Įmonės vadovas pranešė, kad „Volkswagen“ šiuo metu kuria 10 pavarų dviejų sankabų DSG greičių dėžę. Tokio tipo pavarų dėžė savyje apjungia mechaninės ir automatinės greičių dėžės savybes. Be to, greitu laiku į automobilius bus pradėti montuoti naujos kartos dyzeliniai varikliai, kurių vienas litras darbinio tūrio pasieks net 136 AG.

Taip pat artimiausiuose „Volkswagen“ planuose yra iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamyba. Tokio tipo hibridai vien tik elektra galės nuvažiuoti iki 50 kilometrų, o ilgesnėse kelionėse elektros variklis veiks drauge su vidaus degimo motoru.

Pirmieji iš tinklo įkraunamą hibridinę technologiją turės „Porsche Panamera“ ir „Audi A3 e-tron“. Vėliau iš tinklo įkrauti ir važiuoti vien tik elektra galima bus tokiais modeliais kaip „VW Golf“, „Passat“, „Audi A6“ ir „Porsche Cayenne“.

Kompanijos vadovas neskuba nurašyti ir įprastų vidaus degimo motorų. Pasak jo, nuo 2000 m. dyzelinių TDI ir benzininių TSI variklių vidutinės degalų sąnaudos buvo sumažintos daugiau nei 30 proc. Jis įsitikinęs, kad iki 2020 m. pavyks dar 15 proc. sumažinti degalų sunaudojimą. Šie lūkesčiai turėtų būti įgyvendinti optimizavus degalų sudegimą, sumažinus trinties nuostolius ir motorų gamybai panaudojus lengvas šiuolaikines medžiagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)