Dar dažais kvepiančiame salone atsirado ne tik automobilių pardavimui, remontui ir priežiūrai skirtos erdvės, bet ir savotiškas biuras, skirtas bendrovės klientams, turintiems palikti automobilį meistrams. Tokios erdvės, anot „Volkswagen“ atstovų, Estijoje ypatingai populiarios, todėl automobilių gamintoja prisitaikė prie rinkos poreikio.

Be to, čia įrengtas ir padangų „viešbutis“, kuriame bendrovė gali sandėliuoti iki 500 padangų komplektų. Estai tikina, kad nauja atstovybė leido pajėgumus jiems išauginti dukart, bet esant reikalui, naujos patalpos leistų atlikti ir keturis kartus daugiau darbų.

Visi šie pokyčiai iš esmės susiję su „Volkswagen“ siekiu pertvarkyti savo pardavimų tinklą. Skelbiama, kad naujas modelis Europoje bus pradėtas taikyti jau 2020 m. balandį. Vizijoje – 5400 atstovybių bei paslaugų partnerių ir 54 000 darbuotojų.

Estijoje atidaryta nauja atstovybė yra pavyzdys to, kaip ateityje atrodys „Volkswagen“ namai visame pasaulyje jau po poros metų, kai nuo konvejerio nuriedės ID hečbekas. Būtent dėl elektra varomų automobilių gausos „Volkswagen“ atstovams tenka keisti įsisenėjusį verslo modelį: reikia įsirengti įkrovos stotelių, pritaikyti remonto dirbtuves, apmokyti darbuotojus ir įsigilinti į besikeičiančią rinką, mat tai, kaip ateityje klientai norės pirkti automobilius, taip pat keičiasi. Dėl to bendrovė plečia elektroninius pardavimo kanalus, kurie leis automobilius įsigyti tiesiogiai.

Viena platforma tinka visiems

2020 m. pasirinkti ne šiaip sau. Būtent tuomet „Volkswagen“ žada pristatyti ID pavadintą išmanių elektrinių automobilių modelių liniją. Vienas tokių automobilių buvo pristatytas ir naujuose „Volkswagen“ namuose Taline.

Mikroautobusą primenantis koncepcinio „ID Buzz“ modelio pirmtakas – T1 vardu žinomas autobusiukas, tapęs ištiso hipių judėjimo simboliu. Visgi Taline parodytas automobilis – kardinaliai kitoks nei buvo jo „senelis“.

Automobilis yra beveik 5 metrų ilgio, turi 3 metrų ilgio ratų bazę, o jo salone yra vietos tik 5 asmenims. Du sėdi priekyje, trys gali įsitaisyti gale. Jokių mygtukų – tik du planšetiniai kompiuteriai. Vienas – gale, kitas taisytas tiesiai ant vairo ir skirtas vairuotojui. Be to, laidų gali nebūti ir apskritai, mat „ID Buzz“ gali būti kraunamas pasitelkus indukcinį krovimą.

Modeliui gaminti pasitelkta MEB platforma – visiškai nauja, skirta vien elektra varomiems. Pastaroji, anot „Volkswagen“, tiks visiems elektra varomiems automobiliams, pradedant hečbekais, baigiant visureigiais ir mikroautobusais.

Baterijos leidžia elektromobiliui viena įkrova nuriedėti apie 600 kilometrų. Tiesa, pigiausia tokio mikroautobuso versija greičiausiai nuvažiuos apie 400 kilometrų. Be to, nors automobilis varomas visais keturiais ratais, nėra jokio centrinio tunelio, kuriame įprastai buvo įtaisomi visiems varantiesiems ratams reikalingi agregatai, tad salone grindys visiškai lygios.

Kainuos tiek, kiek dyzeliai

Šis koncepcinis mikroautobusas – tik vienas modelių, pasirodysiančių neilgai trukus. Pradžioje „Volkswagen“ numato išleisti elektra varomą maždaug „Golf“ dydžio hečbeką (teigiama, kad pastarojo kaina galėtų prasidėti nuo 28 tūkst. eurų), „Tiguan“ dydžio elektrinį krosoverį, „Passat“ dydžio elektra varomą sedaną ir „Multivan“ primenantį mikroautobusą. Pastarasis dienos šviesą turėtų išvysti 2022 m. Keturi elektriniai modeliai leistų turėti po ekologišką automobilį kiekviename „Volkswagen“ svarbiame segmente. Vėliau atsirastų įvairesnių automobilių.

Bendrovė gana neseniai pareiškė, kad jų elektromobiliai bus įperkamiausi rinkoje. Kiek vėliau buvo patikslinta, kad naujų elektra varomų „Volkswagen“ kaina bus tokia, kaip analogiškų dyzelinu varomų automobilių.

Tiesa, svarbu paminėti ir tai, kad tokie elektriniai ateities planai reiškia, jog „e-Golf“ ir „e-Up“ modelių dienos suskaičiuotos – jie daugiau nebus gaminami.

Siuntą pristatytų į bagažinę

Drauge su išmaniais elektra varomais automobiliais „Volkswagen“ žada įvesti ir daugiau naujų paslaugų. Pavyzdžiui, kalbama apie „Volkswagen ID“ atsiradimą, leisiantį kiekvienam išmaniam automobiliui „atpažinti“, kas važiuos, ir pagal vairuotojo įpročius pritaikyti daugybę automobilio parametrų, pradedant šildymu salone, baigiant mėgiamu apšvietimo atspalviu, muzikos stiliumi ar sėdynės padėtimi.

Futuristinių paslaugų ir daugiau. Visiškai neseniai Berlyne bendrovė išbandė pirkinių pristatymo paslauga, kai adresu, kur turėtų būti pristatyta siunta, tampa ne namai ar biuras, o automobilis. Anot jų, tokia paslauga galėtų būti nesunkiai įdiegiama, mat užtektų kurjeriui suteikti vienkartinę skaitmeninio automobilio rakto prieigą. Pastaroji leistų siuntą turinčiam žmogui atsirakinti bagažinę, joje palikti siuntą ir vėl ją uždaryti.

„Dar daugiau. Įsivaizduokite, jei „Volkswagen“ pasiūlytų jums dalytis erdve siuntoms. Kitaip tariant, pavyzdžiui, jūsų miesto centre kasdien darbo dienomis statomo automobilio bagažinė būtų taškas, kuriame ne tik jūs, bet ir kiti žmonės galėtų pasiimti siuntas. Vieniems tai būtų labai patogu, kitiems – galimybė papildomai užsidirbti. Ir tai tik dalis ateities vizijos“, – kalbėjo „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)