Vokietijos automobilių gamybos kompanija „Volkswagen“ jau pasirašė sutarčių dėl akumuliatorių elektromobiliams tiekimo už 20 mlrd. eurų. Taip kompanija siekia didinti savo tokių automobilių gamybos apimtis.
"Volkswagen I.D. Crozz"
© Gamintojo archyvas

Tarp „Volkswagen“ tiekėjų – tokios kompanijos, kaip „Samsung SDI“, „LG Chem“ ir „Contemporary Amperex Technology“.

Kompanija ketina iki 2022 metų savo šešiolikoje gamyklų sumontuoti įrangos elektromobiliams gaminti. Palyginimui, šiuo metu tokių gamyklų yra trys. Iki 2025 metų bendrovė numato per metus išleisti 3 mln. elektromobilių.

Tuo pačiu „Volkswagen“, nepaisant savo nemažos dalies asortimento atnaujinimo, ketina sumažinti išlaidas naujų modelių kūrimui nuo 6,7 proc. nuo apyvartos praėjusiais metais iki 6 proc. 2020 metų.

Kompanija patvirtino savo ankstesnę prognozę, kuria remiantis jos veiklos marža šiais metais sudarys 6,5–7,5 proc., palyginti su 7,4 proc. pernai. O apyvarta padidės 5 proc.

„Volkswagen“ vadovas įsitikinęs vykstančiu „dyzelino renesansu“

Tuo metu „Volkswagen“ – didžiausios pasaulyje automobilių gamintojos – vadovas Matthiasas Muelleris antradienį pareiškė esąs įsitikinęs, kad dyzeliniai automobiliai išgyvena renesansą, praėjus pustrečių metų po to, kai kompanija pripažino, kad klastojo dyzelinių automobilių išmetamųjų dujų duomenis.

„Aš ne tik tikiuosi, kad dyzelis nebus numarintas. Esu įsitikinęs, kad dyzelis išgyvena renesansą“, – žurnalistams Berlyne sakė M. Muelleris.

Nors „Volkswagen“ šiuo metu daug laiko skiria naujų elektrinių ir hibridinių modelių kūrimui, „mes sukursime technines sąlygas, kad dabartinės vairavimo koncepcijos ir elektrinės automobilių koncepcijos kartu egzistuotų“, – sakė jis.

Per ateinančius penkerius metus „Volkswagen“ planuoja daugiau nei 34 mlrd. eurų skirti moksliniams tyrimams ir plėtrai bei investicijoms į būsimus projektus – nuo elektromobilių iki autonominio vairavimo.

Tačiau tuo pačiu daugiau nei 90 mlrd. eurų planuojama investuoti į tradicinius dyzelinius, benzininius ir gamtinių dujų variklius. Ateinančiais metais bendrovė planuoja rinkai pristatyti naujos kartos vidaus degimo variklį.

„Mes daug investuojame į rytojaus mobilumą, tačiau neapleidžiame ir dabartinių technologijų ir automobilių, kurie ir toliau vaidins svarbų vaidmenų dar ne vieną dešimtmetį“, – sakė M. Muelleris.

Dyzelinių automobilių rinka Vokietijoje nuo 2015 metų rugsėjo, kai „Volkswagen“ pripažino, jog vienuolikoje milijonų jos grupės gamybos automobilių yra įdiegta išmetamųjų dujų duomenis klastoti padėjusi programinė įranga, susitraukė iki vos 33 proc.

Skandalas kompanijai kainavo 3,2 mlrd. eurų. Tačiau tai nesutrukdė bendrovei gauti 11,4 mlrd. eurų pelną. Maždaug tiek pat kompanija uždirbo prieš „dyzelgeito“ skandalą.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kiek kainuoja „Tesla“ autopilotas ir ką taupiausiems pirkėjams pažadėjo Elonas Muskas (4)

„ Tesla “ pusiau autonominė vairavimo sistema dažnai linksniuojama ne pačiame geriausiame...

Vartotojų apklausoje Švedijoje labiausiai savo pasirinkimu džiaugėsi „Subaru“ savininkai (10)

Kasmet atliekamos autoritentingos automobilių savininkų apklausos „AutoIndex“ rezultatai...

Pristatytas antros kartos „Audi A1 Sportback“

2010 metais „ Audi “ gamoje pasirodė pirmasis A1 modelis, o dabar debiutuoja jau antros kartos...

Atgaivintas 8 serijos BMW – su 530 AG varikliu (31)

„ BMW 8 Series Coupe“ modelio pristatymas verčia naują puslapį automobilių gamintojo...

Bramas Schotas laikinai perima „Audi“ vadovo pareigas po Ruperto Stadlerio sulaikymo (2)

Bramas Schotas, „ Audi “ pardavimų bei rinkodaros vadovas, laikinai perims Vokietijos prabangių...

Top naujienos

Orai: atkeliauja lietus, griaustinis ir vėsa (4)

Antroje savaitės pusėje pagaliau sulauksime lietaus. Ketvirtadienį šalį dar spės užlieti 30...

Planą „B“ be Jasikevičiaus turintis Motiejūnas įvertino išvykstančius: važiuoja, kur uždirbs daugiau (17)

Kauno „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas tik iš žiniasklaidos sužinojo,...

Psichologė įvardijo, kas lemia jūsų mitybą: kodėl sunku keisti įpročius ir juos išlaikyti? (27)

Ar kada nors susimąstėte, kas lemia mūsų maisto pasirinkimus? Psichologai teigia, jog kiekvieną...

Pergalė prieš kazino: lošimų bendrovė privalės grąžinti vyrui 6,5 tūkst. praloštų eurų (60)

Teisminis ginčas Klaipėdos miesto teisme išnagrinėtas priklausomybę įrodžiusio vyro naudai....

Vėlų vakarą sostinėje, prie policijos būstinės, į stovintį pareigūno automobilį rėžėsi motociklas (3)

Vėlų trečiadienio vakarą, apie 23.15 val., Vilniaus pakraštyje esančioje Visorių g....

Veryga brandina planą: palies pamėgusius privačias ligonines (361)

Sveikatos apsaugos ministerija sukūrė planą, kaip valstybės finansus ligoninėms susieti su...

Ironiška Kurtinaičio „padėka“ klubo vadovybei: tikrai padarėte viską, kad būtų lengviau (17)

Rimas Kurtinaitis LKL sezono apdovanojimų vakare nestoko geros nuotaikos, spėjo prasilenkdamas...

Islandijoje svajonių darbą susiradęs lietuvis negali atsidžiaugti (50)

Antrus metus iš eilės gidu pietryčių Islandijoje dirbantis Žilvinas Žebrauskas negali...

Užkalnis. Vilnius nebetinka būti sostine. Perkelkime ją į Kauną (584)

Daug metų didžiavausi ir gyriausi, kad, gimęs Kaune, esu vilnietis. Džiaugiausi, kad po 16 metų...

Pirkėjas „Maximoje“ užfiksavo koktų vaizdą – dar labiau papiktino darbuotojos reakcija (153)

Esu nuolatinis parduotuvių tinklo „Maxima“ pirkėjas, tačiau tai, ką pamačiau ir teko patirti...