Žvelgiant globaliai, „Golf“ šiuo metu yra trečias pagal svarbą „Volkswagen“ modelis, jeigu lyginsime gamybos apimtis.

Pavyzdžiui, 2005 m. „Golf“ sudarė 41 proc. iš 2 mln. „Volkswagen“ pardavimų visame pasaulyje, lenkęs „Passat“ (19 proc.) ir „Jetta“ (6 proc.).

Tačiau praėjusiais metais pirmoje vietoje jau buvo „Passat“, iš 5,3 mln. „Volkswagen“ pagamintų automobilių sudaręs 22 proc. „Golf“ buvo antras (17,3 proc.), tačiau „Jetta“ nuo jo atsiliko visai nedaug (17,1 proc.).

Ferdinandas Dudenhoefferis, Duisburgo-Esseno universisteto automobilių tyrimų centro vadovas, prognozuoja, kad „Golf“ svarba ateityje sumažės dar labiau, augant „Volkswagen“ pardavimams Kinijoje ir JAV, kur šios markės populiarumas didėja daugiausiai dėl „Passat“ indėlio.

Dar keletas blogų naujienų „Golf“ modeliui: „Mercedes-Benz“ su A-klase, BMW su 1-serija ir modeliai iš „Volkswagen“ grupės valdomos „Audi“ veržiasi „Golf“ segmentą iš prestižinio sektoriaus, o tokios markės kaip „Škoda“, taip pat ir sparčiai progresuojantys „Hyundai“ bei „Kia“, taip pat į savo pusę vilioja šio segmento klientus.

F. Dudenhoefferis taip pat pastebi, kad Vokietijoje net iki 33 proc. siekiančios nuolaidos ankstesnės kartos „Golf“ nieko gero nežada naujam modeliui. Į saloną atvykę pirkėjai tikėsis, kad kainos bus sumažintos ir septintam „Golf“, sako jis.

Vokiečių akademikas F. Dudenhoefferis apibendrino, kad „Passat“, skirtingai nei „Golf“, yra svarbiausias „Volkswagen“ ateities automobilis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)