Volkswagen“ pranešė, kad nuo lapkričio pabaigos iš savo posto traukiasi dizaino vadovas Walteris Maria de Silva, koncerno dizaino politikai vadovavęs nuo 2007 m. pradžios. Su Vokietijos gamintoju jis bendradarbiaus ir toliau kaip konsultantas.
Walter Maria de Silva
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama įmonės pranešime, Lecco mieste Italijoje gimęs 64 m. W. M. de Silva savo profesinę veiklą pradėjo 1972 m. ėmęs dirbti Turino mieste esančiame FIAT dizaino centre. 1975 m. jis prisijungė prie garsaus automobilių dizainerio R. Bonetto komandos ir ėmė dirbti jo vardo studijoje Milane.

Nuo 1979 iki 1986 m. vadovavo automobilių dizaino katedrai Turine esančiame „Instituto Idea“ dizaino institute. Po nedidelio bendro projekto su „Trussardi Design Milano“, 1986 m. perėjo dirbti į „Alfa Romeo“ bendrovę, kurioje iki 1998 m. formavo dizaino strategiją.

Geriausiu to laikotarpio darbu laikomas 1997 m. „Alfa Romeo 156“ dizainas. Ir dirbdamas kitur W. M. de Silva tęsė bendradarbiavimą su „Alfa Romeo“ ir sukūrė 2001-ųjų „Alfa Romeo 147“ dizainą.

1998 m. tapęs „SEAT Design“ centro vadovu pradėjo karjerą „Volkswagen“ koncerne. Čia jis buvo atsakingas už „Volkswagen“ pavaldžiam „Audi“ koncerno „Audi“, SEAT ir „Lamborghini“ markių dizaino strategiją. 2002 m. jis sukūrė visiškai kitokiais, nei iki tol, bruožais pasižyminčią 6-os kartos „Audi A6“ ir „Audi A5“ kupė, kurią pats laiko gražiausiu savo sukurtu automobiliu.

Nuo 2007 m. vadovavo viso „Volkswagen“ koncerno dizaino padaliniui. Anot gamintojo, savo veikloje puoselėjo kiekvienos koncerno markės dizaino paveldą, išgrynindamas esminius atpažįstamus bruožus, kuriuos, papildęs bendraisiais „Volkswagen“ koncernui būdingais elementais, suformavo kiekvienos markės kūrybine autonomija pagrįstą bendrą koncerno dizaino kalbą.

Be jau anksčiau minėtų modelių sukūrė „Volkswagen Up!“, „Volkswagen Polo“, „Audi R8“ bei vadovavo 6 ir 7 kartų „Volkswagen Golf“ kūrimui.

Už savo darbus W. M. de Silva buvo apdovanotas daugeliu dizaino prizų. Už ypač sėkmingą „Audi A5“ dizainą 2010 m. jis gavo Vokietijos Federacinės respublikos dizaino prizą. 2011 m. jam skirtas prestižinis Italijos dizaino apdovanojimas „Compasso d'Oro“ (Auksinis kompasas).

Tarptautinė automobilių dizainerių organizacija už 4 dešimtmečius trukusią kūrybinę veiklą ir dalyvavimą daugelyje automobilių dizaino konkursų vertinimo komisijų įteikė apdovanojimą už viso gyvenimo nuopelnus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes“ dėl brokuotų oro pagalvių JK atšaukia 400 tūkst. automobilių (2)

„ Mercedes-Benz “ Jungtinėje Karalystėje atšaukia 400 tūkst. brokuotų oro pagalvių, kurios...

Rusija automobilių gamybą šiemet padidino daugiau kaip penktadaliu (27)

Rusija per tris šių metų ketvirčius pagamino 977 tūkst. lengvųjų automobilių – 21,4 proc....

Rugsėjį Lietuvos naudotų automobilių rinką vėl truktelėjo vokiški modeliai (2)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

„Volkswagen“ plečia komercinių modelių su visų ratų pavara gamą

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ pristato naujovę komercinių automobilių...

Patvirtino senokai sklandžiusius gandus: „Ferrari“ gamins FUV (12)

Nors ilgą laiką ir atkakliai neigė šią informaciją, kompanijos vadovas Sergio Marchionne...

Top naujienos

R.I.T.A. Gyvenimą pašventė Lietuvai, o dabar tenka kovoti dėl kompensacijų (67)

Iš Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų į atsargą savo noru išėjo apie 40...

Lietuviškas vanduo brangesnis dėl to, kad yra kietas (39)

Pakeisti visus vandens skaitiklius, kur kas dažniau juos metrologiškai tikrinti, o kartu ir didinti...

NT rinką gali ištraukti tik vienas dalykas (4)

Oficialiai šiemet užsieniečiams išduoda apie 9 tūkst. leidimų dirbti. Tai vienas didžiausių...

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (155)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Orai: geros naujienos – visą savaitę (6)

Po ypač malonaus pirmadienio šiluma bus mažesnė, tačiau artimiausiomis dienomis didesnių...

Gydytojas A. Unikauskas: storėjate ne tada, kai valgote riebiai

„Nuo seno galvojama: valgysiu riebalus – storėsiu. Tai nelogiška. Juk visas maistas, kurį mes...

Ne pats geriausias pasirinkimas: 6 baldai, kurių dizaineriai negali pakęsti

Jaučiatės pasirengę išleisti ganėtinai įspūdingą sumą naujiems baldams įsigyti? Tuomet...

Žymus futurologas atskleidė, kokie iššūkiai mūsų lauks iki 2030-ųjų (1)

Ray‘us Hammondas visame pasaulyje pripažintas ir kaip futurologas, ir kaip verslininkas. 17...

Įvardijo labiausiai tikėtinus princo Williamo ir K. Middleton trečiojo karališkojo kūdikio vardus

Praėjusią savaitę britų karališkosios šeimos gerbėjai džiaugėsi, pagaliau pamatę viešumoje...

Situacija dėl Gedimino kalno vis blogėja: įspėja jau ir praeivius (713)

Panašu, kad Gedimino pilies kalnas tampa nauja mūsų šalies gėda. Jame vėl formuojasi nuoplovos...