aA
Detroito automobilių salone „Volkswagen“ pristato „Tiguan GTE Active Concept“ vardu pavadintą demonstracinį visureigį. Šis eksponavimui parodose skirtas automobilis sukonstruotas naujojo „Tiguan“ pagrindu ir demonstruoja „Volkswagen“ naudojamos modulinės platformos galimybes naujų automobilių kūrime.
"Volkswagen Tiguan GTE Active Control"
© AFP/Scanpix

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, inžinierių tikslas – tobulas padidinto pravažumo įkraunamas hibridas.

Šis penkiavietis konceptas – iš tiesų pakeisto dizaino antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ su hibridiniu pavaros mechanizmu.

Judesį jam suteikia 110 kW (150 AG) pajėgumo benzininis ir ant ašių sumontuoti elektros varikliai. Ant priekinės ašies yra 40 kW (54 AG), o ant galinės 85 kW (115 AG) elektros motorai.

Salone žvilgsnį traukia naujas informacijos ir valdymo centras su 9,2 colio jutikliniu ekranu. Bekelės išvaizdą pabrėžia masyvūs dugno apsaugos skydai, kurių priekiniai ir šoniniai elementai harmoningai pereina į atitinkamai priekinį ir galinį bamperius bei sparnų ir durelių apsauginius antdėklus. Be to pravažumą dar labiau pagerina aukštesnė, nei serijinio antrosios kartos „Tiguan“ prošvaisa.

Važiuojant hibridiniu režimu arba vien tik elektra, nuolat veikia tik galinis elektros variklis. Priekinis variklis automatiškai įsijungia kaip papildomas traukos elementas pablogėjus ratų sukibimui su kelio danga arba įjungiamas vairuotojui pasirinkus vieną iš keleto bekelės režimų.

Šios sudėtingos kombinacijos galią išmaniai paskirsto specialiai šiam konceptui sukurta „4MOTION Active Control“ visų ratų pavara. Važiuojant vien tik elektra, „Tiguan GTE Active Concept“ gali nuriedėti iki 32 km, o važiuojant hibridiniu režimu – iki 933 km.

Šiuolaikinių elektromobilių ir kitos kartos įkraunamų hibridų kontekste tokia rida, ypač vien tik elektrinė, yra daugiau nei kukli, tačiau „Volkswagen“ inžinieriai akcentuoja kitą Detroite debiutuojančio koncepto paskirtį. Jų tikslas pademonstruoti naujos techninės ir elektroninės įrangos galimybes bei važiavimo režimus.

Serijinis modelis bus papildytas daug didesnę ridą užtikrinančiais eigos akumuliatoriais, ir tikėtina, tobulesniais naujausios kartos elektros varikliais. Šiuo metu energijos šaltinį sudaro 64 l talpos benzino bakas ir 12,4 kWh eigos akumuliatorius.

Komentuodamas „Tiguan GTE Active Concept“ pristatymą, „Volkswagen“ vadovas dr. Herbertas Diessas akcentavo, kad šio demonstracinio visureigio paskirtis – pademonstruoti nepriekaištingą elektrinį mobilumą bekelėje, tuo parodant, kaip galbūt važiuos šiek tiek tolimesnės ateities visureigis elektromobilis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Dacia“ pristatė naują variklį: dar ekonomiškesnį dviem degalų rūšimis varomą ECO-G (12)

2020 m. Briuselio automobilių parodoje „ Dacia “ pristatė naują ECO-G variklį, galintį...

„Bentley“ pasigyrė sėkme: 2019-ieji išsiskyrė parduotų modelių gausa

Gaminamų automobilių gamą plečiantis „ Bentley Motors“ per 2019-uosius metus iš viso...

„Toyota“ bus priversta remontuoti 700 tūkst. automobilių – dėl problemos kyla avarijos rizika (19)

Kompanija teigia dar nežinanti kodėl kilo ši problema, bet jau ieško jos priežasčių ir galimų...

Vieną sistemą privalės turėti visi automobiliai, tačiau kyla problema: ji ne visada suveikia (1)

2022 metais visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai privalės stabdyti patys, t. y....

Lietuviai rinkdamiesi hibridus pasitiki ne visais: vokiški automobiliai lieka antroje vietoje (8)

Hibridiniai automobiliai jau tapę tvaresnius ir taupesnius sprendimus priimančio žmogaus...

Top naujienos

Po Meksiką keliavusi lietuvių šeima: čia patyrėme tai, ko net nesusapnuotum (30)

Neseniai iš kelionės po Kenijos safarius grįžusi Marijos ir Algirdo Vaičaičių šeima trumpam...

Mūšis, apie kurį meluojama iki šiol: kodėl sovietai net kelis mėnesius nedrįso įžengti į Klaipėdą (272)

Klaipėda – vienintelis Lietuvos miestas, kurį sovietai užėmė 1945-aisiais. Tam tikra...

Norintiems išsiskirti – dar daugiau reikalavimų, institucijų slenksčių mynimo ir išlaidų (72)

Nuo Naujųjų įsigaliojo privalomoji mediacija sprendžiant šeimos ginčus, tačiau svarbu...

Iš Dakaro sugrįžę Žala ir Juknevičius pažadų apie startą kitąmet nedalija: laukia namų darbai (77)

Po daugiau nei dviejų savaičių Saudo Arabijoje, kur šiemet vyko Dakaro ralis, į Lietuvą...

Naktį Vilniaus centre vaikai surengė tokio masto išgertuves, kokių dar nematė nei policija, nei Vaiko teisės (501)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus centre įvyko dar neregėtas nepilnamečių...

Paulius Gritėnas ir Viktoras Bachmetjevas

Esminiai dalykai. Ką parodė „Grigeo“ skandalas | JAV-Irano konfliktas | Bažnyčia valstybėje

Pirmojoje 2020-ųjų laidoje Paulius Gritėnas ir Viktoras Bachmetjevas aptaria garsiausiai...

Žvilgsnis į siaubą keliantį karo absurdą: šiurpūs ir tikri faktai filme „1917“

Kažkas kartą teisingai pastebėjo, kad tiesa yra žymiai keistesnė už išmonę. Ir tai ypač...

Mokslininkai išsklaidė ilgai tvyrojusią paslaptį: išsiaiškino amišų vaikus pasiglemžusios staigios mirties priežastį

Maždaug prieš 15 metų rytiniame JAV regione gyvenusios amišų šeimos gyvenimą supurtė...

Kepenis Seime „skalbė“ žurnalistus: „tikrai žinojo“ apie nusikaltimus, tačiau tai slėpė

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) atstovas Dainius Kepenis ketvirtadienį...

Ugnė Siparė parodė, kaip atrodė prieš 13 metų: gerbėjai lygina su Paris Hilton (35)

Ugnė Siparė neretai yra įvardijama kaip viena dailiausių TV laidų vedėjų. Sausio pradžioje...