovas Ulrichas Hackenbergas.

Volkswagen grupė
Volkswagen grupė
© Reuters/Scanpix

Vis dėlto analitikai pripažįsta, kad tokia taktika didina riziką įklimpti į tokias pat bėdas, su kuriomis neseniai susidūrė Japonijos koncernas „Toyota Motor“, turėjęs dėl defektų atšaukti milijonus automobilių.

„Jeigu kažkas blogai veikia, tuomet vieno bėda išplinta kaip epidemija. Kuo labiau sujungta visa struktūra, tuo didesnė grėsmė, kad tai atsilieps visiems“, – sakė „IHS Automotive“ analitikas Christophas Stuermeris.

„Volkswagen“ markės gamybos vadovo Huberto Waltlo teigimu, kompanija tikisi išvengti tokių bėdų ir sieks išlaikyti kokybę.

„Rizika egzistuoja, kai neįvertini radikalių pokyčių, tačiau šie procesai yra lengvai valdomi“, – sakė jis.

„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas drąsiai gina šią strategiją ir teigia, kad jų gaminami automobiliai išliks „visiškai skirtingi“.

BMW neseniai taip pat atskleidė, kad naujojo 3-serijos sedano gamybai naudos 1-serijos ir 5-serijos modelių komponentus, o tai sumažins išlaidas 7-9 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (89)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (45)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Išsklaidė mitus apie naują „Supra“: aišku, koks variklis ir per kiek pasiek s100 km/val. (16)

Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite visam pasauliui pirmą kartą...

Į Lietuvą atvežė antros kartos „Audi Q3“ (6)

Lietuvoje jau galima įsigyti naują antros kartos „ Audi Q3 “ – šeimyninį kompaktišką SUV...

Top naujienos

Apsipirkti prekybos centre reikės naujų įgūdžių: laukia didelės naujovės (380)

Nuo investicijų į savitarnos kasas iki naujos internetinės prekybos platformos - taip didieji...

Jastramskis: Skvernelis gali sumaišyti kortas Nausėdai, nes kur du – trečias nereikalingas (376)

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis paskelbė dalyvausiantis Prezidento rinkimuose. Kokios jo...

Teismas nusprendė: Naujosios Zelandijos pora į gimtinę grįžo be 9-metės (1229)

Vilniaus apygardos teismas trečiadienio popietę paskelbė sprendimą tarptautinio įvaikinimo...

Orai: savaitės pabaigoje nieko naujo

Penktadienį per Lietuvą slinks dar vienas nedidelis žemo slėgio sūkurys.

Kelininkai skelbia ekstremalią padėtį – dauguma kelių tapo neįveikiamais (184)

Permainingos oro sąlygos Lietuvoje negaili iššūkių – rajoniniai keliai dėl spustelėjusio...

Rekordą Lietuvai pelnęs Vanagas svajojo apie TOP 10: penkias sekundes paliksime kitiems metams (62)

„Mes prieš startą pasitarėme, kad turime dar 4 minutes priekyje. Na, ir kur nematome, nelekiam,...

Geriausiu savo žaidėju Lekavičių vadinantis PAO treneris: jis neišpildo tik vieno prašymo (7)

Rickas Pitino iki šiol nebuvo viešėjęs Lietuvoje, bet apie lietuvius atsiliepia labai pagarbiai. O...

Dakaro ralis įveiktas – į Lietuvą bus parvežti net du rekordai atnaujinta 17.48 val. (423)

Trumpesnis, tik vienoje valstybėje vykstantis, tačiau toks pats sunkus ir kankinantis – toks...

Fenomenaliai pataikiusi „Maccabi“ ketvirtame kėlinyje pasigailėjo katalonų (1)

Lapkritį trenerį Ioannį Sfairopoulą pasikvietusi Tel Avivo „Maccabi“ (8 pergalės/11...

Vilniuje, pėsčiųjų perėjoje, mirtinai partrenkta moteris (59)

Ketvirtadienio vakarą, apie 18.12 val., Vilniuje, Žirnių g., automobilis „VW Scirocco“...