aA
Volkswagen Group“ Vokietijos federalinei autotransporto žinybai (KBA) pristatė „EA 189“ modelio 1,6 ir 2 l darbinio tūrio dyzelinių variklių taršos parametrų atitaisymo technines priemones. Kaip skelbiama gamintojo pranešime žiniasklaidai, minėtos korekcinės priemonės pašalina daugelio probleminių automobilių turimus taršos parametrų neatitikimus.
"Volkswagen" 1.6l variklio korekcija
© Gamintojo nuotr.

Kuriant šias technines priemones, maksimalus dėmesys buvo skiriamas klientų patogumui. Pritaikius minėtas technines priemones automobiliai atitiks šiuo metu galiojančius taršos standartus.

Tikimasi, kad 1,2 l darbinio tūrio varikliams skirtas problemos sprendimas Vokietijos KBA bus pateiktas patvirtinimui vėliau, iki mėnesio pabaigos, ir šiuo atveju užteks tik programinės įrangos atnaujinimo.

Visos koncerno jau pateiktos techninės priemonės buvo kruopščiai išanalizuotos Vokietijos KBA specialistų ir gavo patvirtinimą. Tai reiškia, kad jau tapo aišku, kada ir kaip bus išspręstos daugelio probleminių automobilių problemos: 1,6 litro darbo tūrio EA 189 varikliuose priešais oro masės jutiklį bus įmontuotas srauto keitiklis (planuojama, kad darbas užtruks ne ilgiau vienos valandos), o 2 litrų darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga (maždaug pusė valandos).

Gamintojo teigimu, sukurtos problemų sprendimo priežastys – pakankamai draugiškos klientams ir reikalauja stebėtinai nedidelių apsilankymo servise laiko sąnaudų. Visa tai pasiekta minimaliomis priemonėmis koreguojant variklio konstrukciją ir reguliuojant oro cirkuliaciją variklyje valdančią programinę įrangą.

Nors sukurtas ir jau aprobuotas, šis techninis sprendimas bus dar tobulinamas, kad galiojantys taršos parametrai būtų pasiekiami besąlygiškai visais atvejais ir nedarytų jokios neigiamos įtakos variklio galiai ir degalų sąnaudoms. Šių tikslų kol kas pavyksta pasiekti, deja, ne su visais automobilių modeliais.

Naudojantis Vokietijos KBA patvirtintomis techninėmis priemonėmis, šiuo metu kuriamos realios serviso paslaugos, kurios bus pritaikytos visose Europos sąjungos šalių rinkose. Siekiama, kad jau 2016 m. sausio mėn. būtų galima organizuoti atšaukimo kampaniją, per kurią būtų techniškai pakoreguoti pirmieji automobiliai.

Vertinant iš šiandienos pozicijų, pagal variklius ir modelius suskirstytos atšaukimo kampanijos turėtų vykti visus 2016-uosius kalendorinius metus.

„Volkswagen“ siekia, kad techninių priemonių įdiegimas visiems klientams būtų kaip galima trumpesnis. Be to, kompanija asmeniškai susisieks su visais probleminių automobilių klientais ir bandys rasti optimaliausią sprendimą, kada ir kaip pritaikyti minėtas serviso priemones, kad klientui būtų kuo mažiau nepatogumų dėl apriboto mobilumo.

Kol automobilis bus servise, „Volkswagen“ įsipareigoja visiems klientams nemokamai pasiūlyti atitinkamus pakaitinius mobilumo sprendimus.

Jau nuo spalio pradžios visi „Volkswagen“ klientai turi galimybę pasitikrinti, ar jų automobilis yra probleminis. Tai atlikti galima http://info.volkswagen.com/lt/lt/home.html tinklapyje įvedus automobilio VIN kodą.

Paminėtos aprobuotos korekcinės priemonės pašalina daugelio Europoje naudojamų probleminių automobilių su EA 189 varikliais turimus taršos parametrų neatitikimus. Šio mėnesio pabaigoje Vokietijos KBA bus pateikti techniniai sprendimai, skirti 1,2 l darbinio tūrio 3 cilindrų varikliams.

Visos kitos Volkswagen koncerno markės – „Audi“, SEAT, „Škoda“ ir „Volkswagen“ komercinis transportas – taip pat planuoja probleminių variklių koregavimo priemones, kurios bus atliekamos pagal aukščiau minėtą metodiką.

Be to, iki 2016 m gruodžio 31 d. „Volkswagen AG“ susilaiko nuo teisės riboti bet kokias garantines pretenzijas, susijusias su EA 189 varikliuose esančia programine įranga su sąlyga, kad nėra praleistas šių garantinių pretenzijų teikimo terminas. Todėl joks priverstinis laukimas nepablogins „Volkswagen“ klientų padėties.

Įmonė pabrėžia: visi probleminiai automobiliai yra ir išlieka saugūs ir be apribojimų tinkami važinėjimui viešojo susisiekimo keliais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„CityBee“ Baltijos kelio proga pasiūlė vairuoti ypatinga simbolika paženklintus automobilius ir paspirtukus

Prie iniciatyvų, skirtų paminėti Baltijos kelio 30-ąsias metines, prisijungė ir didžiausia...

Ginčas dėl motociklo „teisių“ turintiems B kategoriją: kodėl egzamino nereikia sėdus į galingesnę mašiną (195)

Seime atsidūręs siūlymas koreguoti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą (SEAKĮ) ir...

Po pasiūlymo prie B kategorijos duoti ir motociklo „teises“: sprendžiama trijų žmonių problema (100)

Seimo narys Petras Čimbaras užregistravo Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo (SEAKĮ)...

Jeremy Clarksonas paaiškino, kodėl jam reikėjo tokios didelės algos, kai dirbo „Top Gear“ (12)

Ne paslaptis, kad buvę ir dabartiniai laidos „ Top Gear “ („Aukščiausia pavara“) vedėjai...

„Porsche Taycan“ ruošia debiutui: Italijos lenktynių trasoje „kankino“ 24 valandas

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ intensyviai ruošiamas artėjančiam serijinio...

Top naujienos

Į Rytų Ukrainą plūdo išskirtinė Rusijos technika: po mokymų rusų kariams nustatė vienodą diagnozę (85)

Prieš penkerius metus, antrojoje 2014 m. rugpjūčio mėnesio pusėje, vadinamasis „Ilovaisko...

Lietuvis daro tai, apie ką daugelis svajoja, bet nedrįsta: mano tikslas – pasiekti visišką dugną (16)

Prieš trejus metus prisidengęs Modus Vivendi slapyvardžiu 24-erių Edgaras Bajerčius sėdęs ant...

Pinigų tema lietuviams kalbėti gėda ne mažiau nei apie seksą: jei už žinias rašytų pažymį, dažnas gautų 4 (82)

Pinigų klausimas lietuviams kartais yra toks pats tabu kaip ir seksas ar politika. Dar labiau nejauku...

Kodėl lietuviški kurortai yra daug blogiau nei užsienio: turtingųjų pasaulis Interlakenas ir jo beprotiškos kainos (188)

„Niekada nevažiuočiau į lietuviškus kurortus“, „Palanga – brangi tragedija“, „Į...

13 daug antioksidantų turinčių produktų: valgydami juos kovojate su kenksmingais procesais organizme (6)

Antioksidantai yra junginiai, padedantys atitolinti ląstelių pažeidimus ar net galintys užkirsti...

Investuotojai nenurašo penktojo pagal dydį miesto: vaiduoklį keis nauja verslo oazė (17)

Nors per pastarąjį dešimtmetį Panevėžyje gyventojų sumažėjo daugiau nei dvidešimčia...

Iš „Misijos Sibiras“ grįžusi Amerikos lietuvaitė: dabar važinėsiu po Ameriką ir viską pasakosiu (93)

Tarp šešiolikos šių metų ekspedicijos „ Misija Sibiras “ dalyvių pirmą kartą buvo...

Bretanė – vieta, kur saugoma istorija ir gerbiamos tradicijos (10)

Gerai išvystytas Prancūzijos greitųjų traukinių (TGV) transporto tinklas suteikia unikalią...

Linkytė ir Vaitiekūnas papasakojo apie slogias mintis ir kaip pavyko pamilti save (75)

Laisvės pikniko metu „Rytojaus jaunimo“ diskusijų zonoje didelio susidomėjimo sulaukė...

Gamtos ženklus stebinti dzūkė jau žino, kokie bus rudens orai ir kada sulauksime pirmojo sniego (87)

Gamtos ženklus stebinti ir orus pagal juos prognozuojanti marcinkoniškė Janina Janušauskienė...