aA
Penktadienį Pekine, Kinijoje, „Volkswagen“ pristatė savo naująjį flagmaną – visiškai kitokį „Touareg“ modelį. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, trečios kartos „Touareg“ savo suteikiamu komfortu ir dinamika yra technologiškai pažangiausias visoje „Volkswagen“ eroje.
Trečios kartos "Volkswagen Touareg"
© Gamintojo archyvas

Visiškai skaitmenizuotą prietaisų skydelį „Innovision Cockpit“ pirmą kartą „Volkswagen“ pristato būtent naujajame „Touareg“. 12 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir „Discover Premium“ pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kuriai beveik nereikia tradicinių mygtukų ar jungiklių.

Vairuotojai, naudodamiesi „Innovision Cockpit“, pritaiko asistavimo, valdymo ir komforto sistemas pagal save, ir automobilis tampa „jų“ „Touareg“. Kaip ir naujas išmanusis telefonas – automobilis nustatomas pagal asmeninius poreikius.

Į „Touareg“ integruotas didžiausias asistavimo, valdymo ir komforto sistemų kiekis „Volkswagen“ istorijoje. „Night Vision“ sistema su termine vaizdo kamera atpažįsta žmones ir gyvūnus tamsoje. „Roadwork Lane Assist“ – pusiau automatizuota vairavimo ir linijų laikymosi sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį, esant iki 60 km/val. greičiui. „Front Cross Traffic Assist“ reaguoja į priešais vykstantį eismą.

Visi vairuojami ratai padeda „Touareg“ valdyti tarsi tai būtų kompaktiškas automobilis, žada gamintojai. Nauja elektromechaniškai valdoma svyravimą malšinanti sistema stabilizuoja važiavimą, interaktyvūs „IQ.Light“ matriciniai LED priekiniai žibintai reaguoja į kameros informaciją ir perjungia ilgąsias ir trumpąsias šviesas, kad neakintų priešais atvažiuojančių vairuotojų, o „Windshield Head-up Display“ ekranas informaciją projektuoja ant priekinio stiklo.

Trečios kartos „Touareg“ yra platesnis ir ilgesnis palyginus su pirmtaku. Nauji dydžiai turėjo teigiamos įtakos ir automobilio proporcijoms, ir erdvei viduje. Pavyzdžiui, prailginta išorė leido reikšmingai padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų (nenulenkus galinių sėdynių). Tačiau nepaisant padidėjusio ilgio ir pločio, automobilio kėbulas yra net 106 kg lengvesnis, nes pagamintas iš mišrios medžiagos ‒ aliuminio (48 proc.) ir aukštosios technologijos dėka gaminamo itin stipraus, bet lengvo plieno (52 proc.).

Baltijos ir kitose Europos šalyse pirmiausia bus pasiūlyti dviejų rūšių V6 dyzeliniai varikliai, išvystantys 170 kW/231 AG arba 210 kW/286 AG galią. Vėliau pirkėjai galės rinktis V6 250 kW/ 340 AG benzininį variklį ir V8 310 kW/ 421 AG galios turbodyzelinį variklį.

Kinijoje naująjį „Touareg“ bus galima įsigyti su iš tinklo įkraunama hibridine pavara („Plug In Hybrid“), (naudojamas 270 kW/ 367 AG galios agregatas). Kada toks „Touareg“ bus pasiūlytas Europoje, dar neaišku.

Papildomai prie bazinės naujojo „Touareg“ versijos galima pasirinkti šias apdailos linijas: „Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“. „Atmosphere“ – tai šiltas interjero pasaulis, kuriame karaliauja medžio ir natūralios spalvos. „Elegance“ interjeras – techninis, kuriame dominuoja metalo ir susijusios spalvos.

Naująjį „Volkswagen“ SUV flagmaną bus galima užsisakyti jau balandžio mėnesį, pradinė kaina – nuo 59 059 EUR (su PVM). Tikimasi, kad „Volkswagen“ atstovų Lietuvoje salonus automobilis pasieks vasaros viduryje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ką pakeitė nauji taršos standartai – automobilių gamintojai apie degalų sąnaudas nebemeluoja (8)

Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas...

Stovėjimo aikštelės dūsta nuo nenaudojamų automobilių: gresia ir baudos, ir konfiskavimas (94)

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia...

Vilniaus gatves užklojo tirštas rūkas: vairuotojai nemato net šviesoforų (47)

Sostinę ketvirtadienio vakara užklupo tirštas rūkas : staiga atvėsus oro temperatūrai...

Aplinkos ministerijos užmojis: per ateinančius ketverius metus – penkis kartus daugiau elektromobilių (13)

Per kelerius metus elektromobilių skaičius Lietuvoje turėtų išaugti penkis kartus, o...

„Lietuvos metų automobilio“ konkurse ieškota sportiškiausių: pergalę lėmė ne arklio galios (3)

Lietuvių vairuotojų tarpe gajus įsitikinimas, kad sportiškas automobilis turi būti galingas, turi...

Top naujienos

Ūkio ministras apie maisto kuponus: nežinau, iš kur atsiranda tokios idėjos (164)

Ar kainų mažinimą pagrindiniu tikslu išsikėlusi vyriausybė savęs neįvarė į kampą? „ Delfi...

Panevėžį drebina kūdikio netektis: po ligoninės išvadų – neįtikimos ir šokiruojančios detalės (57)

Kūdikio Respublikinėje Panevėžio ligoninėje spalį netekusios Ilonos iš mažo miestelio...

Orai: naktys darysis vis šaltesnės (1)

Labai norėtųsi, kad reiškiniai atmosferoje pasikeistų ir savaitgalio orų prognozė...

Į Maroką sugrįžti nenorėtų: vietiniai dedasi šventais, o išdarinėja velniai žino ką (71)

Manau, visi nors kažką girdėję apie Marakešą žino tą chrestomatinę situaciją, kai žioplam...

Moters gyvenimas priminė košmarą: kai tokie artimieji, tai ir priešų nereikia (5)

Vieni vaikystę prisimena su nostalgija, kiti – su baime. Šiurpia istorija pasidalinusią Aušrą...

Nuo likimo nepabėgęs Adomaitis: žinojome, kad bus problemų (40)

Vienas geresnių sezono rungtynių sužaidęs Vilniaus „Rytas“ atitinkamos satisfakcijos negavo...

Kinija demonstruoja savo paslaptingąjį „J-20“ (99)

Kinijos karinės oro pajėgos Žuhajuje vykusioje tarptautinėje aviacijos parodoje pademonstravo savo...

Vilniaus naktinių klubų gražuolės turi savo taisykles: geria kavą, prašo vaikinų palydos ir maskuojasi juodai (60)

Ne paslaptis, kad naktiniai klubai – kaip atskiras pasaulis. Tai, kas juose vyksta po vidurnakčio,...

Kalėjimų sistemoje bręsta naujas skandalas (66)

Skandalas Kauno tardymo izoliatoriuje. Nukentėjusysis tvirtina, kad prieš pat teismo posėdį į...

Iš emigracijos grįžusi lietuvė ir toliau renkasi mokėti mokesčius Britanijai (236)

Laisvas darbo jėgos judėjimas Europos Sąjungoje (ES) leidžia per savo karjeros metus lengvai...